| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 832 .. 1662 1663 1664 1665 1666 .. 2712 .. 3757
10.04.13 09:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
Ach so, dann habe ich das falsch interpretiert

10.04.13 09:28
Nemo 

Re: Bräute 2013

so ini liebe...muen jetzt los.
wünsche eu ganz en schöne tag!!

10.04.13 09:37
sonne13 

Re: Bräute 2013

Snet, das isch jo wirkli denäbe vom fründ vo dinere kollegin! Wenn die sitzig unbedingt muess sii, denn halt. Aber nochher met em team goh esse statt uf direktem weg ad hochziit z rase denäbe... Do hätt doch sicher au s'team vollschts verständnis!!! Au das mit de chinderbetreuig isch chli fragwürdig. Aber de trennt kolleg, das channi verstoh. Ich hoff du ärgerisch di nümme zfescht und vor allem wünsch ich dir und dim bald-ehemaa jetzt scho e'wuuuuunderschöne tag

10.04.13 09:40
valey 

Re: Bräute 2013

Oh jeee snet
uere doof das med de sitzig ufff...

aber chum tue dich ned ergäre und vorfreud kaputt mache!!
muesches gnüsse :))))

gnüsseds ganz fest euche taagg

10.04.13 09:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oje Snet das esch werklech es absoluts no go! Cha das ned verstoh. Das esch eifach nome fräch ond extrem unfröndlech...

Aber jetzt chasch es ned ändere, probiers abzhögle ond fertig! So lüt sends ned wärt dass mer no witeri Gedanke a die verschwändet!

Ohhh jetzt esch das so schnöu gange bi der...=) be mer sends no 143 Täg bis zum kerchleche ond 128 bis zum Zivile...

10.04.13 09:45
Mona83 

Re: Bräute 2013

snet nöd ufregä, diä sinds nöd wärt wäns di so hange lönd. aber was ich sicher machä würd isch im restaurant d sîtuation erkläre und frögä öbs würkli zahle muäsch. da würdi scho chli kämpfe, find das ä frächheit.


also irgendöpert hät gfröget öbi namesasteckerli han. nei hani nöd. bi üs sötet sich di meistä känne und ich finds vielfach schad wän ame schönä chleid oder azug öpis dra hanget. isch mini meinig.

han eifach ufem tisch s chärtli wo dä name staht aber wiä d lilly gseit hät di meistä dänket sich ja wos öpe sitzed, eltere ide nöchi vom brutpaar und so. glaub ade letschtä hochziit woni gsi bin (isch au di einzig gsi als erwachseni ) simmer au eifach inegloffä und dän seit einä,hey mir jungä sind a dem tisch. und glaub det sind ca. 40 gäst gsi und s isch schnäll gange bis all ghocked sind.

10.04.13 10:05
elea 

Re: Bräute 2013

mer mönd au 7täg vor em fest die definitiv azahl bekannt ge (esch jo eigentli super, falsch glic no öper chorzfrestig abseit). aber gopf me seit doch ned 3 täg vorher ab. ond muss sege me wörd s geld au röie. me wörd das aschisse ergendwie 100.- müsse zahle för öper wo lieber ane setzig goht. ond vorallem wenn öper so chorzfrestig met sonere setzig chiem wördi sege, sorry goht ne, go anes hochzit. meine was wer wens jez en beerdigong wer, de wörds au jede verstoh dass si ned a die setzig chiem. wörd mi au mega ufrege snet!!!

no zom thema kei setzordnig ha. fendes das gar end guet. ade letschte HZ woni gsi be jez gar kei setzordnig gha. d lüt hend de sofort eri jagge öber d stühel ghenkt ond send go plätz reserviere. s brutpaar het sech de ergend neumet nebe kolege quetsch imene egge ond alli send verströit gsi. s brutpaar het das so welle dass ech alli mesche. aber mer send de zb amene teshc met alles alte lüt ghocket ond das esch scho eher öde gsi. ond vorallem d eltere vom brutpaar send em nochhinein sehr trurig gsi dröber well si doch gern bim brutpaar ghocket were. aso för eus eschs en absoluts no-go kei setzordnig zha... warschinlech eifach nor well mers jez einisch gseh hends, onds det total ed hose esch....

10.04.13 10:07
valey 

Re: Bräute 2013

elea ich finds wie du weg de tischordning
has ebe au scho erlebt.. am schluss send eltere vom brutpaar ergendwo wit hende gsi



i ha am zivile zerst au kei welle mache
aber mer send doch no ca. 60 lüüt
und de hed die vom restaurant gseit sie würds empfehle suscht gehts es durenand...

10.04.13 10:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

nei, also gar kei sitzordnig wür ich mich niemals getraue,
das wür doch es riese durenand gäh vorallem
wenns e gwüssi azahl persone sind !

elea, wie machet ihrs dänn jetzt? so en plan vorem saal
ufstelle und dänn uf dä tische t nr. oder es motiv etc. oder
tüender für jedi einzelni person es namenstäfeli anestelle?

10.04.13 10:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Hihi woni gläse ha wäge de nid vorhandene Sitzordnig und de Jagge vode gescht ischermer grad i sinn cho, wie viu lüt ide ferie am morge scho d tüechli über d ligistüehl schmeisse für dass si ja e guete Platz hei
I wott uf au fäu ou e sitzordnig. d eltere (mis mami, mi vater mit dr fründin und d schwigermueter mit em läbensparnter) wärde aui NID a üsem tisch hocke. da mini eltere gschide si wottise nid a ei tisch setze. u nume eis eltereteili a üse tisch z näh isch ou nid ideal... drum hocke aui eutere a unterschidliche tische

 1 .. 832 .. 1662 1663 1664 1665 1666 .. 2712 .. 3757
vorallem   schaffe   richtig   Hochzit   natürlich   Kollegin   gspannt   schnell   einfach   Zeremonie   Zuletzt   Problem   eigentlich   langsam   natürli   irgendwie   himbeer   bearbeitet   eigentli   wirklich