| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 833 .. 1663 1664 1665 1666 1667 .. 2712 .. 3757
10.04.13 10:13
elea 

Re: Bräute 2013

nei ebe i wörd au ned welle das mis mami wit weg vo mer hocket. wet doch au eusi TZ debi ha..

mi brüeder wo adere HZ TZ gsi esch esch de ned nebem brütigam ghocket ond au ehn hets recht möge. er hetti doch welle a dem grosse tag nebe sim brüeder hocke
nei ebe, wet ned dass i minere HZ öper denne muess entüscht si!!!

valey dasch secher e super entscheidig gsi dass au am zivile en setzordnig machsch!!!


lilly, i werde tischchärtli ofe tisch stelle. me send ned esooo vell lüt do werde d lüt ned lang nach erem name müesse sueche! :)

lus, jo genau so esches doch, wie ide ferie met de badtüechli

10.04.13 10:18
valey 

Re: Bräute 2013

hahahahahaha d Badtüechli am Stand send en Klassiker xD isch emmer eso!! hihihi

uff mer hend ja plant gha das ebe s brutpaar und beidi tz so uf de site hocket und so quasi geg die andere tisch lueged...

jez gester chunnt min GG er wett ned eso sitze er wett amene runde
supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

kei ahnig wie ich das sell mache
ich find das no doof amene runde tisch hocke und de gäst de rugge zuedreihe ned??

und wet welne andere 4 lüt selemer am tisch hocke?? uffffffffffff

bringt grad alles durenand!!!

BRAUTMONSTER ALARM!!

10.04.13 10:22
Lula 

Re: Bräute 2013

*kurzreinschleich*

Hallo zämä

Am 18. Mai hei mir es Bruttreffe in Bern... Es würdi üs fröie di einti oder anderi 2013ner Brut ou dörfe zbegrüesse...

Da isch dr Link, zum Thread u am Doodle (zur bessere Übersicht)
http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/brauttreff/brauttreff-in-bern-17_87_2.html#10

10.04.13 10:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

zur tischordnig: mir hend kei "richtigi". mir säged eifach wer a welem tisch isch, aber plätz sind denn nid zueteilt, de stuehl chönds sälber usläse aber so hed mers scho einigermasse under kontrolle

uh valey, ich wett ned tuusche... ziehmli verzwickt...

10.04.13 10:22
elea 

Re: Bräute 2013

die manne emmer met erne last-minut-förtz

ond wenn ehr eifach d eltere (sette jo 4 persone si oder) no zo euch a tesch nemet?

10.04.13 10:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh nei wüki valey, das nervt dich jetzt sicher mega
chasch es ihm nöd erchläre warum das es blöder wär wenn
ihr ame runde tisch hocket? ich find ebe au, dä rugge zu dä
gäscht ha gaht gar nöd! mir werdet au z vierte ame chlinere
si und zu allne fürä gseh ... isch scho am beschte und t gäscht
wend eu ja au gseh !! hmm hoff er gsehts no i

10.04.13 10:25
Larinya 
Re: Bräute 2013

hmm... also mein gg hat keine eltern mehr, so wird meine mama auch nicht bei uns am tisch sitzen. bei uns sind wir und die trauzeugen mit anhang

10.04.13 10:25
valey 

Re: Bräute 2013

elea ja isch en seich


mer hend no paar kollege vo mine eltere debi und paar kollege vom GG sine eltere debi wo mer scho lang kenned
und die send jewils med de eltere zeme

und wenn eltere bi eus wäred
mit wem wemmer die andere tue??

jaa mues do nomol kurz verhandle med mim schatz
hihi

vorallem woni scho alles dure geh am restaurant und alles das mer so hocke
DUUU ich wett den ned so hocke

10.04.13 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

aha, jo guet de wers scho guet so wis do vorgseh hesch, d eltere met erne frönde zeme...

gopf, so doof dasser plötzli of die idee muess cho. nei ebe i fende au me döf doch s brutpaar gseh. i werde luege dasi au niemertem de rogge zuedreihe!
i wlrd nomol met ehm rede onds ehm probere so zerläre. ond wenners ned igseht, de trotzdem so mache

10.04.13 10:31
valey 

Re: Bräute 2013

elea:
aha, jo guet de wers scho guet so wis do vorgseh hesch, d eltere met erne frönde zeme...

gopf, so doof dasser plötzli of die idee muess cho. nei ebe i fende au me döf doch s brutpaar gseh. i werde luege dasi au niemertem de rogge zuedreihe!
i wlrd nomol met ehm rede onds ehm probere so zerläre. [color=]ond wenners ned igseht, de trotzdem so mache [/color]


hihihihhiihi

xD

ja er isch ebe chli en schüche hihi
er seit er fühlt sich unwohl wenn ehn all alueged
aber ebe mal luege
bi eus isches ebe ned so das mer det hocked
denn en meeega abstand und all lüt lueged eus ah

vor eus send grad eusi eltere

mmm jaaa mal luege

 1 .. 833 .. 1663 1664 1665 1666 1667 .. 2712 .. 3757
schaffe   wirklich   eigentlich   langsam   gspannt   Hochzit   irgendwie   Kollegin   eigentli   schnell   einfach   natürlich   vorallem   Zuletzt   Problem   bearbeitet   Zeremonie   richtig   natürli   himbeer