| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 833 .. 1664 1665 1666 1667 1668 .. 2713 .. 3757
10.04.13 10:35
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für Euren Zuspruch, in dem Fall rege ich mich ja nicht ohne Grund auf. Beim Freund meiner Kollegin bin ich wirklich enttäuscht, denn ich dachte eigentlich, dass wir gute Freunde seien - so kann man sich täuschen.

@Tischordnung: Wir werden keine haben, nur der Tisch des Brautpaares ist gekennzeichnet und reserviert. Ein "Reservieren" kann es auch nicht geben, da zuerst vor dem Restaurant noch ein Apéro eingenommen wird, also gehen alle zusammen rein.

@Valey: Also ich würde nochmals mit deinem GG sprechen und ihm die Nachteile eines runden Tisches aufzeigen. Meistens sind sie dann ja belehrbar

@me: Boah, ich mag überhaupt nicht arbeiten heute... jetzt hat mich die Nervosität gepackt, aber es ist noch soooo viel zu tun

10.04.13 10:35
elea 

Re: Bräute 2013

jo ha fasch no denkt, dass es secher wege dem esch, dasser ned so wet em mettelponkt stoh. meine er hocket jo ned of emne poschter oder so
aber ebe es esch euchi hochzit, do stoht me as brutpaar eifach em mettelponkt

10.04.13 10:36
valey 

Re: Bräute 2013

elea hihi ja das segi ehm au
mal luege... be no guet im überrede :))


sneett.. hihi besch langsam nervös? :)) sooo schöön gli isches so wiiit

10.04.13 10:49
Mona83 

Re: Bräute 2013

so geil sneet isch nervös wäri glaub au a dinere stell. chunt alles guät kei angst


valey ich würd uf diä diskusion nöd igah, erklärsch es ihm und überredsch ihn.

ich han au nöd welä zvorderst hockä genau wäg dem usgstellt sie (und ich iss nöd immer ganz schön ) aber uf di ander art isch mer ja eh dä ganz tag usgstellt warum nöd au bim ässe.

10.04.13 10:56
valey 

Re: Bräute 2013

Monaa
genauu du seisches
ebe me isch ja sowieso de ganz tag usgstellt vorallem no meh i andere situatione...
ha ehm das gseit er hed gseit isch ok





no rasch kurz e anderi frog
wie macheder das med de ring und ringchüssi...
gänd ehr d ring öpperem und die/de tuets denn vor de chile am ringchüssi amache und de chind geh?
oder tüender d ring scho dehei am ringchüssi ahmache??

ha chli schiss das de neumet de ring öpperem vor de chile i sone boderille inegheit und nüm usebringsch hihihihihi

10.04.13 11:01
Braut2013 
Re: Bräute 2013

@ Snet: ja das verstahni also voll und ganz. Würd mi o mega ufrege! Bi üs hetsech zum Glück no niemer abgmäldet, aber me weiss ja nie was no passiert. Mi würd also s Gäld o röie für die när ds zahle, wesi churzfristig absäge. Mir hei geschter müesse di definitivi Aazahl säge, hoffe sehr es blibt drbi. I bi iz dehei u ha Ferie ab hüt..es isch nid unbedingt eifacher mit dr Närvosität umdsga, weme dehei sitzt und wartet Was muesch de du no alles erledige? Mir müesse iz nomal mitem Fotograf bespräche womer üsi Rägeföteli mache..und morn Abe gömer ga dr Saal iirichte. Fröimi mega!

@ Valey: mir hei o e fixi Sitzordnig, hei aber o nur 22 Lüt. Mi GG het zersch o rundi Tische welle, aber i hät das mega schwirig gfunde mit wäm mir de am Tisch würde sitze..und äbe de dräisch ja de andere dr Rügge zue..und bi so wenig Lüt hättis ersch rächt doof gfunde. är het aber am Schluss nachegä und iz heimer eifach ei länge Tisch. Süsch wäremir ja irgendwie mit de TZ am Tisch und hätte zum Bsp vo üsne Eltere gar nüt..hmm..also ii persönlech wür onid so gärn ane Hochzit ga wos ke Tischordnig git..hät da o ds Gfüehl, dassi müglechscht muess ga reserviere, dasi zBsp e Platz näbe mim GG ha Unter Umständ sitztme ja de irgendwo usenand und das fändi u blöd..

10.04.13 11:03
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, mir löhnd d'ring im schachteli. aber mir göhnd au ned id chile... und wer das schachteli mitnimmt weissi noni

ich ha mol imene andere zämehang bi de besprächig mit de tz au so gseid: "nei sicher ned, ich wott doch ned so im mittelpunkt stoh" und die hend de nur glacht und gmeint, a das müessi mi wohl gwöhne a dem tag

10.04.13 11:04
valey 

Re: Bräute 2013

Braut... soo schön dases au bi der gli so wit isch :)

mer freued eus all scho uf euchi bricht und fötelis...



Sonne hihi ja a dem tag isch mer sowieso emmer im mettelpunkt xD

10.04.13 11:07
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Snet: Das mit em Absäge, wegen Chind, findi au sehr komisch.
Er chan doch an die Sitzig gah und nachene as Hochziit cho. Gsehs Problem würkli nöd.

Mer wärdend eifach d`Lüüt de Tisch zuwiese. Wies dänn ade Tisch wend hocke, chönts selber entscheide.
Ich han vor am Igang zum Saal den en grosse Plan z`mache mit de Tisch, wo dänn d`Lüüt werdend hocke. Und ufem Tisch en Bilderrahme mit de Bezeichnig.

10.04.13 11:09
Rebella 
Re: Bräute 2013

En Homepage wemer au mache.
Hend am Fritig es Träffe mit eusere Tätschmeisteri und ihrem Fründ.
Dänn wemer ihn fröge, öb er eus eini macht.

 1 .. 833 .. 1664 1665 1666 1667 1668 .. 2713 .. 3757
Zuletzt   irgendwie   gspannt   langsam   Zeremonie   Problem   schaffe   himbeer   vorallem   richtig   bearbeitet   natürli   Kollegin   Hochzit   eigentlich   einfach   schnell   eigentli   wirklich   natürlich