| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 834 .. 1665 1666 1667 1668 1669 .. 2713 .. 3757
10.04.13 11:25
elea 

Re: Bräute 2013

valey ke ahnig wimer das met de reng wend mache. aso i wet d reng so laaaang wie möglich em schachteli lo. ha au angst dass si abegheie oder si verlohre gönd. am liebschte wördi si selber ne ond onderem rock verstecke oder so aber das esch jo kei option

werdes eim vode TZ ge wahrschinlech. mol luege wemmi de meh vertroue

10.04.13 11:27
snet 

@Nervosität: Jep, es hat mich definitiv langsam gepackt! Aber mehr, weil ich einfach das Gefühl habe, dass alles noch nicht wirklich parat ist. Heute Mittag treffe ich mich mit meiner Kollegin, die mir den Wedding Tree noch überreicht

@Braut2013: Jep, bei 22 Leuten würde ich definitiv auch nicht mit einer Absage rechnen. Da kommt ganz sicher keine Bei uns waren es halt ursprünglich 66 Gäste und jetzt sind es 63. Eben, das Geld ist nicht unbedingt das Problem, da sowieso unsere Eltern die ganze Hochzeit kräftig mitfinanzieren. Aber es ist halt enttäuschend (vor allem vom Freund der Kollegin), dass er sich von so einer Lappalie von der HZ abbringen lässt. Dann war es ihm auch nicht wichtig.

Also eigentlich muss ich jetzt nur noch das Gästebuch und den iPod beim Restaurant vorbeibringen. Morgen muss ich aber auch noch zur Gesichtsbehandlung und in die Maniküre.

Ich glaube das mit den Regenplätzen könnt ihr euch sparen. Die neueste Wettervorschau zeigt, dass es nur noch am Morgen früh und in der Nacht auf Samstag regnen sollte

10.04.13 11:32
valey 

hihi underem rock

ha zerst so überleit minere tz geh und dass sies de vor de trauig ad ringchüssis macht und de chline geht... mal luege hihi

Lilly4 

ring:
mir händ ja eh keis chüssi, sondern es mega herzigs
ringschächteli :) ich wird das dänn minere TZ gäh bevor
sie id chilä ufä gaht und det git sies dänn glaubs am mami
vo eusere ringträgerin, die gits dä chli dänn churz bevor
sie's zu eus bringe muess

wie machet ihrs so?

Angita 

hoi zämä!

also so spot no go abmelde wörmi au mega hässig mache! die usrede! händ mir au aber bi üs gohts no fast 3 mönät! zum teil ghörsch es richtig usä dass usrede sind.. ä gueti kollegin vo mir hät gseit, i chume sicher bi ihrem maa mösi luege will er jo amel am samstig mösi schaffe.. und die usred magi gar nüm ghöre und ha ere gad gantwortet: denn söller ezt scho frei igeh! grrr.. sorry aber fast ä halbs johr vorher cha me frei igeh oder nö??

hüt gömmer is resti! freu mi richtig! denn chömmer üs au sch a Tischordnig mache! mir werdet sicher au Trauzüge bi üs ha... muss eifach weg ihrne Partner luege... sie sind kei verwanti, drum chämtets eigentlich an "Kollege-Tisch" wott aber nö dass so wiit usenand hocket... drum werdemers evtl. eifach zum nöchste Tisch also mit dä Müettere setze... glaube döt wöhred sie sich am wöhlschte fühle... muss mol no mit dä TZ rede...

10.04.13 11:36
Mona83 

also wäg de ring hani mir im fall au scho überleit. ich gibs minärä schwö will ihri chli wird d ring fürä bringe. dän sägi ihrä sie sölls anemachä und dän dä chlinä gäh. was machet ihr eigentli nacher mitem ringchüssi? schleichet ihr das mit oder rüäred ihrs nach de chilä furt?

10.04.13 11:39
valey 

mmm Mona
ich denke s Ringchüssi tuets mis mami rasch hei... sie wohned 3min vo de chile eweg zfuess hihi
sie werdet eh no rasch heigo s auto hole..

fortrüere würdi ned :( isch no schad

10.04.13 11:47
Canoa 

Ech mache euses Ringchössi jo säuber, be jo gspannt wie das usechond! =) Hoffe guet...aber ha eigentlech ned so angst!

Also ech werd mis paute...esch zwar förig aber vellecht chanis jo de mou witergäh! =)

Mer wärded t Ring onds Chössi de TZ gäh ond die müend druf ufpasse... =)
Aber das chond scho guet...

10.04.13 12:00
schmetterling84 

Hallo Zämmä

@Snet: das isch jo mega entdüschend vo euchem Kolleg... Aber ebe i so Situation lehrsch d Lüt kenne.. Ig verstand di, Abmeldige si scho normal chli truurig aber denn no so kurz vorher! Aber weisch was, freu di jetzt eifach uf di dag.... Au vo mir shcomol gaaaaaaanzzz viel Glück und schöns Wetter für di Dag! Gniesseds...

@Valey: du bisch wieder e lustigs und bisch grad verantwortlich für en Panikschub... Ha mir das mit de RIng ndi überlegt.. und will ig kei Risiko will igoh, dass se d Ringträgerin verliert, mi GG und Trauzüg die nid mitnehem und mi Schöschter sowieso alles vergisst.. Nimm se ig selber mit mit em Ringküsseli und gib se denn direkt vor dr Trauuig im Ringträgermeitli!

@Nervosität: ha immer wieder chli panik afäll weiss zwar nid wiso udn es git au kei Grund, aber denn chunnt mir wieder i sinn, dass ig no Tisch hussene muess bstelle, d Schämpis gläser (het alles nur wenigi DAg lieferfrist) und und und-....
Jetzt göh mir jedefalls das wucheend fuhrt spontan goh abschalte.....

10.04.13 12:01
schmetterling84 

Euses Ring"küssi" cha se ebe nid abinde nimm se im schächteli mit

1 .. 834 .. 1665 1666 1667 1668 1669 .. 2713 .. 3757
Zuletzt   himbeer   eigentli   wirklich   bearbeitet   gspannt   Problem   richtig   schaffe   irgendwie   Hochzit   natürlich   Kollegin   Zeremonie   langsam   eigentlich   natürli   einfach   schnell   vorallem