| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 834 .. 1666 1667 1668 1669 1670 .. 2714 .. 3757
10.04.13 12:15
Braut2013 
Re: Bräute 2013

@ Schmertterling: Wow das isch ja mega schön! Mir hei iz kes Ringchüssi - hürate ja onid ir Chile..näme eifach ds Schächteli mit..das wird öper vo de TZ derbi ha..

@ Snet: ja has iz o grad gseh, dasses wider bitzli schöner gmäldet isch..aber i wot iz kes Risiko meh iiga. Iz heimer e nöii Fotolocation gfunde und de chöimer immer no usega wenns de doch schöner isch als gmäldet..wes immer mal wider rägnet isch dr Bode u so ja glich nass u de hani Angscht um mis Chleid. Und e Schirm gani iz ono ga choufe..das Wätter macht mi halb wahnsinnig - mal so, mal so..luege all paar Stund d Vorhärsag aa Aber äbe iz wottimi nüm la verruckt mache, drum gani lieber uf Nummer sicher. Würd mi süsch de ufrege, wes när glich plötzlech genau während em Shooting rägnet.

10.04.13 12:51
valey 

Re: Bräute 2013

Schmetterling voll herzig med dem schächteli :D hihihi

uii nei wenis müest selber medneh vergessi die secher no selber d Ring hihihihi

10.04.13 13:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

gaht mer au so valey. das traui mir zuä dasi so öpis vergiss

hey min schatz hät ä frag a eu: da ich bridesmaids han (5 Stuck) muäs er doch au ha di männlich version. müänds glich viel sie und was machet diä.

hanem au nöd chönä hälfe, ich dänke eifach sie wärdet bi ihm vorne stah bevor ich chumä damit är nöd äläi muäs det sie. aber meh wüssti nöd, weiss nöd mal d bezeichnig
glaub är hät z viel hochzeitscrasher oder so film gseh

10.04.13 13:25
valey 

Re: Bräute 2013

heheh Mona du meinsch Groomsmen xD

ja i denke wenn er sie well de settets scho glich vel sii.. de gsehts de sicher cool us uf de fotis...

:))

denke sie stönd vorne bi ehm denn und ebe helfed de au chli de bridesmaids bi so chline ufgabe usw.. :D

10.04.13 13:30
Mona83 

Re: Bräute 2013

okay groomsmen, da hani guät grate!

also dän meinsch au diä stönd eifach det vornä und warted mit ihm zämä uf mich? das wer no guät will är hät vor dem momänt am meistä angst wäner det vornä staht :-)

10.04.13 13:34
valey 

Re: Bräute 2013

jaa mona genau sie chöntet det vorne bi dim GG stoh und warte

wenn denn bj inelaufet chönds ja uf de ander site go stoh
und denn chunsch DUUUUUUUUUUUUUU :D

10.04.13 13:40
Mona83 

Re: Bräute 2013

voll amistyle aber ich liäbs

und nacher gönds aber wieder oder? will ide chilä hockey nur ich und dä fründ und d trauzüge det.

10.04.13 13:44
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Braut : Merci

Nei ig vergiss d Ring nid, mach se am morge grad is auto.. aber ig wüsst, dr rest vo dr Fam würd se vergesse...

@mona: also min het gseit er well das au und er nimmt glicg viel wie ig.. die stöh denn mit ihm vorne und jetzt chunnts..... Er het am Sunntig uf Sixx mit mir "die perfekte Hochzeit" gluegt und gseh, dass s Brutpaar stoht während dr Trauuig... und ebe die BMun BG nebe dra.. Jertzt will er das au....

10.04.13 13:47
valey 

Re: Bräute 2013

jaa chasch ja irgendwie die erst reihe freiheloh für sie links und rechts :D

fend das vooooooooooooooooolll coool :D

hedd au am liebste meeega vel BJ und groomsmen gha hihhi

aber ja hihi


hockeder denn im resti med allne amene lange tisch so amistyle?

Datei-Anhänge
long-head-table.jpg long-head-table.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 147 kB

10.04.13 13:49
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Nemo:
Wir haben keine HP

@manokasa:
Total schön, die Einladungskarte

@snet:
Das ist wirklich ärgerlich Vor allem wie du sagst dauert so eine Sitzung ja nicht ein ganzen Tag, da kann er doch etwas später kommen!
Glaub ich dir das du nervös bist..da hast de bestimmt keine Gedanke für die Arbeit merh frei ;)

@Kinder:
Auf unserer Feier werden 10 kleine Kinder sein und für uns ist das völlig in Ordnung. da wir ja selber 3 haben sind wir das absolut gewohnt und stellen uns auch darauf ein. Die Kinder selber werden ihren eigene Tisch haben, wo sie auch ein passendes Angebot haben werden!

@Nemo:
Wünsche dir auch ein schönen Tag :)

@Canoa:
Bei mir sind es noch 163 Tage ...vor kurzem waren das noch 200

@Braut2013
Wunsche dir eine schöne Hochzeit und freu mich auch schon auf deinen Bericht!

@Ringkissen:
Ich weiss auch noch nicht genau wie das ablaufen wird. Auf jeden Fall werden die Ringe so lang es geht sicher in der Schachtel bleiben und unser Sohn wird sie dann zu uns bringen! Ich denke nach der Trauung werden wir es dann in unserem Auto aufbewahren

@schmetterling:
geht mir auch so, ab und zu ein kleiner Anflug von Panick ob man auch an alles gedacht hat und ob auch alles genau so hinhauen wird wie man es plant u.s.w.
Ich habe aber auch immer wieder ein ganz dolles Kribbeln, voller Nervösität und positiver Vorfreude die mich überkommt, wenn ich an die HZ denke!
Was ein süüüssses Ringkissen gefällt mir sehr!

@Mona:
Der Bräutigam kann muss aber nicht die gleiche Anzahl haben. Es sieht halt einfach nur für`s Auge besser aus! An sich sind die Groomsmen genau das selbe wie die Bridesmaids. Welche Aufgaben sie haben ist dem Bräutigam überlassen!

 1 .. 834 .. 1666 1667 1668 1669 1670 .. 2714 .. 3757
Hochzit   Zeremonie   eigentlich   langsam   himbeer   gspannt   richtig   bearbeitet   eigentli   vorallem   natürlich   schaffe   natürli   Zuletzt   irgendwie   Problem   schnell   wirklich   einfach   Kollegin