| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 837 .. 1671 1672 1673 1674 1675 .. 2716 .. 3757
10.04.13 15:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
was isch de das fürne rose wo dir aus gschänkli heit?

10.04.13 15:36
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, ich kenn eine, dä würd sofort sine alk mit ere frau gäge schöggeli tuusche! ich findes au no witzig wenn ned all s'gliiche bechömed, aber denn hesch halt eifach s risiko dass denn komentär chömed, wobii die jo sicher eifach luschtig gmeint wäred, will sich im ändeffekt jo jede eifach freut dass er es chliises aadänke überchunnt!

10.04.13 15:40
Mona83 

Re: Bräute 2013

elea: egal was machsch s isch super. schliässli chan mer froh sie wän mer ane hochziit iglade isch und no äs gschänk bechunt. also sölleds ruhig sie
und klischee bini sust au nöd fan aber a hochziite findis lustig

dankä für di coolä rückmäldige
also min schatz hät mal hockey gspielt aber nur ide junioreziit, hät mal än unfall gha und dän häter nömä chönä. mir sind aber übertribä liedäschaftlichi zsc fans und sind a jedem heimspiel und fast a jedem uswärtsspiel. diä saison hämmer genau zwei mätch verpasst.
jedä wo üs kännt dänkt a hockey au wäns än nöd intressiert.

finds voll keis passends thema eigentli aber was wämmer künstich äs thema ufgleisä wo üs nöd sooo wichitg isch?

10.04.13 15:40
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, mach dir nöd z viel gedanke, wenns für dich ok isch,
dänn isch es eh perfekt ...

also bi eus isch es ebe so, das mer dä selbergmachti limoncello
uf tische stellet, pro familie / pro paar 1 fläschli und dä fraue legg
ich no öpis separats ane, aber öpis typisch frauehafts, wo t männer
gar nöd würet welle eifach als zuesatz gschänkli, will
ich halt au dänkt han, dass scho vermehrt t männer dä limoncello
trinke werdet, aber natürlich chönd en au t fraue ha, das müend die
dänn selber underenand usmache

10.04.13 15:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

apple-pie, wieviel im voraus bestellst du die m&ms? ich hab mir überlegt, ob ich die nicht besser bald mal bestellen sollte, da es jetzt noch nicht so warm ist... aber es geht ja noch 5 monate...

10.04.13 15:43
elea 

Re: Bräute 2013

sonne, stemmt, seles doch tusche wens ne ned passt... soscht chani jo es paar zvell mache ond bim igang he stelle ond die wo ned zfrede send chöne jo no öpis anders met hai ne ;)

stemmt eigentli i dene HZ woni bes jez gsi be hets öberhaupt nix ge! aso selles wörkli froh si bi mer dasses öberhaupt öpis geht

mona, s thema esch wörkli cool, ebe ond was wetsch do of ergendwie vintage, cowboy, rodeo wedding mache wenns gar ned euches deng esch! fendes mega cool ond vorallem eschs öpis total einzigartigs!!!! ;)

10.04.13 15:45
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mega cool mona, gfallt mer au guet eues gaschtgschänk,
vorallem passts ja anschinend voll zu eu !

10.04.13 15:45
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Auf der HP ist ja immer angegeben wann die M&M`s geliefert wären, ich denke das cih sie so bestellen werde, das sie Ende August da sind. Sie sind zwar lange Haltbar, möchte dann aber doch das sie so frisch sind wie möglich!

10.04.13 15:48
Larinya 
Re: Bräute 2013

ich war zu meiner jugendzeit so von hockey angefressen, wie ihr heute... und heute ist es etwas abgeschlafft :-P dennoch find ich das thema voll cool... ist auf jeden fall etwas, was nicht jeder hat, was eher selten ist. echt cool :-)

10.04.13 15:49
sonne13 

Re: Bräute 2013

also ich glaube, mir mached eus wirkli z'viel gedanke will wenn mir iiglade sind anere hochziit denn erwarted mir jo keis gschänk, und wenns denn öppis gid, denn würd wohl jedi vo eus finde: jö wie lieb isch denn das, oh, wie grosszügig usw" und ich würd wette bi de meischte vo eusne gäscht wirds genau so sii. und viellicht chunnt denn mol e'bemerkig mit eme augezwinkere, vo wäge fraue schoggi und männer schnaps. aber ich cha mer ächt ned vorstelle, dass das wirkli für öpper es ärnschts problem chönnti sii! ich glaube, die meischte vo de gäscht schätzed das alles wo mer ihne bietet sehr, und genau för die mached mers jo. wenn denn wirkli eine muult, sorry, not my problem

 1 .. 837 .. 1671 1672 1673 1674 1675 .. 2716 .. 3757
natürlich   natürli   richtig   Hochzit   Zuletzt   vorallem   wirklich   himbeer   Kollegin   eigentlich   langsam   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   schnell   schaffe   irgendwie   eigentli   Problem   einfach