| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 838 .. 1673 1674 1675 1676 1677 .. 2717 .. 3757
10.04.13 17:05
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Also ich werde zu den Zeitpunkt an dem die M&M`s bei mir ankommen gar nicht mehr in Deutschland wohnen (kribbel) , also werde ich die M&M`s zu meiner Schwester schicken!

10.04.13 17:46
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Mona: Hockey findi es cools Thema. Frühner bini au immer ade Ishockeymätsch gsi. Hüt luegi eigentli nur no am TV.
Hüt bini meh ade Streethockey Mätsch.

10.04.13 18:24
snet 
Re: Bräute 2013

Eeeendlich, der Weddingtree lebt! Wuhuuuuuuuuuuuuuu!

10.04.13 19:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Super, snet!!!!

10.04.13 22:06
snet 
Re: Bräute 2013

Meine Güte, dass glaubt ihr jetzt nicht. Heute Abend habe ich noch eine Absage von einem Kollegen bekommen und das 1.5 Tage vor der Hochzeit. Ich war mir sehr unsicher ob ich ihn einladen soll, da wir den Kontakt zueinander etwas verloren hatten, weil er immer lügte und zwar in den alltäglichsten Dingen. Mein Freund hat mich jedoch überzeugt ihn trotzdem einzuladen, sozusagen als letzte Chance. Die Begründung für sein Abmelden lautete, dass er den eingegebenen, freien Tag gestrichen bekommen hat. Das ist so eine Lüge, denn auch wenn es stimmen würde, hätte er auch am Abend kommen können. Schon noch lustig, wie so eine Hochzeit einem zeigt wer die wahren Freunde sind und wer eben nicht. Und das allerlustigste ist ja, dass ich erst heute nochmal über ihn nachgedacht habe und nicht sonderlich begeisterte Gefühle gehabt habe, dass er auch kommt.

10.04.13 22:12
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Neiii neiiii snet, das gibt's doch nicht. Unglaublich!!!! Sooo eine Frechheit und dann noch diese Lüge. Abhaken und vergessen. So eine HZ zeigt eim wirklich wer die wahren Freunde sind!

10.04.13 22:17
snet 
Re: Bräute 2013

@LucyLu: und weisst du was nochmehr Zufall ist? Heute Abend hat mich unabhängig davon seine Schwester angerufen um mir mitzuteilen, dass sie sich sehr auf Freitag freut, total nervös ist und immer noch nicht weiss welches Kleid sie anziehen soll. Lustig wie verschieden Geschwister sein können.

11.04.13 07:34
Mona83 

Re: Bräute 2013

hui snet was isch dän bi dinä gäst los, so än dubäl dä.
aber bis froh jetzt gsehsch uf wär dich chasch verlah und uf wär nöd und wär sich freut und wär nöd.
häsch ja eh chli komisches gfühl gha bi däm dän isches eh keis guäts zeichä. luäg du häsch jetzt din teil gmacht, du häschem ä chance gäh und jetzt häters ändgültig versaut...

11.04.13 07:46
valey 

Re: Bräute 2013

GUete Morge Ladys

ohhh jeee snet uere doomm vo dem... vorallem uere fräch so kurz vorher
ich fende wenn ja vorher weisch dass kei lust hesch od so
de chamer vo afang ah säge!! ufff
reg dich bitte ned uf ab dem... suscht chasch di nedmal richtig freue..
päch für de! FREUDI UF DIN TAG!!!



suscht was lauft so bi de andere mädels so? a was sender grad so dra??


Me
gester hemmer mal es gspröch gha mini tz und beide bridesmaids isch meeega cool gsi :D
hend schön d abläuft chli duregmacht demet mer mal was hend :)
vorallem wichtig für s zivile wo ja bald isch... :)) ha echt freud das sie selber freud hend und da voll medmached

morn mueni ufem passamt go die neui fötelis und neu unterschrift für de pass go mache :))
hihi ha gester flissig nochi mini unterschrift güebt hihi..

11.04.13 08:02
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
Lago mio, s git scho blödi lüt!
Duet mer leid aber ehrlech gseit, bis froh chunnt er nid we scho es komisches gfüeu gha hesch wäge ihm isches ja besser er blibt daheime und du chaschne ändgültig us dim chopf striche, so eine isches doch nid wärt!
I wünsche dir und dim GG scho jetzt gaaaaaanz e schöne, wundervolle Tag!
Um weli Zyt dörfemer fescht a di dänke?

@valey
I due hüt no d Adressetikette für üsi TZ schribe vode gladnige Gescht. Si wei ja ihne e gheime Brief la zuecho
Geschter hani no d offerte ir Post gha vom rosekavalier, die gseht öppe so us:
- brutstruss (chlini bordeaux röseli mit callas, wasserfallsstruss, in steckmoos) 170.--
- struss für d tz (bordeaux röseli, rund bunde, mit grün, in steckmoos) 80.--
- struss für d tochter vom tz (dr glich wie d tz, eifach chlner) Fr. 40.--
- astecker füre brütigam (bordeaux röseli+calla) Fr. 17.--
- astecker füre tz (bordeaux röseli) Fr. 12.--
- Namensasteckerli für d Gest (blatt mit name, schleierkrut, magnetli) je Fr. 7.--
- rosenhärz für ufs outo (lömer itze äue la si) Fr. 150.--
ufem ganze hani de no 10% usstelligsrabatt
Ga itze morn no i bluemelade im nachberdorf ou no ga e offerte ihole, aber mi dünkts, d prise si rächt im rahme.

Hihi valey, wird de sicher ganz es speziells gfüeu, ds erschte mau mit em nöie name z unterschribe

 1 .. 838 .. 1673 1674 1675 1676 1677 .. 2717 .. 3757
Zeremonie   wirklich   bearbeitet   Hochzit   himbeer   natürlich   Kollegin   natürli   eigentlich   vorallem   Zuletzt   schaffe   richtig   einfach   Problem   schnell   irgendwie   langsam   eigentli   gspannt