| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 840 .. 1677 1678 1679 1680 1681 .. 2719 .. 3757
11.04.13 11:41
Lilly4 
Re: Bräute 2013

canoa, mega en seich !! aber finds guet das ihre gseit häsch falls es ihre zviel wird, dass du JETZT no ziit hättisch zum öpert anderscht sueche ... bi eus isch es glich gsi, t schwöschter vonere kollegin hät a eusem hochziit sölle fötele und sie hät amig au nöd zrug gschriebe, bitz schwierig ta und dänn hani eifach direkt gfrögt und genau wie du gseit, dasi jetzt no ziit hätti zum öpert anderscht sueche und das hämer schlussentlich dänn au und muess säge, bin jetzt happy, will han bi ihre wie keis sichers gfühl gha und das isch ja au nöd schön ... hoff chund alles guet! haltisch eus ufem laufende

apple-pie, das freud mich zu hören dass du bald deinen schatz wieder bei dir hast
weisst du dann schon welchen schleier?
das bestellen macht richtig süchtig hat überall soooo viele schöne sachen

11.04.13 11:49
valey 

apple mega cool so en Kutsche wie im Dracula Film hihihi
findi meega

freut mi au sehr dass din schatz gli weder gsehsch.. vermissisch ehn sicher emmer mega..

canoa hoffe sie seits der jez scho falls sie das ned wett mache das de schono gnueg zit hesch...

11.04.13 11:49
apple-pie 

@Lilly:
Danke dir,
Ja er wird eiegntlich ganz simple ... schwarz mit Swarovski Steinchen ..poste ihn gleich in meinem Thread !

11.04.13 11:52
apple-pie 

@valey:
ja ich freu mich schon total und ich bin froh wenn ich dann in der CH bleibe und ihn nicht mehr missen muss. Das Wochenende darauf kann er dann leider nicht kommen, weil er sich dringend um seine Kirche kümmern muss, wegen ein paar Knochen die dort liegen! Also muss ich dann noch länger warten *schnief* .. aber wenigstens weiss ich jetzt schon bescheid, so kann ich mich drauf einstellen!

11.04.13 11:54
valey 

jaa goht nümme so lang apple.. muesch luege zit vergoht soooo schnell!! :)

Wie laufts denn mit de Chile?

11.04.13 12:06
apple-pie 

sorry valey.. heisst Chile ... Kirche?
Fals ja.
Wir heiraten ja nicht in der Kirche, sondern nur zivil im Schloss. An der Kirche arbeitet er immer wieder, er restauriert sie und ist noch für einige andere Aufgaben zuständig.

11.04.13 13:16
valey 

Ja apple Chile heisst Kirche :)) hihi

11.04.13 13:26
apple-pie 

danköööö!!!

11.04.13 13:54
Lus

nicht registriert

Hihi Froue, i hamer scho lang überleit, wienis wott mache dasi im august de obe ume nahtlos brun bi wüu i ja es trägerloses Chleid ha. Oben ohne sünnele geit ja schlächt und i gloube, dä Ablick wott sech niemer adue... Walross am brutzeln
Itze hani es bustierkleidsummerkleid gfunde und e tregerlose bh hani ja ou no (dä het zwar nid boooombefest, aber es längt). de chani einigermasse gsittet brüne obe ume u mues nid immer am t-shirt umenuusche mit de ermeli ha grad freud
wie machet dir das eigentlech wägem glichmässig brun wärde?

Zuletzt bearbeitet am 11.04.13 13:55

11.04.13 13:59
Canoa 

Hmmm brun wärde, was esch das? Ech blibe s ganze johr öber bleich...
aber alli Lüt könned mech so!
Ha mer öberleid gha Bodytan zmache, s erste mou super use cho, s zwöite mou gar ned ond jetzt beni chli hin ond här gresse öbis ned gschider söu lohsi...
serste mou heds so super usgseh, so natürlech...=O

Aber alli wössed ech be e Bleichmuus...kkkk =)

1 .. 840 .. 1677 1678 1679 1680 1681 .. 2719 .. 3757
wirklich   himbeer   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   Problem   Zuletzt   einfach   bearbeitet   eigentli   natürli   natürlich   vorallem   irgendwie   schnell   langsam   richtig   Hochzit   gspannt   schaffe