| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 841 .. 1679 1680 1681 1682 1683 .. 2720 .. 3757
11.04.13 14:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also ech be alle scho bezli iversöchtig uf settegi wo sooo schön brun wärded ond ech äbe ned, aber ech die erst Prio esch es ned...
Hmmm jo Negeli muess mer au no en Nageltante suche, wet vorem HZ mini Negeli ned säuber mache, förs HZ müends perfekt si! =)

11.04.13 14:20
Angita 
Re: Bräute 2013

hehe mädels mol ä lustigs thema... i wird au nö meeega bruun.. aber ha au mol ä bruut gse wo hine no de abdruck vom top gseh häsch... gseht nö gad mega us... wird versueche meh trägerlos träge... obwohl i hine chli usschnitt ha... und sust isch nö sooo traagisch...

gester simmer im Resti gsi... wo mir use gloffä sind seit min Schatz zu mir: du mutiersch zum Brautmonster... naaa toll... hät mir einiges gad nö soo passt, ha am obig au gad es mail mit änderig vom Menü gschickt... hät mi gad einiges total gnervt und ha mir sache ufschwätze loh wo mir nö passet... ha zwischetdure mösä usäluege und ussicht aluege, sust wöhri ufgstande und usäglofä... aber de ort isch hammer! bi eh nö so super druf i letzter ziit..... mach mi selber chli nervös...
sorry hani gad mösä los werde!

11.04.13 14:21
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Lus, han mer au scho überleit
also dä tag dur hocki eh im büro, chönd
also kei abdrück entstah nur falls
ich id badi gahn und det wirdi dä summer
eifach die ganz saison bikinis ohni trägerli
träge oder halt jedes mal abwechsle, so
dass gar kein abdruck chan entstah
find das nämli au nöd so schön ... und zu
bruun sött mer ebe au nöd si, mitem wissä
chleid würkt mer nämli eineweg grad dünkler ...

11.04.13 14:22
Canoa 

Re: Bräute 2013

jöööö Angita...das verstohni doch, es esch au schwerig, jede wot nochli dri schnorre, aber schlossäntlech esch es euses Fäscht ond de chönd mer entscheide...

Wie lang gohts de bi der no?

11.04.13 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

aso i vertsoh d lus scho. gseht scho ned so toll us wenn me so wiisi träger abdröck het ond es scholterfreis chleid...
jede het halt so sini eigete sörgeli

hey muss euch no öpis mega lässigs verzelle!
gester hend d eltere vo mim frönd gseit dass si di ganz kolege wend zahle! i be öberegheit. wel das were secher öpe 500.- gsi! ond mer chöne enne jez eifach sege womer wend spene ond si dönd de s geld öberwiise! be baff gsi! aber es goht no witer! si wends ganze esse vom zivile zahle! das send nomol öpe 700.-!!!!! i ha nöm gwösst wa sege!! ha absolut ned demet grechnet! mer hend jo eusi HZ emmer so planet dass mers met eusem geld chöne zahle ond hend au nie a so grosszögigi onderstötzig denkt! nei mer hend eus natürli megaa gfreut!!!

11.04.13 14:24
valey 

Re: Bräute 2013

mmm ja so abdrück send mega blöd..
ja trägerlosi sache velecht alegge :-/

guet zuu brun isch au ned guet
woni mis kleid be go aprobiere beni schön brun gsi vom summer hed echt schön usgseh :)


Angita
ui neii.. wieso fühlsch di so nervös? weg de HZ vorbereite? laufts denn ned eso wies sett suscht?

11.04.13 14:26
Larinya 
Re: Bräute 2013

dann bleiben wir doch lieber weiss, das ist zumindest gleichmässig ohne abdrücke :-P

ich weiss eben noch nicht, wie ich es mit den nägeln machen will. künstliche kann ich mir sehr schlecht vorstellen, vorallem die "aufgeklebten". da ist so ein fremdkörper am nagel, geht gar nicht... kA... muss mich mal erkundigen, was für mich in frage käme...

11.04.13 14:28
valey 

Re: Bräute 2013

Eleaaa
voll herziiig vo ehne!! jöööö... isch uuu liebb...
heddi au echt freud gha..


Larinya
wie wärs med Gellack? isch ja so en lack wo kasch druftue ganz normal hebt 2-3 woche de kasch denn alles grad wegneh denn...
hani nonie gha aber kollegin seit isch recht guet

11.04.13 14:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Larinya es gibt Gel-Lack der hält wie Gel ist aber aufzutragen wie Nagellack...nennt sich Shell-Lack...Es gibt auch die Möglichkeit anstatt Tips anzukleben die Nägel mit Schablone zu verlängern...am bestens suchst du dir in der Umgebung mal ein Nagelstudio und lässt dich zuerst informieren...

11.04.13 14:33
Larinya 
Re: Bräute 2013

kann man diesen lack selber kaufen und dran machen? ich war vor ein paar jahren schon mal in einem nagelstudio. die tante hatte mich voll angemotzt, weil ich fast keine nägel mehr hatte, alles abgekaut. zudem muss ich noch dazu sagen, dass ich sehr kleine, feine finger hab. da gibts einfach nicht viel zu machen... war von der tante da dermassen angepisst, dass ich um nagelstudios einen riesigen bogen mache...

 1 .. 841 .. 1679 1680 1681 1682 1683 .. 2720 .. 3757
schnell   Kollegin   wirklich   himbeer   natürlich   bearbeitet   natürli   gspannt   Problem   Hochzit   eigentli   vorallem   schaffe   eigentlich   Zuletzt   Zeremonie   langsam   einfach   richtig   irgendwie