| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 842 .. 1681 1682 1683 1684 1685 .. 2721 .. 3757
11.04.13 15:03
Mona83 

Re: Bräute 2013

Ich verstah absolut was meinsch lus. Ich han ebä au so es problem, wirdä mega schnäll brun also würkli mega, das heisst ich chan ä halbstund ad sunnä sitzä und han en mega abdruck.

Da ich nöd oft gezielt sünnälä sondern viel sport dussä mach hani natürli nöd d möglichkeit zum bispil go joggä ohni träger. han mi im fall au scho paar mal gfröget.
Woni im september bi go s chleid probiere s erst mal hani ganz extremi abdrück gha, eine vom bikini und einä vom trägerlibli woni amel agha han bim wandere oder joggä. Hät scho chli scheisse usgseh, das hät au di ander gseit im brutladä

und bock uf sünnälä hani au nöd will dän wirdi au no zuu brun.

hey elea: das isch cool ich weiss mä seit immer s gäld isch unwichitg und so aber mir händ au äs paar unerwartet groszügigi spände becho und ich finds hammer. ich mein unter üs gseit händ mir scho hochziitsgschänk im wert vo 7300 stutz übercho. bin also ächt überrascht.

mis konto wird demfall au nöd uf 0 sie

11.04.13 15:07
elea 

Re: Bräute 2013

wow so cool mona!!!
i weiss halt erst wie vell dass sini eltere gend, ond flippe wege dem scho us!

hamer nie direkt geld gwönscht oder so, aber fendes mega cool das si so konret sege, mer öber neme denne das ond das. en mega entlaschtig... de liit velecht eso för me no bez es grössers shopping-budget dinne in singapur

11.04.13 15:08
Angita 
Re: Bräute 2013

canoa es isch am 06.07.13 soo wiit... klar es goht scho no chli.. ghöre efeng vo allne siite nur no mir häänd jo no ziit... das macht mi vlcht echli nervös... i will am liebste alles sofort scho parat ha will im letzte moment wirds eh nünd...
ahhh weiss au nö so recht obi wege de hochzit so gnervt bi oder wege was... wird sicher wieder besser.... hoffes!!

11.04.13 15:12
Mona83 

Re: Bräute 2013

angita ich weiss was meinsch. find diä hochziitsplanig au rächt lang zogä. bin sust lieber öpert wo innerhalb vo chuzer ziit voll dra blibt und öpis planet. aber bi dä hochziit bisch wieder mal chli am planä, dän paar wuchä wieder nöd, dän wieder öpis. findi mängisch au chli närvig

11.04.13 15:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

Angita ech be im Momänt au sehr gnärvt mi GG weiss scho chum meh was säge, aber be mer lits "nome" am Job...

Hesch scho mou en Liste gmacht ond gluegt was no pendänt esch? Ond wenn ergendwie höuf bruchsch chasch jo secher dini TZ froge, sie höuft der secher...oder dis Mami, Mamis höufed emmer gärn...

Mini TZ wo jo mini chli Schwöster esch hed gester so gseid, jo dis HZ jo jo esch jo no lang ned, wonesi uf de Polterobig agsproche ha hed sie gseid ha no nüt gmacht blabla...mann ech närv mech ächt...söu mou die hendere vörenäh...ha sie au gfrogt was sie met Infos macht, also wenn ech zb säge en Wedding Tree wörd mer gfalle, "ah ehm nüt" esch ehri Antwort gseh...

11.04.13 15:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö mona, wägem bruun, mir gohts genau gliich! ich wird eigentli chuum bruun, aber will ich halt viel dusse bi denn hani hüüfig e'bruune nacke, bruuni arm und bruuni bei. bei sind jo zum glück ned s'problem (langs chleid), will det würds wäge de schueh au schlimm uusgseh. moltopeino! aber so isch das halt, ich verstoh dich lus, aber wenni mir über das au no sorge mach, denn chunnts ned guet und trägerfrei goh renne - nei danke aber ich hoff es isch nid allzuschlimm, will ich find die strich absolut hässlich... aber langarm goh renne, bike oder wandere wotti de au ned, vo mer uus darfs nämmli sofort früehlig wärde

elea, das isch jo wirkli sehr grosszügig!!!! do hätti au freud!!!!

11.04.13 15:17
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Angita:
das kann ich verstehen ... ich hab zwar auch noch 6 Monate bis zur HZ, aber ich hab alles am liebsten so früh wie möglich erledigt, als kurz davor und dann unter Stress stehen!

11.04.13 15:18
sonne13 

Re: Bräute 2013

ui canoa, das würd mi jo ärgere

11.04.13 15:19
Angita 
Re: Bräute 2013

jo genau! i het gester eigentlich au no sitzplan wölle aluege aber es hät mir nünd passt und ha s gfühl es wird recht eng.. mir händ wo mir go reaerviere sind mit em chef gredet und er hät gseit es gäb d möglichkeit zum mitemene zelt vergrössere.. das werdi dene nomol sägä will de geater (isch nò de cheffe gsi) hät so tue Ls wörs lange... und uf de terrasse (wo s zelt anechunt) wöhred ebe sust no lüt hocke wo eh di ganz ziit i egaffet! grrr.. aber es isch nomol es päärli döt gai und ha denn gmerkt das ers recht pressant hät dass mir denn gönd... vlcht hanos mir au nur ibildet willi soo sch.. schlecht druf bi :-(

11.04.13 15:19
elea 

Re: Bräute 2013

canoa da wörd mi mega nerve. i hasse da wenn öper seit "du hesch jo no lang zit" sorry send halt ned all so larifaris
merk der das ond wen dini schwö hürotet de brengsch di genaaaaauuuu gliche spröch bi ere. luege ob sis denne au cha easy ne wens om eri HZ goht

 1 .. 842 .. 1681 1682 1683 1684 1685 .. 2721 .. 3757
natürlich   langsam   schaffe   richtig   gspannt   Problem   eigentli   einfach   wirklich   himbeer   eigentlich   irgendwie   vorallem   bearbeitet   schnell   Zeremonie   natürli   Kollegin   Hochzit   Zuletzt