| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 842 .. 1682 1683 1684 1685 1686 .. 2722 .. 3757
11.04.13 15:21
valey 

Re: Bräute 2013

Canoaaa uff mich würds au so nerve
me isch froh hed me gnueg ziit zum alles plane
wie emmer sege "me hend gnueg zit, me hend gnueg zuit" de isches zspot
und muesch schnell schnell no was mache

11.04.13 15:27
snet 
Re: Bräute 2013

So, mein Tag vor der Hochzeit ist schon halb rum. Ich war in der Gesichtspflege und in der Maniküre. Die Gesichtspflege ist gut gegangen und ich habe zum ersten mal meine Augenbrauen professionell machen lassen Die Maniküre war nicht sooo toll, jetzt sehe ich klitzekleine "Blasen" unter dem Lack

@Bräune: Obwohl ich südländische Wurzeln habe, werde ich einfach nicht braun. Das war früher ein wenig frustrierend, aber mittlerweile gefällt mir der Schneewittchenlook eigentlich ganz gut.

@Geschenke: Mona & Elea toll, dass ihr Geschenke bekommen habt! Freut mich zu hören.

@Canoa: Aiaiai, dann hättest du mir ja die Fingernägelchen machen können Wohnen schliesslich nicht weit voneinander weg.

@me: Habe soeben meinen Beutel gepackt (übergebe ich der TZ). Ersatzlinsen, Lippenstift, Augentröpfli, Ballerinas, Tagesablauf, Schlüssel für meine Mutter (sie fährt die Moneybox heim zu uns), Formular für Trauzeugen, ID, Eheversprechen, Eheringe und Handy. Hab ich was vergessen?

11.04.13 15:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

ha gmeint ech heig die rechtig TZ usgwählt aber im Momänt hani bezli zwifu, obwohl ech sie werklech mega, mega gärn ha! Esch jo mini chli Schwö...
Vellecht lits dra, dass sie zjong esch för das, aber ech dänke 23gi esch doch es guets Alter...

Vellecht muessis eifach mou bem Mami aspräche...aber au sie frogt äbe leider au nie wies so ging met de Vorbereitige deför t Schwegermuetter ond das närvt mi... kkkk

11.04.13 15:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

canoa und wän sust ä guäti fründin chli ispannsch? weisch trauzügin chan ja dini schwö blibä das verstaht jedä aber chasch ja sust eini frögä öb sie dir chli hilft. eini wo weisch sie machts gärn und losed was seisch.

ich han ja ä cooli trauzügin und wiä ich vernah han macht ihri schwö (au ganz e guäti kollegin vo mir) fast glich viel! ich find mä brucht kei bezeichnig zum öpis machä. also wo ä kollegin vo mir ghürate hät bini nöd trauzügin gsi aber ich und nomal eini händ mega viel spieli und so lustigs züg gmacht. will ihri trauzügin isch chli ä schlaftablette gsi

sonne: ja s problem isch genau dasi so schnäll brun wird und abdrück überchume.... janu muäs mal d stylistin frage öb sies vilicht chli dezänt chönt abdecke

11.04.13 15:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

formular für trauzeugen??? ha gmeint die müend nur
en gültige pass oder ID däbi ha?!

11.04.13 15:35
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha scho gwösst dass mini TZ kei grossi Organisatiorin esch aber bezli meh initative hani scho erwartet...ech ha ehre au genau gseid, dass mini zwe Fröndinne gseid hend wenn sie höuf bruchi wägem Organisiere vom Polterobig sell sie froge...aber nei sie lohts eifach chli loh legge...

Lilly vellecht esch vo Kt zo Kt onderschedlech...
be chörzlech anere zivile Trouuig gseh det hend sech TZ NED müesse uswiese!!!
Has mega komisch gfonde...

11.04.13 15:40
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja canoa drum würdi diräkt uf diä zwei kolleginä los und ihnä säge dass dini schwö nöd so viel macht. chasch sie ja zume tätschmeister duo oder so machä dän hät dini schwö hauptsächlich no d ufgab ufem standesamt z unterschribe und dän hät sichs.

11.04.13 15:49
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet:
Schön nochmal von dir zu lesen!!!
Morgen um die Zeit bist du schon verheiratet werde ganz fest an dich denken!!!

11.04.13 15:53
Lilly4 
Re: Bräute 2013

würs au so mache wie t mona gschriebe hät canoa ...

11.04.13 16:19
drusilla 
Re: Bräute 2013

woa, krass, snet heiratet morgen. ganz viel glück und einen supertollen tag!
ich werd grad etwas kribbelig, denn wir heiraten ja in einer woche erst mal zivil und ich hab mich noch nicht so wirklich drum gekümmert (es wissen alle, wann sie wo zu sein haben und das resti ist reserviert und ich hab einen friseurtermin am morgen), aber sonst?

 1 .. 842 .. 1682 1683 1684 1685 1686 .. 2722 .. 3757
Hochzit   richtig   irgendwie   bearbeitet   Zuletzt   vorallem   eigentli   langsam   natürlich   eigentlich   schnell   himbeer   gspannt   Kollegin   Problem   natürli   wirklich   Zeremonie   einfach   schaffe