| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 845 .. 1688 1689 1690 1691 1692 .. 2725 .. 3757
12.04.13 09:58
Mona83 

Re: Bräute 2013

okay demfall rächnet mer immer ohni wi.
manokasa mir händ das mit 9 dessert, das isch d idee gsi vo mim schatz und äm trauzüg. ja glaub scho dass mers teste chönd. bin aber nöd so än dessertfreak ussert vilicht s schoggimousse.

freu mi da meh uf dä hauptgang und uf dä champagner

12.04.13 10:00
Lus

nicht registriert

@Mona83
hihi i chume das dessertbuffet schüsch scho cho teschte, i würd mi gärn opfere

12.04.13 10:01
Larinya 

ich war oft an hochzeiten eingeladen, wo es eben schicki-micki gab. 8 gänge, zwei davon konnte man gut essen, leider nur mini-portionen, der rest so spezielle sachen wir entenleber usw. nur zum zeigen, dass es halt "hohe küche" ist. davon halte ich einfach nichts. meine gäste sollen einfach satt werden. das hat nichts mit dem preis zu tun. man kann ein super leckeres 3-gang-menü haben für 150.- wie auch für 40.-. man kann aber auch ein 8-gang-menü für 150.- haben, welches nicht schmeckt und die gäste hungrig von tisch gehen. das möchte ich eben vermeiden, darum einfach eine gutbürgerliche küche. verstehst du? will hier keinen auf den schlips treten... unsere menü-preis-vorstellung ist natürlich ohne getränke mit dessert, exkl. torte. wir möchten aber torte als dessert und kein weiteres dessert... ach keine ahnung... müssen mit chefkoch noch zusammensitzen :-P

12.04.13 10:01
CoRa 

guete morge fraue!

Hoffe es geit üch aune guet!

@Snet & Braut2013 wönsche üch en wunderschöne & unvergessleche Tag!

Einaldung Hochzeit! Ha mol en frog a üch, en Kollegin vo mer hürotet im Juli und het s'fest anschliessend imene Bergrestaurant. Esch ca 1h vo üs diheime entfärn. S'Resti het 7 doppelzimmer, 4 viererzimmer und ein schlag för 14 Persone. Mer sind jetzt es paar wo es Busli organisiert händ zum a däm obe heifahre. wöu d'öbernachtig wör 70.- choste esch grundsätzlech jo ned vöu, merhei eifach müesse säge de zausch 70.- und besch je nachdäm im grosse schlag und chasch ned schlofe wöu eine näbe dra schnarchlet? s'päli het letsch johr im august scho zivil ghürote. sogar der TZ wett met heifahre wöu är absolut ned id plannig involviert wird obwohl är gärn au öppis wett mache. esch das fräch wenn mer jetzt hei fahre? si im momänt scho 9 Persone.

12.04.13 10:05
Manokasa 

Mona
Ah cool, das mit 9! Mir hend das mit 6 gno aber hend den no s candy buffet UND torte :P wird chli viel.. Ja ich bin au die wo sich uf de Hauptgang freut aber min schatz liebt dessert züügs :P

Cora
Also ich finds nid frech..

Lus

nicht registriert

@cora
nei i findes absolut nid fräch, s isch doch jedem gast freigsteut woner wetti schlafe?!
U i chas ou verstah, nachem hochzyt bisch doch müed u wettsch nume no schlafe. u när bisch ime zimmer mit es paarne u lischt nume wach wüu eine schnarchlet - u für das zahlsch no 70.--. Soo wit heiter ja nid für hei und de chanis guet verstah wenn dr hei wettet

Zuletzt bearbeitet am 12.04.13 10:07

Canoa 

Larinya, auso eus esch es au wechtig dasses ässbars Ässe geht a eusem HZ...so met Läbere ond Meeresfröcht muess mer gar ned cho, mi GG spöitzt öber so züg...
Euses Resti esch äbe au ned s gönstigste aber mega fein und grossi Portione aber das hemer scho gwösst womer reserviert hend. Be gspannt was mer denn usläsed...

Also CoRa ech fende das ned fräch, ech öbernachte au am liebste deheime...ond vorallem ned imene Schlag...das chamer mache wenn mer jong esch
so ala Blauringlager!

Mona ech be au debi bim Dessert teste! Wenn ond wo?

12.04.13 10:06
valey 

Lilly aso ehr hend würkli superpris für so vel gäng...

euses resti isch halt echli es tüürs... aber jaa

defür isches würkli meeegaa fein...

d vorspis isch scho bez chli findi... aber de gehts ja no pasta, fisch, sorbet und fleisch
hoffe würkli d lüt werdet satt isch scho emmer chli mini angst obwohls ned eso chlini portione send.. aber au ned meeega gross..

Larinya jaa es stemmt scho be ja au scho ane hochzit gsi de heds würkli ganz mini portione geh und komischi sache de werd me ned satt
geht ebe mehrgänger wo super send und ned vel kostet...
und mehrgänger wo super wo chli vel kostet..

Cora ich finds au gar ned fräch emfal

12.04.13 10:08
Larinya 

ich finde nicht, dass es frech ist. schaut einfach zu, dass ihr nicht gerade als erste nach hause fahrt. bleibt einfach bis füürabe

12.04.13 10:09
Lilly4 

öpis anders, die wo im ruum rappi hüratet, vo wo lönder eui turte mache???

1 .. 845 .. 1688 1689 1690 1691 1692 .. 2725 .. 3757
schaffe   eigentlich   natürlich   natürli   himbeer   vorallem   bearbeitet   wirklich   Hochzit   eigentli   gspannt   Zeremonie   schnell   richtig   langsam   Kollegin   Problem   irgendwie   einfach   Zuletzt