| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 848 .. 1694 1695 1696 1697 1698 .. 2728 .. 3757
12.04.13 14:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi, ha mer grad min vater vorgstellt wie er en red haltet isch nid bös gmeint aber ähhm, ich glaub eher ned!

mir werded eusi gäscht öppe ähnlich begrüesse und vorstelle wie canoa, halt denn wenn mer eus träffed. euse tz hed au no gfrogt ob sie no müend ziit iiplane am obe für e'red vo eus, ich ha de gfunde wenni spontan öppis wetti säge denn heigs jo sicher ziit und wenn irgendwie scho alles gseid esch (ossert: e'guete ) denn löhnd mer das. ich bi do au für spontan!

mir göhnd vorem ässe no goh fötele und d'gäscht wärded vo de tz bi luune ghaute, kei ahnig was die denn möched aber viellicht merkt jo de gar keine dass mir wieder ume sind

ich nimms wies chunnt und freu mi eifach druuf. und ich weiss eh jetzt scho dassi duurend wirde s'bedürfnis ha allne danke z'säge, de wirdi sicher irgend en passende momänt finde defür

12.04.13 14:26
himbeer 

mir säged wahrschinli am endi vo eusere freie trauig no es paar wort. denn sind grad all schön ufmerksam

12.04.13 14:36
elea 

hihi nach de trauig wetti nix sege, do hani nomeno auge före wiiswii ond de apero

ou i ha grad e bombe idee gha vorher. i wet jo onbedengt mi frönd ide fletterwoche met somene "Mrs." Hoodie öberrasche. denke er het u freud. ond bi etsy hets megaschöni. aber ergendwie beni emmer bez skeptisch öpis em internet zbstelle woni ned cha zrog schenke... ke ahnig.. :/ ond jetzt esch mer aber i senn cho dasses öpe 15min vo eus entfern e chlini stickerei geht (ha det au scho sache lo mache för mi göttibueb) ond jez hani denkt i chaufe doch em H+M oder so en schöne hoodie ond gange das det ide stickerei go lo mache. (det choschtet 1buchstabe nome 90Rp.!
chont mi gönschtiger ond de hoodie esch den einzigartig! oooond de muesi au ned tagelang nervös vorem briefchaschte hocke ond warte bes de hoodie gliferet werd!

12.04.13 14:46
himbeer 

das isch doch e super idee elea und erst no billiger. ich würds also au so mache :-)

12.04.13 14:47
Canoa 

Ah Sonne, jetzt beni au chli beruhigt, mer gönd au vorem Ässe go fötele...wie vöu Ziit hender för das iplant? Gönder denn weder zrog damet ehr alli zäme zum Resti chönd fahre? (Hupkonzärt ond so)...wie wit esch es zum Föteliplatz? Sorry die Froge beschäftige mech scho lang ond alli säged mer seled vor de Trouig go fötele, seg jo eifacher, aber nöööp wemer beidi ned...

Elea mega cool...

12.04.13 14:49
sonne13 

wow elea, super idee!!! und das am frittig? denn chunnt mer meischtens nur no stuss in sinn meeega cool dass die stickerei grad i de nöchi hesch! aber stimmt, ich ha au scho gschänk loh besticke, das isch alle gar ned soooooo tüür! und weisch de wirkli was hesch! und das pronto

12.04.13 14:49
elea 

canoa, mer dönd au zwösche apero ond esse fötele! (wend eus doch erst ade trauuig zom erste mol gseh )! eifach eschs bi eus eifach well ales am gliche ort esch.. igrächnet förs shooting hemmer 1h! ehr?

12.04.13 14:53
Canoa 

Hmm mer müend ca. 20 min fahre ond denn ca. 1h Fötele, denn nomou 10 Min fahre bis zum Resti...Mi GG macht ächt Terror, är seid emmer ech chöni das vergässe metem Fötele, das ging Ziitlech ned etc. debi, mer send jo ned die erste wo das so möched...är heds gfühl mer chönd am SOnntig no go fötele möigets haut eifach de TZ säge dassi de no Ziit hend...hmmm hallo ech cha jo ned nomou am SOnntig t Frisur ond Make-up loh mache...
Eusi Tätschis hend scho gseid sie onderhauted t Lüt...

12.04.13 14:56
sonne13 

canoa, mir hend chli es komisches programm uf jede fau göhnd mer noch de trauuig zum restaurant wo mer wärded ässe. mir göhnd den grad vo det uus goh fötele und hend au 1h iiplant. mer hend zerscht vorher welle fötele wills irgendwie eifacher gsii wär. mine fründ kennt mis chleid eh scho und ich sini klamotte au (ich weiss, das chönd vieli nid verstoh aber er wär ohni mich nüd goh chaufe und er kennt mis chleid nur vo de tüte und vo bilder, hed mi also ned live gseh. bi froh kennt ers scho, ha nämmli eis kauft wo er immer gseid hed gfallt ehm ned so, aber jetzt weissi dassi ned no es neus muess chaufe und ihm gliich werde gfalle )
uf jede fall hed denn euse fotograf gseid dass s'liecht am mittag halt ned so guet isch und dass mer vorher halt au no nervös isch. er hed de gmeint, dass es nochher eifach au vo de emotione her öppis ganz anders isch und mer das au gsächi. meischtens seigs viel glöster will me nümm nervös isch sondern eifach nur glücklich hed für eus sinn gmacht und jetzt finded mers au guet so!

12.04.13 15:03
sonne13 

canoa, setz di ruhig dure, das goht sicher! ihr chönd jo denn sehr zielsträbig zu de fotolocation fahre, gäscht wärded eh trödle und das wird au chli duure bis die im resti sind. eusi tz hends im fall SUPER gfunde dass mir es wiili wäg sind, de chöig mer guet öppis fürs bruutpaar mache falls ihr sie au mitnähmed zum fötele isch sicher au das keis problem, es hed sicher no lüüt wo würded hälfe... vielliecht fallt denn halt die gmeinsam fahrt mit huupkonzärt wäg, aber das wär jo au ned sooooo schlimm, oder? mir hend grad am samstig en konvoi vo auto gseh mit hochziitsmäscheli wo ghuupt hend wie verruckt, aber es bruutpaar isch nienet im auto ghockt sind viellicht au am fötele gsii

ich würd nid welle am nöchschte tag goh fötele, isch eifach nümme s'gliiche... chunnt dezue dass me sicher müed isch und irgendwie eifach nur wett in erinnerige schwelge und denn muesch no länger ufpasse dass s'chleid suber bliibt will süscht alles uf de fotis esch... ui nei, das würd mi stresse...

1 .. 848 .. 1694 1695 1696 1697 1698 .. 2728 .. 3757
eigentlich   Zeremonie   himbeer   bearbeitet   natürlich   Zuletzt   einfach   Kollegin   Problem   vorallem   wirklich   natürli   eigentli   schaffe   Hochzit   gspannt   irgendwie   richtig   schnell   langsam