| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 849 .. 1696 1697 1698 1699 1700 .. 2729 .. 3757
12.04.13 15:54
Mona83 

Re: Bräute 2013

mir händ au uu ä cooli fotografin und bim vorshooting hämmer eis gaudi gha.
sie hät gfunde mir seget scho lustig, sie freu sich ufs hochziit will sie heg scho mängi stieri lüt känneglernt und mir seget voll locker.

irgendwiä isch das dä vorteil vom vorshooting, mä kännt änand ächli

12.04.13 15:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

Euse hed gmeint, jede Mönsch heig en Schoggisite, darum seg es Vorschooting super de wössi är scho weli dass das seg förs HZ! =)

12.04.13 15:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

eusi hät eifach gfunde ich söll ihre mal no es paar bilder schicke wo mer druf guet usgsehnd demit sie sich chli es bild cha mache vo eusere schoggisiite, haha

12.04.13 16:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

De hätti gloub sones Foti gscheckt!

Datei-Anhänge
Lindt.png Lindt.png (1x)

Mime-Type: image/png, 144 kB

12.04.13 16:34
Angita 
Re: Bräute 2013

hahaha canoa das isch ä super schoggisiite mir gönd au erst noher... also zerst chile denn gruppefotis währedem apero und denn fahremo richtig resti und gönd döt ca 1 stund go fötele... sie bliibt denn au no chli und bim sunneuntergang gömmer nomol schnell 10 min vorusä :-) s Resti liit soo schön glägä am See döt cha me super Fotis mache... freu mi scho meeega druf mol selber fotografiert z werde und nö selber mösä überlegge was mache
mir händ im mai au no äs shooting mit ere freu freu

wünsche eu ä schöns weekend!

12.04.13 18:06
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Huhu Mädels!

Ich warte gerade auf dem lieferanten ... hab uns was beim Chinesen bestellt und jetzt lese ich eure Seiten durch und bekomme noch mehr hunger. XD

@Braut2013 &Snet
Ich hoffe ihr habt einen wunderschönen Tag!!!

15.04.13 07:36
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgä mädels

Wiä gahts eu so?

bin eu ja no dä bricht schuldig vom probeässe am fritig.

also s ässe isch mega guät gsi und mä händs au cheibe lustig gha. mir händ ja au müäsä dä wii teste. mä händ 6 fläsche rotä und zwei verschiedeni wissi müäsä testä. hui das isch mer au glatt gsi

vorem probeässe hämmer no churz en apero gha mit därä wo vom resti us zuäständig isch zum alles planä. isch spanend gsi, mä händ ja no jensti frage gha wo mer jetzt au händ chöne kläre.

acho lüüt hüt gahts no genau 2 monet bis zum kirchliche und vom zivilä wämer scho gar nöd redä.

15.04.13 07:38
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

ahhh coool mona.. super!!! isch s esse alles guet gsi demfal wie ehr eu vorgstellt hend??
freut mii..

:))

jaaa goht nümm lang

bi mer gohts bis zum zivile genau no 1 monet und 10 täg hihihi



die andere? hender was hz mässigs gmacht das weekend?

ich ha all namenskärtli fürs zivile fertig gmacht :) juhuii..

15.04.13 07:44
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja s isch eigentli alles super gsi, eifach bim einte pesto hämer ganz ehrlich gseit s heg chli wenig gschmack gha. also zwenig salz und so kei ahnig.

ui valey han gseh du häsch s zivilä ein tag nach mir. demfall gahts bis zum zivilä bi mir no ein monät und 9 täg. hilfeeeeeeee

sust hani nüt gmacht hochziitsmässig, nur verussä gsi und mir än schönä sunnebrand gholt...

15.04.13 07:49
valey 

Re: Bräute 2013

ahh das isch super mona
guet bim pesto hed de koch velecht ned grad de super kochtag gha hihi

:D

jaaa bi dir gohts au nümm lang bis zum zivile :D :D bisch scho kribbelig? hihihi


hahaha scho en sunnebrand? xD



ich ha am samstig no beidi kleider aprobiert woni eig. bstellt gha ha fürs zivile
s wiesse goht gar ned.. isch ned eso guet verarbeitet und weni absitze und de weder ufstohne isches mega grusig...
s blaue isch meeega lang.. und ha ehrlichgseit kei lust zum a dem tag med somene lange kleid umelaufe... mmmmm.. ha mi ned wohl gfühlt

de beni am samstig spontan no med mine tz imene brutlade go paar kurzi brutkleider probiere
send soooooo schööön gsi .. aber leider werds meeega knapp med bstelle... und send halt au weder chli tür.. uff stohne jez emmerno ohni kleid fürs standesamt doo demfal..
höt gohni mal in modissa go stöbere

 1 .. 849 .. 1696 1697 1698 1699 1700 .. 2729 .. 3757
eigentli   gspannt   himbeer   einfach   Hochzit   eigentlich   vorallem   irgendwie   natürli   Zeremonie   schaffe   richtig   Kollegin   langsam   wirklich   schnell   Zuletzt   natürlich   Problem   bearbeitet