| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 850 .. 1697 1698 1699 1700 1701 .. 2729 .. 3757
15.04.13 07:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
hihi dis probeässe tönt doch guet, schön heiters so luschtig gha

@mona83 und valey
jaja, d zyt louft! Gli ghöret dir ou zude verhüratete Froue

@me
I bi am Friti ja wäge de blueme gsi. I hami dete chli meh berate gfüeut. u wahrschindlech wirdeni d blueme de ou vo dete ha. s wird aber e ähnleche struss mit dunkurote u wisse rose und callas. bi ja mau uf d offerte gspannt. u am 13.5 göi mir ändlech ou mau is resti ga luege
Irgenwie hani z gfüeu, s het aues ja no soo zyt. Wos itze so lang isch chaut gsi hani immer dänkt, i hürate im summer, dä isch no so wit wäg... u geschter wos so schön warm gsi isch ischmer de bewusst worde, dases ou nume no 4 Mönet geit...

was heit dir hochzytstechnisch aues vor die Wuche?

15.04.13 07:55
valey 

Re: Bräute 2013

Ey Lus
super weg de blueme
sends demfal besser as bim andere?? hoffentli macheds der en guete priiis :))


hihi jaa ziit flügt meeega hihihi

fürs kirchlige gohts bi mer au no öppe 4 mönet

15.04.13 08:04
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Mi het d Beratig eifach besser dünkt. u si het sech meeega zyt gno und isch i lade ga blueme hole und mir hei die verschidene farbe teschtet hami sehr guet gfüehlt! Ja itze bini uf d Offerte gspannt aber i gloube, würkelch viieuu türer aus dr rosenkavalier si die sicher ou nid!
Für d Gescht machesi mer ou asteckerli mit magnetli und jede gast bechunnt de no es chlieses röseli dra

du hüratisch doch am 24.8 kirchlech oder?
Ig ja am 23.8 zivil
hoffemer doch uf zwe wättertechnisch super schöni tage

15.04.13 08:06
valey 

Re: Bräute 2013

ahh das isch super
isch scho au wichtig das me sich wohlfühlt.. und au das med de astecker mega cool :D :D


jaa genau i hürote am 24.8 :D
jaaa ich hoff würkli dass mer super sunnigi tääg hend :)))

15.04.13 08:13
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mädels

valey:
mega en seich weg dine chleider aber du finsch sicher no es passends!
bin ich mir sicher modissa hät schöni sache ... und z züri häts ja suscht
no mega viel anderi läde, vile glück uf jedefall!

mona:
mega cool wegem probeesse hihihi händer grad bitz wii killt und sinder
fündig worde?

lus:
mir händ euses zivile au am 23.08. chömer zäme uf schöns wetter hoffe
hihi

me:
mir gönd hüt dä prosecco für dä apéro go hole, dänn staht dä mal im cheller
dä rot wii hämer au scho, jetzt müemer nur no wegeme wiisä luege ... nähmets
ebe selber mit und zahlet dänn eifach zapfgeld!
am fritig hämer eus no so e tortefigur bstellt hihi und en sonne bzw. regeschirm ...
chchchch für t sunne wirden natürlich eher weniger bruche aber wenns halt
regne wür (i dä schwiiz weiss mer halt wüki nie )
als nöchscht wotti entlich mal euses menü drucke lah, wart nur no uf s ok vom reschti,
dänn gahts los!

15.04.13 08:16
valey 

Re: Bräute 2013

Ey Lilly
super bi der laufts au :D

wievel zahleder eig. zapfegeld?
ha mer letschmal au überleit ob me das au hedded selle mache
mer hend aber 25 fr. zapfegeld
und wenn en guete wii wellsch zahlsch au chli was... mmmm

15.04.13 08:16
Mona83 

Re: Bräute 2013

nei valey chribblig bini irgendwiä no nöd. also freu mi eifach aber da mir s zivilä relativ chli haltet (hüratet dän grad drü wuchä spöter kirchlich) nimis mega easy. mir händ no nöd mal s resti reserviert für a dem abig will mer nöd unbedingt säb wänd und immer s gfühl händ s hät ja no ziit.

valey wägem chleid, muäs es dän sehr elegant sie? will sust gits sicher no paar läde z züri oder so wo schöni rächt eleganti chleider händ aber vilicht nöd so typisch hochziit. und churzi findsch eh überall chli eifacher dänki.

ja voll, jetzt scho sunnebrand und natürli än meeega trägerliabdruck, seeehr passend zu mim trägerlosä chleid.... typisch mona

15.04.13 08:23
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Wunderschöne guete Morge liebi Fraue

@ Valey: schad wegem Chleid, aber du wirsch bestimmt na fündig. Viel Glück.

@ Lus: tönt Super weg de Blueme, hoffe für dich das d'Offerte stimmt und du au wieder öpis chasch abhake.

@ Lily: wiehöch isch eues Zapfegeld? Mir würdet 40.- zahle, ha gfunde das lohnt sich nöd.

@me: ich ha das Weekend eifach das Hammer Wetter gnosse. Es Abdruck hani au becho Mona, ha aber voresorgt und es Liebli ohni Träger ahkah hüt hani frei (Sechsilüte) und gnüß es grad namal. Hochziitstechnisch hämer paar Termine na abmacht zu. Bespreche (Fotograf und Wege de Turte). Denn hani na mit nere TZ wegem Polterweekend de Transport in Europapark besproche. Die Wuchehämer am Dunnstig gspröch mit oisere Rednerin, bin ja gspanne wie das chunnt....

15.04.13 08:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme...

be euch louft jo einiges...

Valey, ech dänke du fendsch secher no es Chleid wo du dech au wohlfühlsch...

Mona, fröit mi esch euches Probeässe glatt verloufe...

Lus, Blume send soooo öbis schöns, hoffe au t Offerte esch so wie du der das vorstöus, bzw. zahlbar...

Me, mer send gester s erste mou im Tanzkors gseh...auso es esch mega lostig gseh...abgseh vo de Musig...mer hend gmeint mer seged im Fausche Film!!!! Ergendwie so Calimeros Musig...naja...es goht jo nome 4x!
Aber ech cha euch jetzt scho säge, tanze esch ned mini Königsdisiplin...=)

Mer hend eus gester jetzt doch au no chönne träffe met eusere Sàngerin ond minere Cousine wo sie am Keyboard tued begleite...jetzt hemer 3x agmacht ond ech ha werkelch es guets gfühl...das chond super use...bedi hend mega fröid!=)

15.04.13 08:34
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Canoa: freut mi für euch das es mit dinere Cousine und Sängerin doch na klappt.
Mir händ ja au en Tanzkurs gmacht und has au Mega lustig gfunde, min Schatz hätt's zwar ächli gstunke am Ahfang aber nachher hät er au de Plausch becho, jetzt müsst mer nur na üebe....

 1 .. 850 .. 1697 1698 1699 1700 1701 .. 2729 .. 3757
natürlich   schnell   gspannt   wirklich   eigentlich   irgendwie   Kollegin   natürli   langsam   eigentli   Hochzit   Zeremonie   einfach   Zuletzt   vorallem   richtig   bearbeitet   Problem   schaffe   himbeer