| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 850 .. 1698 1699 1700 1701 1702 .. 2730 .. 3757
15.04.13 08:34
Mona83 

Re: Bräute 2013

Ou lucylu dämfall häsch chli meh überleit als ich...

canoa: hihi so geil machet ihr voll än tanzkurs? was händer dän für es liäd als hochziitstanz?
bin au nöd so begabt bim tanzä. hihi

ou hilfee lüt, am samstig hani mis polterweekend!!!!!!!!!!!

15.04.13 08:37
valey 

Re: Bräute 2013

monaa
hihi ja guet wenn ehr ned eso vel lüt send de chasch sicher no i paar woche reserviere
mer send ebe schono gnueg lüt hihi

wegem kleid...
jaa ich möcht was kurzes wisses.. chli med glitzer od so was chics...
hoffe find öppis...
in ZH hani ebe ned eso recht gwüsst wo go luege


LucyLu
uiii 40 fr zapfegeld!!! megaaa veeeel...


Canoa
so cool wegem tanzkurs hihi
wo gönder de go mache??

ufff ich ha eig. mim schatz gseit ebe er chönni wähle entweder in tanzkurs od deheime üebe
er hed sich für dehei üebe entschede
aber das wetter irgendwie au nie mache ufff

15.04.13 08:37
valey 

Re: Bräute 2013

Mona83:
Ou lucylu dämfall häsch chli meh überleit als ich...

canoa: hihi so geil machet ihr voll än tanzkurs? was händer dän für es liäd als hochziitstanz?
bin au nöd so begabt bim tanzä. hihi

ou hilfee lüt, am samstig hani mis polterweekend!!!!!!!!!!!



coooool polterweekend :D
muesch denn brichte!! hihihihi

15.04.13 08:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also dä Tanzkors goht nome 4x ond mer hend jetzt mou Slow Fox, englische Walzer ond Disco Fox gmacht...mer sends haubziit nome umegstande ond hend eus müesse de Buch vor lache hebe...Also t Musig wo die abgloh hend esch ned Hochzigsmusig gseh, eifach so Schlager à la Hansi Hinterseer oder so!

Jo be au froh dasses jetzt doch no klappet hed metem Träffe...jetzt chönds afoh üebe!=)

Wow Lucylu wörd au ned nei säge zum Frei ha höt! =)

Wow Mona, jetzt gohts werklech försi bi der...Hallo Polterwocheänd!!!! =)

15.04.13 08:38
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Mona, ja ich weiß vo Letzt Jahr dasi extrem schnell en Abdruck bechum und ha drum vorgsorgt aber wer weiß, ergabt na es momentli bis zum HZ und evtl Chambers ja nöd immer umgah, naja, mer gsehnds denn.

Wow, scho s'Polterweekend, cool! Ich has au bereits ime Monet.... Freusch dich? Weisch eigentlich absolut nüd was lauft? Voll Überraschig?

15.04.13 08:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

valey:

Canoa
so cool wegem tanzkurs hihi
wo gönder de go mache??

ufff ich ha eig. mim schatz gseit ebe er chönni wähle entweder in tanzkurs od deheime üebe
er hed sich für dehei üebe entschede
aber das wetter irgendwie au nie mache ufff


In Sursee gömer dä go mache, mer zahled jetzt 225.00 CHF för 4x...

http://www.tanzschule-haecki.ch/

Mer hend zwar s Gfühl gha mer seged öbe 4-5 Päärli, hmm denkste öbe 20 Päärli sends...eigentlech au guet de fallemer ned uf! =O

15.04.13 08:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

zapfgeld:
mir zahlet 25.-, aber es lohnt sich scho ... will euse wii womer händ, also dä rotwii
choschtet 11.-, also wär t fläsche im total 36.- und isch immerno weniger als die
günschtigscht im reschti und det wüssemer ja nöd emal ob eus dä überhaupt schmöckt,
aber bi däm womer eus jetzt usgsuecht händ simer eus sicher und s gliche
machemer au bim wissä und prosecco, will au dä prosecco bim apéro wär mega tüür
und wüsstet nöd emal was das für eine isch, die schlönd bi ihrne fläsche natürlich autom.
das zapfgeld druf ... so ca. 15 - 20 franke chamer guet spare pro fläsche und da mir
ca. 100 lüüt sind lohnt es sich ebe scho! sogar dä grappa chömer selber mitnäh hihi
findi no mega cool, will det choschtet 1dl au schnell emal 12 - 15 franke !

valey, gahn unbedingt in modissa, häts uh schöni chleider ... oder au dä feldpausch!

hihi mona, weisch immernonig wo ane das es gaht am weekend? vermuetisch ja europa
park, gäll?

mädels, was tanzet dänn ihr bi euem hochziitstanz?

15.04.13 08:43
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Tanzkurs: also ich ha min Schatz und mich eifach für en Brautpaartanzkurs ahgmelde und ihm gseit, duuuu Schatz am xxxx gömer in Kurs... Hahaha.... Er hät au nöd wellä isch aber jetzt glich froh gsi. Oise isch nur 2x gange (Disco Fox und Englische Walzer). Jetzt heißt Üebe, üebe, üebe.....

Zuletzt bearbeitet am 15.04.13 08:45

15.04.13 08:46
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly...
ahh okk de hender glich vel zapfegeld wie mer...
mmm mer zahled für euse wii im resti 43 fr pro fläsche...

hedemer au chli was gspart so.. aber hend eus de glich für en wii vo dett entschede
isch recht fein gsi...

isch ebe no recht wiit vo eus de heddi no öpper das ganze no müesse ergendwenn bringe vorher od so...





Hochzitstanz...
mmm mer tanzed nüt würklichs hihi eifach ergendwas mache hihi
send beidi ned eso suuuuper giga tänzer hihi
hoffe min schatz wett mal chli üebe hihi

was für es lied hend ehr eig. bi euchem hochzitstanz??

15.04.13 08:51
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Mir werded de Wiener Walzer Tanz mache hoffe das klappt den au.

Zuletzt bearbeitet am 15.04.13 08:57

 1 .. 850 .. 1698 1699 1700 1701 1702 .. 2730 .. 3757
Kollegin   eigentli   vorallem   wirklich   richtig   irgendwie   eigentlich   schnell   himbeer   langsam   Zeremonie   natürli   einfach   natürlich   bearbeitet   Problem   schaffe   Hochzit   Zuletzt   gspannt