| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 851 .. 1700 1701 1702 1703 1704 .. 2731 .. 3757
15.04.13 09:48
Larinya 
Re: Bräute 2013

sent, herzlichen glückwunsch... die feier ist dann doch super verlaufen, trotz abmeldungen im letzten moment... wunderbar, freut mich für dich

15.04.13 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja voll wirdä aber vo tag zu tag chribbliger.

ah ja valey was isch mit blauem chleid chürzä? das wär doch au öpis, nöd?

apropo tanzä, was händ ihr für äs hochziitsliäd für dä tanz? und wiä sinder uf das cho? mir händ ebä keis liäd i dem sinn, mir losed beidi chli liäber schnälleri musig und nöd so kuschelzüg.

was mir würd gfalle wär: you raise me uf vo westlife. det gahts au nöd nur um liäbi sondern au drum dass mer sich gägäsitig zu unglaublichem chan mitrissä.
aber weiss halt nöd, isch keis typischs hochziitsliäd

15.04.13 09:51
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@me
Mein Schatz war am Wochenende wieder bei mir .. Mehrere Pakete kamen per Post mit dem Geschirr für die Kinder an d HZ
Mittlerweile habe ich angefangen Kisten zu packen und gestern hat mein Schatz die erste umzugskiste mit zu sich genommen. Somit ist der Umzug offiziell gestartet.

15.04.13 09:53
valey 

Re: Bräute 2013

Mona + Apple
ja das blaue Kleid kürze hani au denkt gha... aber de mues ich die ganz schleppe wegschnide
und eig. isch das das spezielle am Kleid, nacher gsehts komisch us
mal luege was ich hüt finde


Hochzitstanz...
aso mer hend eus für Thousand Years vo Christina Perri entschede... was au zur Uswahl gstande isch isch a Whole New World... cha au si das mer eus de umentscheidet hihihi

15.04.13 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Apple-pie du hast recht schon bald ist Sommer und dann feiern wir alle nach oder miteinander unsere HZ...=)

Wein, das ist ja ein super Preis 13.00 CHf für mitgebrachten Wein...

Mit You Tube kann man auch tanzen lernen! =)

15.04.13 09:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Mona
Wir haben von "deine Lakaien" "vivre" für den ersten Tanz.
Es ist kein typisches Hochzeitsfluges, und es geht auch nicht um die liebe.
Es geht darum, das man sein leben wie in einen Traum leben sollte und ist unser gemeinsames Lied.

15.04.13 09:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@canoa
Ja, wenn ich den Preis mit den anderen Preisen vergleiche ist das wirklich billig.
Stimmt, bei Youtube hat sich meine Schwester auch schon Tanzschritte beigebracht!

@valey
Das ist batürlich kompliziert. Hoffe du findest eine Lösung.

15.04.13 10:18
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme ;)

valey, wetsch blaue chleid nöme lang ha? es esch soo schön...

mona, cool wegem probe esse. ond da wegem pesto.. jä do rüehrt me chli salz ond pferre dröber ond de esch das guet! :) nenei aber denke besser wenig gschmack als en grusige gschmack! nochewörze chame emmer aber wenn öpis e grusige gschmack het de chame das ne guet weg-wärze ;)

mer hend gester entli d föteli förd iladie gmacht! ond si send haaaaaammmer worde! am morge semmer ome gfahre ond hend en ort gsuecht zom fötele... gopf mer hend ewigs nix gfonde ond eus hets bedi avo aschisse.. aber hend de en tolle ort gfonde womer hend chöne fötele ond wörkli, i liebe d belder ond be voll happy!
oond d offerte vode torte esch cho! super priis be echt happy, ha angst gha dassi ztür werd vell mer no extra ufwenige schnickschnack hend welle ond so

15.04.13 10:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

Apple: ja das lied passt voll zu euem thema :-) find ebä so text au cooler als nur i will always love you sachä.

ja säg nüt canoa, gaht nömä lang und dän wird üsers grüppli da all ghüratä sie.

15.04.13 10:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea
Das mit den Fotos hört sich toll an.
Freut mich das ihr mit der Offerte zufrieden seid.

@mona:
Ja, mein Schatz würde so lovesongs nicht mögen, auch Herzen und Co würde man an unserer HZ nicht finden!

 1 .. 851 .. 1700 1701 1702 1703 1704 .. 2731 .. 3757
himbeer   Problem   schnell   eigentlich   irgendwie   bearbeitet   richtig   schaffe   einfach   Zuletzt   Zeremonie   vorallem   gspannt   langsam   Hochzit   wirklich   natürli   eigentli   Kollegin   natürlich