| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 852 .. 1701 1702 1703 1704 1705 .. 2731 .. 3757
15.04.13 10:24
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja da häsch rächt elea aber s hät würkli nöd nach pesto gschmöckt. mir händ jetzt mal öpis gseit mal luägä wiäs dän am fast isch.
oh chan chum wartä, han grad wieder hunger wäni as ässe dänke.

cool elea daser gester sind go fötele, bi däm wätter isches sicher cool wordä. het au gärn a some tag s shooting gha aber fotografä düänd eh nöd gärn idä sunne fötele.

15.04.13 10:25
valey 

Re: Bräute 2013

eleaa

cooooooooooool weg de fötelis :D :D wett sie gsehhh

au wegem pris vo de torte suupper!! lauft ja super bi dir alles :))


ja s chleid ebe das blaue isch nume lang schön
de lohnis jez so, chas emmerno anere hochzit alegge od so
:))

15.04.13 10:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh die Föteli wörded mech au wundernäh Elea!=)

Valey, werum wetsch de nöme s blaue Chleid alege? Ergendwie hani do das ned becho!
Hesch jo gloub au de passend Schmock dezue oder?

15.04.13 10:37
elea 

Re: Bräute 2013

jo mona s wetter esch perfekt gsi! hend jo jez au lang gnueg druf gwartet

valey ond canoa i schecke euch sosch d belder per PN! ;)

wetsch demfall lieber es chorzes chleid? chani scho au verstoh! ebe ond wer schad wens blaue chörzisch ond de fallts nöm schön!
aber jo valey was esch met de schöne chetti wod dezue hesch!?!?!

jo d torte choschtet eus pro stk. jez 9.50.-! beni voll happy demet! ;)

15.04.13 10:43
elea 

Re: Bräute 2013

valey canoa d belder send vell zgross (au wenni si brutal komprimiere)!
valey i scheck der si rasch per whatsapp... canoa chönt der si per mail schecke went wetsch :)

15.04.13 10:45
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hey, da haben wir ja fast den gleichen Preis. Bei mir kostet das Stück 9fr.

15.04.13 10:50
valey 

Re: Bräute 2013

jaa s doofe isch i ha gester alles zeme probiert s blaue kleid med de blaue ketti
gseht fürchterlich us hihihi

es wisses kleid med dere ketti und blaue schuhe würd super usgseh
und a dem tag würdi lieber was kurzes ha
woni mi au cha bewege und ned emmer mues uf dere doof schleppe stoh :(



Elea pris vo de Tortei isch mega guet :))

15.04.13 10:56
elea 

Re: Bräute 2013

cool aplle super priis! ;)

esches zvell valey demfall alles zeme he? schad! aber ebe du muesch di wohl füehle! de gosch wörkli lieber nomol go luege weg öpis anderem!!!!

15.04.13 11:05
Larinya 
Re: Bräute 2013

*seufz* ich bin grad voll gefrustet. hier im büro herrscht trauerstimmung. wir sind ein kleiner betrieb, chef, buchhalterin und ich. chef hat noch eine andere kleine firma: chef, sekretärin und ab und zu kommt seine tochter zu hilfe. wir haben die büros nebeneinander und läuft eigentlich ganz gut. vor ein paar wochen hatte ich mich bei chefs sekretärin verquaselt betreffend der hochzeit. hab ihr gesagt, dass sie die klappe halten soll, weil ich möchte, dass chef es am ersten weiss.

vor 10 tagen habe ich chef dann die einladung gegeben und gesagt, es wär natürlich fürs ganze büro. am nächsten tag kam seine tochter zu mir und bedankte sich ganz herzlich (buchhalterin war nicht da). letzten freitag sassen dann die buchhalterin, chefs tochter und ich im büro und unterhielten uns und da kam halt die hochzeit zur diskussion. die buchhalterin wusste von nix (mit ihr arbeite ich zusammen, wir verstehen uns gut, alles prächtig). also, ich hab gestaunt, dass chef nichts weiter gegeben hat. da sagte seine tochter, dass seine sekretärin gesagt hatte, dass sie es schon lange weiss. dabei ging wohl chef davon aus, dass ich es im büro schon erzählt hatte und er derjenige wär, der es als letztes erfahren hatte. aktuelle lage: buchhalterin beleidigt, weil sie es als letztes erfahren hatte, chef beleidigt, weil er dachte, er hätte es als letztes erfahren... wie bescheuert ist das denn? hab mich eben gerade mit chefs sekretärin in die wolle gekriegt, weil ich ihr gesagt habe, dass ich von ihr masslos enttäuscht bin... *seufz*

sorry, musste auch mal dampf ablassen

15.04.13 11:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

valey häsch rächt wen di nöd wohl fühlsch gahsch nomal go luägä. und ebä s ander chasch guät mal als gast alegge anes hochziit.

man ich wet mis chleid au mal äntli, händs am 23.03. bstellt. aber s heisst s gäch öpä 4 - 5 wuchä

 1 .. 852 .. 1701 1702 1703 1704 1705 .. 2731 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   Zeremonie   einfach   langsam   Problem   richtig   irgendwie   schaffe   gspannt   schnell   natürli   Kollegin   bearbeitet   himbeer   vorallem   eigentlich   eigentli   wirklich   natürlich