| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 852 .. 1702 1703 1704 1705 1706 .. 2732 .. 3757
15.04.13 11:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme! bi au no do!
dä tag geschter hed mi "wiederbeläbt". läck isch das schön, sonne und wärmi, wie hani das vermisst! bi in richtige aktionismus verfalle und hätt am liebschte tuusig sache mitenand gmacht. mini läbesgeischter sind wieder verwachet und mi fründ hed gfunde: she's back!

cool elea, dass ihr dä tag zum fötele gnutzt hend! do wär ich also au gspannt das hed sicher traumhafti bilder gäh bi dem sunneschiin! ihr hend aber au geduld gha! und de priis für torte isch jo super!!!!!!!

mona, cool dass ihrs so guet gha hend bim probeässe! hihi, ihr hend jo wirkli viel wii degustiert das mitem pesto bechömeds sicher no in griff! hihi, jetzt hani scho wieder hunger!

valey, du findsch ischer no es chleid! und süscht hesch jo de immer no s'blaue! aber ebe, es isch halt scho au wichtig dass me sich wohl fühlt! chas verstoh dass lieber es churzes hesch dass der kei sorge muesch mache dass duurend ufs chleid trampsch...

läck, am liebschte würd ich mis bürdeli packe und eifach hei goh... oder id stadt, irgendwo goh umehöckle und mich übers wätter freue...

wünsch eu allne no e'sunnige tag!

15.04.13 11:12
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey
Genau, wichtig ist das du dich wohl fühlst.

@larinya
Das ist ja mal Mega ärgerlich. Im großen und ganzen ist es doch eigentlich ein Missverständnisse ... Irgendwie Kindergarten, die Reaktion.

15.04.13 11:13
valey 

Re: Bräute 2013

Larinya ohh jeee mega s durenand weg de iladige...
vorallem scho chli gemein wenn du ehre gseit gha hesch sie sell nüt säge.. de hed sies denn glich gseit dass sies scho lang wüssii hoffe chunt wieder guet..

sonne
ahhh cool bisch richtig motiviert :D suuppii

seg nüt würd au am liebste goh
be am überlegge frei mache am nomittag hihihi



wegem kleid
mal luege wasi hüt finde
wett scho dasi mich wohl fühle a dem tag
brichte denn morn obi öppis gfunde ha

15.04.13 11:16
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi sonne du redsch mer us dä seel

bin gester au umätigeret wiä vom bindli gstockä und au hüt han so viel energie und wet am liebstä eifach verusä. aber nöd nur umäliggä, wär au voll parat zum joggä oder spaziere. ah egal hauptsach dussä. aber han s fänster ufgmacht und lah d sunnä so chli i mis büro inä

larinya: ich verstah dini arbätskollegä nöd, so äffig go tuä und beleidigt sie wärs als ersts erfahrt etc. wiä wärs dän mit sich für dich freuä? ächt so züg findi oberchindergartä. aber am beste lahsch es gar nöd a dich ane cho, lahs nur spinnä und gnüss d vorfreud mit andernä lüt

15.04.13 11:19
Larinya 
Re: Bräute 2013

danke für eure zusprüche. ihr habt ja recht, das ist ein kindergarten. ich hab sie ja alle eingeladen, wer als erstes spielt doch keine rolle. sollen sie untereinander "stürmä" ich lass mich nicht darauf ein, hast recht mona.

und ja, die sonne ist sowas von toll... gestern waren wir im europapark... es war soooo mega warm, schon fast zu heiss... hab mir mein erstes eis in diesem jahr gegönnt hihi :-)

15.04.13 11:31
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Weter
Wir haben es gestern auch genossen
Unsere älteste auf dem Fahrrad, mein Schatz dürfte nicht von ihrer Seite weichen da sie noch am üben ist.
Unsere mittlere auf dem Dreirad und sohnemann auf dem Laufrad.
Dann sind wir Kuchen essen gegangen und dann noch ne Weile weiter spaziert!

15.04.13 11:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Larinya, das esch werklech total doof gloufe, vellecht chasch jo dim Chef das bi glägeheit nomou erkläre. Ech meine, das esch jo werklech ned metabsecht gseh dass du dech verschnöret hesch be desere. Hoffe t Situation beruhigt sech gli...

15.04.13 12:52
Angita 
Re: Bräute 2013

hoi zämä! jo do lauft jo was bi eu! freut mi! mir hànd gester de zweitletzt salsakurs gha... no ein mol und denn isch fertig hänf aber einigi neui figure ezt chömer ùsen tanz zämästelle! müend eifach no es passends lied für de salsa und regeton teil ha.. bachata hämmer üses lied seb stoht scho sit ewigkeite fest
ha no reagenzgläsli und sust züg uf weddix bstellt... sind glich scho vorher lieferbar gsi! und e offerte fürs blueme hämmer au übercho.. bi devo usgange dass türer wird als di erst isch aber nö so! mega freud!
sust warti no ufd offerte vom resti.. er hät gmeint bis sunntig obig tuet er sie maile isch aber nix cho.... ah und öppert zum scjminke bruchi au no... mini hät mi verseklet...swhrwohrachindli vhönds nö gjo as hochziit...

15.04.13 14:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wössed ehr was ech höt för es Obigprogramm ha? Höt werd entweder mis Bridetäschli gnäit oder s Rengchössi! =)
Juppi fröi mi jo so! =)

15.04.13 14:24
valey 

Re: Bräute 2013

Angita hoffe chunnsch offerte gli über :D :D


Canoa hihi coool chasch neieee :D


drucked mer dume dasi hüt es kleid finde xD

 1 .. 852 .. 1702 1703 1704 1705 1706 .. 2732 .. 3757
Zuletzt   eigentli   richtig   wirklich   Kollegin   natürli   natürlich   Zeremonie   Problem   himbeer   schnell   bearbeitet   eigentlich   Hochzit   einfach   gspannt   irgendwie   langsam   schaffe   vorallem