Bräute 2013 |
|
1 .. 852 .. 1702 1703 1704 1705 1706 .. 2732 .. 3757
|
15.04.13 11:07
sonne13
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme! bi au no do! dä tag geschter hed mi "wiederbeläbt". läck isch das schön, sonne und wärmi, wie hani das vermisst! bi in richtige aktionismus verfalle und hätt am liebschte tuusig sache mitenand gmacht. mini läbesgeischter sind wieder verwachet und mi fründ hed gfunde: she's back!
cool elea, dass ihr dä tag zum fötele gnutzt hend! do wär ich also au gspannt das hed sicher traumhafti bilder gäh bi dem sunneschiin! ihr hend aber au geduld gha! und de priis für torte isch jo super!!!!!!!
mona, cool dass ihrs so guet gha hend bim probeässe! hihi, ihr hend jo wirkli viel wii degustiert das mitem pesto bechömeds sicher no in griff! hihi, jetzt hani scho wieder hunger!
valey, du findsch ischer no es chleid! und süscht hesch jo de immer no s'blaue! aber ebe, es isch halt scho au wichtig dass me sich wohl fühlt! chas verstoh dass lieber es churzes hesch dass der kei sorge muesch mache dass duurend ufs chleid trampsch...
läck, am liebschte würd ich mis bürdeli packe und eifach hei goh... oder id stadt, irgendwo goh umehöckle und mich übers wätter freue...
wünsch eu allne no e'sunnige tag!
|
|
|
|
|
|
|
15.04.13 11:19
Larinya
|
Re: Bräute 2013
danke für eure zusprüche. ihr habt ja recht, das ist ein kindergarten. ich hab sie ja alle eingeladen, wer als erstes spielt doch keine rolle. sollen sie untereinander "stürmä" ich lass mich nicht darauf ein, hast recht mona.
und ja, die sonne ist sowas von toll... gestern waren wir im europapark... es war soooo mega warm, schon fast zu heiss... hab mir mein erstes eis in diesem jahr gegönnt hihi :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 852 .. 1702 1703 1704 1705 1706 .. 2732 .. 3757
|