| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 853 .. 1704 1705 1706 1707 1708 .. 2733 .. 3757
15.04.13 15:36
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja ich glaub das muäsi würkli machä lus.
isch ebä ächt so, letscht samstig hani natürli bi dem wätter kei bock gha zum postä und nächst samstig chani nöd wägem polteri. irgendwiä stahni ah. will ich han mir gseit ich duä erst deko bstelle wenn ich weiss was für bluämä ich han und wiä viel.

janu egal, vilicht findi sogar no ame abig ziit nachem schaffä. mal guckä

15.04.13 15:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus das esch jo de geilst...also en Idee wärs werklech metem Moggegetter...aber bezli schad wärs jo scho...

höt esch de Tag ewig...t Stemmig im Büro ufem 0 Ponkt...wie set 2 Mt!
Be froh wenni höt do usechome ond äntlech cha t Sonnebrölle alege ond los düse...hmm leider hani höt s Cabriolet ned debi...

15.04.13 15:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ich glaub wenn ich an meinem HZ Tag das Kleid ablegen muss werd ich schon bissel traurig sein ... Ich hab meinem Schatz ja schon gesagt, das ich es weiterhin im Alltag tragen werde, so beim Saugen z. B.

Ich habe an sich viel zu tun, aber für einiges muss ich noch auf andere warten. Ich hoffe wir können bald ein Probeessen organisieren.
Ich hoffe du findest bald einen guten Zeitpunkt um die Blumen auszusuchen und auch die Kette!

15.04.13 15:42
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea/canoa
ja i meine, für das stückli tüll oder stoff woder ufe chopf montiersch hani guet 160.-- zahlt. u was machi när dermit? ds chleid chasch ja wider mau alege (hochzytsball oder so) aber dr schleier? drum: aus muggegitter wärer emu nid ganz fähl am platz

@Mona83
I hamer ou fescht vorgno, dasi letscht friti nomau zum florist gah. under dr wuche wirds schüsch z knapp bisi daheime bi und die nächste 2 Samstige bini nid ume. u i ha das eifach ou erlediget wöue ha. gang doch mau nachem fürabe oder am wucheändi verbi, s wird dr de sicher grad wohle we weisch i weli richtig dases geit...

@canoa
gäu so namitäg wo nid ufhöre si müehsam! Seich wes im büro nid louft... bisch du das wo mau fürne anderi steu gluegt hete? I ha dr überblick langsam nümme....
bi mir isches nid d stimmig vo dr tag id lengi zieht. i has eigentlech guet u mi chef isch ja ide ferie (weddix und co. si rege bsuecht i dene täg ) aber hüt wirds u wirds nid abe... u ds wätter wär sooo schön ga öppe hei mini knutschkugel ga hole und no chli uf d wise ga umegumpe

15.04.13 15:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@apple-pie
hihi ja beim haushalten.. warum nicht
oder ganz offiziell hier http://www.derhochzeitsball.ch/
ich gehe ganz bestimmt mal hin....

15.04.13 15:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus: hmmm ech cha zum Bispel de Schleider vo de Kollegin uslehne förs HZ weni werklech eine wet, vellecht chasch jo dine au witergäh oder sogar verchoufe?!? Oder denn mou för es Toufchleidli verwände? =)

Hmm ech luege emmer ome för Stelle, aber ech wet retour i Rum Lozärn ond als Paralegal heds leider kei Stelle ome...darum esch es mühesam...ech muess nochli in Zog blibe...

Mona, ech gloube bises dech packt met de Blume ond de chonds guet... =)
eifach mou druf los...oder evt mou bezli frühner fürobe mache ond de verbi goh...

Apple-Pie pass dann auf, damit du deine Kette nicht einsaugst...

15.04.13 15:52
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@lus
Gröööölll die Idee mit dem Schleier ist ja fabelhaft!!!
Ich könnte meinen als Tischdecke benutzen ... Aber ich fände es auch schön, ihn in ein Kleidungsstück einzuarbeiten oder ihn aufbewahren und fals eine unserer Töchter ihn als etwas altes haben möchte.

@Hochzeitsball
Wie schööööön, wäre cool wenn wir uns alle da treffen würden!

15.04.13 15:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey so cool lus, wet au gah! vorallem wän äs kollegäpärli häsch wo au ghüratä bisch chöntisch än coole abig z vierte machä. oder mit dä trauzeüge gah

ja ich weiss ich glaub muäs würkli mal früener firabig machä. am fritig chani nöd dän gahni scho in brutlade. warschinli irgendwänn mal nächst wuchä.

15.04.13 15:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
höchschtwahrschindlech duenine eifach uf d site u vilicht hani würklech mau e verwändig
verkaufe chönntine gloub nid... so wienimer nid cha vorsteue, ds chleid mau z verkoufe
I ha mim GG versproche, mir schlüpfi de beidi zum goldige hochtzyt nomau i die motte zerfrässene Hochzytschleider......

Drücke dir d düüme, dass di gli dini troumstell agumpet

15.04.13 16:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Auso ech dänke ech werde mis Chleid au ned verchoufe...werdes secher ufbewahre. Mini chli Schwöster wo jo TZ esch hed scho gseid, sobaud ech ghürote seg wett sis au mou alege, vorhär aber ned...=)

Mer hend jo letschmou no öbis diskutiert wäge de Brüch, öbis auts, öbis nöis, öbis usglehnis ond öbis blaus...ech ha öberleid es wisses Nastüechli vo mim Grossmueti vöre zsueche, gloube mis Mami hed die no, ech bruche eh nes Nastüechli a dem Tag...

Hmm wäge de Stöu, ech luege eifach emmer ond wenn öbis passends chond tueni mi bewärbe. Ech hoffe eifach dä Mest do im Büro hed baud es Ändi...

 1 .. 853 .. 1704 1705 1706 1707 1708 .. 2733 .. 3757
vorallem   eigentlich   Zuletzt   wirklich   Hochzit   irgendwie   einfach   Problem   Kollegin   schnell   langsam   natürlich   natürli   bearbeitet   schaffe   himbeer   richtig   eigentli   gspannt   Zeremonie