| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 854 .. 1705 1706 1707 1708 1709 .. 2733 .. 3757
15.04.13 21:15
elea 

Re: Bräute 2013

höt hani mini personalisierte gschänkbander becho. stönd eusi näme droffe ond s datum! d qualität esch super! be echt zfrede! esch zwar tür gsi ond es het 3 woche duret bes is becho ha aber es het sech wörkli glohnt! juhu :)

16.04.13 07:39
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

wie gahts hüt eso? d sunne schiint leider hüt nümme :((

elea meeega cool weg de Bänder :))
find die Bänder mega cool, heddi au gern, wüsst aber ned für was bruche hihi


Canoa und bisch zum neie cho?? Resultat??

Wie laufts bi de anderne so??


ICHHHHHHHHHHHH
ha gester es erfolgserlebniss gha :)) und zwaaaar
beni in modissa
und ha grad MIS Kleid fürs Standesamt gfunde hihi
has denn deheime no med de Schuhe und de Chetti aprobiert... :)) be jetzt würkli zfriede
wie findet ehrs??

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (51x)

Mime-Type: image/jpeg, 102 kB

16.04.13 07:48
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen

wow valey, das sieht ja hammer aus. toll, freu mich sehr für dich... die schuhe sind mega schön, aber ich könnt damit einfach nicht laufen... puh...

16.04.13 07:48
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgeee ladys

mol da schiint d sunnä scho no

ja han ebä au scho lang überleit wasi mit so bänder machä söll. was machsch dämit elea?

ooooh valey soooooo cools chleid. da passt sicher dini chetti mega däzuä.
häsches schnäll gfundä oder häsch lang gsuächt?

oh wet mis au äntli dähäi ha

16.04.13 07:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
I bruche für d Gastgschänkli no satinbändeli für obe d kartonage zuezbinde. hamer ou scho überleit, öbi söu la bedrucke, aber die si eifach cheibe tüüür....

@valey
Hübsches Kleid

16.04.13 07:58
valey 

Re: Bräute 2013

huhuuu..

dankee.. has zum glück grad gfunde s kleid :D heddi ned dänkkt...


Mona hoffe hesch dis Kleid au glii deheime :) hihi


Lus
jaa ebe die Bänder send mega schön fürs Gastgschänk... mer hend scho normals wisses band gno für drübert :))

16.04.13 08:00
Mime 

Re: Bräute 2013

guete morge ladies!
mäude mi ou mou wieder...
@vale:härzigs chleidli... isch das grau? steit der guet!
@wär-het-letschti-mau-es-gstürm-gha-wäg-dr-tischornig-laaaaang-vor-dr-hochzit:
mir hei überüberübermorn üses grosse fescht... und guess what: ha d tischornig immer noni fix!!!!!! dank liebe tantene, wo s nid für nötig gfunge hei, mir z säge, dass si nur a apero chöme (i meine wenn iglade wirsch as fescht, und denn seisch, jo i chume, denn geitme doch drvo us, die chöme as fescht???) denn absage wäge chrankheit (ok die chöi nüt drfür) und haut no nocheilade vo lüüt woni vorhär schwären härzens nur zum apero ha chönne ilade... hoffe schwär, hütt nomi hani de aues zäme... sött no sones bildli male mit dr tischornig, wo denn am igang vom saal ufghänkt wird.
@me:hütt goni no go d meches uffrüsche und d wimpere färbe, denn isch houptprob chleid mit allne accessoires alege, denn bruchi none koffer aus moneybox, denn sötti none cherzeständer mache, denn brüchti mis mami hilf mit huus vorbereite uf die schar vo verwandte wo de chunnt, denn chani i mire eigete wohnig no chli putze... jäjo, s wird mer nid längwilig. und einlech hani mou no chli für mi wöue go wellnesse...

16.04.13 08:02
valey 

Re: Bräute 2013

Heyyy Mimee

ahhh cool bi der isches au glii sooo wit :)))

hesch demfal no gnueg vor der :D aber das schaffsch ganz bestimmt.. und werd sicher au en unbeschribliche tag :))
vel spass no bi de restliche vorbereitige :)


ps. ja s kleid isch so hellgrau/hellsilber so xD

16.04.13 08:07
Mime 

Re: Bräute 2013

jäjo, schaffe wirdis bestimmt irgendwie... und irgendwie wird de ou dä samschti düre... GG seit ou dä tag heigi nur 24 stunde, und die seige no geng irgendwie düre... nenei, es wird es suuuuper fescht und mir freue üs jo scho soooooo wahnsinnig druf. und si sooooooo gspannt, was do üsi liebe no aues planet hei mit üs.
@ringe: letschte sa simer d ring go hole... und si si jo eifach dr hammer!!!!ha immer chli glächlet, weni hie inne gläse ha, wie d lüüt immer wieder si go güügsle, aber es geit üs genau gliich... immer wieder füre nä, bewundere, alege (GG wott sech as gfüu gwöhne, isch rächt schwar si ring und er hett no nie schmuck annegha)... geschter obe ischer erscht spät heicho, sitzt ab und nimmt aus erschts d ring füre, bestuunt se und leit sine a und LEIT MINE MIR A

16.04.13 08:10
Mime 

Re: Bräute 2013

oh, dir wöit jo bestimmt gwundere hihihi
cha s föteli aber leider nid ufelade... wär wott luege, dem muessis per PN schicke...

Zuletzt bearbeitet am 16.04.13 08:13

 1 .. 854 .. 1705 1706 1707 1708 1709 .. 2733 .. 3757
gspannt   natürli   irgendwie   vorallem   himbeer   schnell   eigentlich   Kollegin   eigentli   wirklich   langsam   richtig   Zeremonie   schaffe   Problem   einfach   bearbeitet   Zuletzt   Hochzit   natürlich