| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 855 .. 1707 1708 1709 1710 1711 .. 2734 .. 3757
16.04.13 08:40
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja elea..... ds muggenetz chönnti ou aus fischernetz bruche und i see gane wal fah.... i wär gschider fischer worde i gseh das

16.04.13 08:41
valey 

Re: Bräute 2013

ELea :) hesch di jetzt entschede wa mache wegem Martini und Grappa und schöggelis? :D

Manokasa mmm...
jaa hoffe sie chas guet mache
suscht heddisches doch lieber müesse bi öpper bringe wo sich med HZ Kleider uskennt
aber ich denke sie werd wohl ned eifach öppis kaputt mache wenn sie gseht es goht ned seit sies der sichetr ned???

16.04.13 08:41
elea 

Re: Bräute 2013

absolut! i gspühre do din hang zor seefahrt use!

16.04.13 08:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme....


Ohhh Valey sehr schöns Chleid...ech muess gloub werklech mou no met minere TZ is Modissa go luege...

Also das esch s Ergäbnis vo gester obig, zum Rengchössi semer nöme cho! =)
S Perleband esch eigentlech e Träger vo mim Brutchleid woni ned bruche...Das muessi de aber no vo Hand fertig anäihe...

Datei-Anhänge
Kosmetiktäschli_klein.jpg Kosmetiktäschli_klein.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

16.04.13 08:43
Angita 
Re: Bräute 2013

valey hüübsch gsehts us dis chleid!

mime! viel erfolg im endspurt! wow dir wirds sicher nö langwiilig! häsch aber sicher au kei ziit zum nervös werde

mir händ gester d Offerte vom Resti übercho.... mir müend aber nomol mit dene rede.. isch irgendwie viiiil zviel! i mein me isst jo scho meh anere hochzit... aber dä znacht isch irgendwie viel viel zviel! mir händ glaub hunger gha wo mir dä zämägstellt händ

Gester bini mit minere TZ go wege Namenstäfeli aluege, mir händ voll öppis ganz schlichts gfunde wo au mim Schatz gfallt... ezt chömer denn afange bastle und denn hät sie mi no usegschickt i söll doch scho mol de znacht go poste... sie hät es album für ihres gottimeitli kauft hahahah chasch denke... sie hät sich s lache nö chönä verhebe... isch öppis für üüs..

16.04.13 08:43
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale ich hoffes.. Ich hoffe würkli das sies mir seit wenn sies nöd tscheggt und den nid eifach öppis macht.. Ich het würki gschiider öperd anderem bracht aber jetzt isches zspat.. :S

16.04.13 08:43
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi ja elea... ganz unrächt hesch nid
Ursprünglech hanimer es apéro oder sogar d trouig ufem thunersee gwünscht gha. aber 1. isches chum bezahlbar (allei d Mieti vom schiff schöpft ds aperobudget fasch us) und 2. we s wätter nid mitmacht isches ja ou müehsam we de aui dinne müesse si... drum heimers la si...
hihi aber einisch dr kapitän ghöre schreie: brauuuuut über bord...... wär scho mau dr hammer gsi

16.04.13 08:48
valey 

Re: Bräute 2013

Lus hahahahhaha



Canoa voll süüüess das täschli :)))

und ja modissa hed mega schöni Kleider gha ha gstuned... i allne farbe!!


Manokasa.. jaa denke sie werds sicher säge wens ned goht... wär ja ned eso nätt eifach öppis mache wo ned goht und s kleid versaue...


Angita
aso isch denn de pris z vell oder hender z vell ässe ?? xD velecht hender würkli hubnger gha denn hihi

16.04.13 08:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@manokasa
I würd ou vertroue ha. Entweder chasis u machts oder si gseht i dases nid geit und lat d finger devo. Bi so öppisem heiklems u türem wienes hochzytskleid wirdsisech wohl nid defür ha, eifach mau drufloszschnäppere....

16.04.13 08:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme

alles so schöni sache
valey, dis chleid isch mega, staht där guet!
canoa, uh herzigs täschli
manokasa, hammer chleid, gseht ähnlich us
wie mis hoff dass dini schniederin
das chan ...

me:
bin unterdesse au uf paar päcklis am warte
und geschter simer no euse prosecco für dä apéro
go hole + dä staht jetzt im cheller hihi als nöchscht
müemer eus für en wissä entscheide, aber händ scho
eine in ussicht

 1 .. 855 .. 1707 1708 1709 1710 1711 .. 2734 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   einfach   Kollegin   natürli   wirklich   vorallem   eigentli   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   irgendwie   natürlich   richtig   langsam   Problem   eigentlich   himbeer   schnell   schaffe