| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 855 .. 1708 1709 1710 1711 1712 .. 2735 .. 3757
16.04.13 08:52
elea 

Re: Bräute 2013

valey, nei weiss nonid wassi de as gastgeschenk wet mache,. ha denkt i due mol ussschau halte wege fläschli ond denne entscheide ;)

lus, wend als brut öber bort gange wersch de hetsch dini lachs-apero häppli grad selber chöne fange! de wers au bez gönschtiger cho

16.04.13 08:56
Lus

nicht registriert

@elea

Danke füre Tipp Dr Schleier chli mit ergonimische Bewegige la dürs wasser la gleite und schwups, Thon- und Lachsbrötli si da
aber i befürchte, ds Chleid wird reeelativ schwär wenns nass isch und i wett nid no dr seebode ga ergründe las gloub gschider la si

16.04.13 09:02
Angita 

modissa isch super! mini TZ hät ihres Chleid gad gfunde döt ohni gross neimets anders go luege go.. hät würkli schöni Chleider!

valey: beides.. de priis isch eifach zviel.. aber es isch au viel zviel esse... mir händ üs ezt au entschiede bim zweite Apero nur chli schön agrichteti Frücht und Chips/Nüssli mit Bowle und nö no Rindstartar und Lachstartar und sust so zügs wos noher de reste nüme essed serviere loh.. mir sind denn jo am fötele und TZ hät mir gester versicheret dass d Lüüt unterhaltet sind...

wa zahled ihr für dä Wii?

16.04.13 09:04
valey 

Angita ja modissa isch echt guet momentan :))

ahh okeee jaa chönd ja bim zweite apero ebe chli weniger mache

mer werdet a de Obiglocation kei apero meh mache
geht ja bi eus nach de chile vom 14.00 - 16.30 apero... de fahret d lüt is schloss
send so öppe 17.45 dett.. de gehts denn so ca. 18.30 ässe...

mmm asoo de wii zahlemer 46 fr. pro fläschle... rotwii 54.-

hend au no denkt selber bringe
hend aber 35.- zapfegeld uff

ehr??

16.04.13 09:12
Lilly4 

mini TZ hät ihres chleid au vom Modissa, aber scho afangs jahr kauft,
det häts zum teil wüki uh schöni sache und es isch ja so
das es nur immer eis teil pro grössi hät mer chans au nöd nah-
bstelle ...

16.04.13 09:16
Angita 

bi üs isch ezt dä wiis 59.- und rot 69.- mega viel! allso mir händ jo än pauschalpriis wölä, finds eifach riskant me hät jo au nö würkli en überblick wieviel fläsche wii ezt würkli usesind....
und dä teil für Getränk (Mineral, Bier, Wiii, Cocktails, Grappa, Averna) isch nomol so tüür wies menü selber....

16.04.13 09:17
Angita 

zapfegeld weissi nö.. trau mi fast nö zum frogä! isch sicher au meega viel.. will sie leget halt scho recht wert uf dä wii i dem Resti...

16.04.13 09:19
Lus

nicht registriert

@angita
hui das si aber rächti priise füre wi....
Je nach däm, wievieu lüt mer isch und öb d Lüt de dete übernachte und somit chli meh chöi trinke geit das ja waaahnsinig is gäud...

mir zahle bim apéro füre wisswi scho 45.-- u da hani scho gfunde, das sige rächti priise....

16.04.13 09:20
Lilly4 

das isch scho mega viel angita ...
mir händ eus drum däfür entschiede dä wii, grappa und prosecco
selber mitznäh, schlussentlich chömer ebe scho spare! will s wasser
und so chasch ja eh nöd, s bier au nöd, aber wenigstens das womer
chan! wenn ich dich wär würi mal nachem zapfgeld fröge, getrau di,
ich mein, ihr lönd ja sicher gnueg geld det ligge, isch also dis guete
recht ... wenns um di 20 - 25 franke isch, dänn würis mal mit dim
schatz durerechne und viellicht glich selber mitbringe ... so häsch es
au besser im überblick!

16.04.13 09:24
snet 

@Angita: Ich habe nun die Rechnung vom Abendessen erhalten. Gemäss Aufschlüsslung betrugen die Speisen gerade mal 46% von der ganzen Rechnung, von dem her finde ich den Teil für die Getränke bei dir mit 50 - 50 eigentlich in Ordnung... Hat mich auch ein bisschen erschrocken, aber bei einer Gesellschaft von 60 Personen am Abend wurden doch fast 30l Wein getrunken.

@me: Bin fröhlich Telefonate mit meinem neuen Namen am annehmen und habe beschlossen mein handwerkliches Geschick zu verbessern und mich bald mal an ein selbstgebautes Regal zu wagen!

1 .. 855 .. 1708 1709 1710 1711 1712 .. 2735 .. 3757
schnell   einfach   natürli   irgendwie   bearbeitet   vorallem   natürlich   Zeremonie   eigentlich   richtig   schaffe   himbeer   langsam   Zuletzt   eigentli   gspannt   Problem   Hochzit   wirklich   Kollegin