| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 856 .. 1709 1710 1711 1712 1713 .. 2735 .. 3757
16.04.13 09:27
Mona83 

Re: Bräute 2013

wiä machet ihr das eigentli mit dä spirituosä?
d frau vom resti hät üs das gfraget öb mer das übernämed oder nöd.

am liebstä würdi sägä nei. isch das fräch? ich mein mir zahled dä wii, s biär, mineral und kafi und so. aber sorry wän einä än whisky wet dän söll är de sälber zahle.

16.04.13 09:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
I würd das ou nid übernäh, das cha is uferlose gah...
Und fräch findi das aso gar nid, es isch öiches gäud und dir chöit entscheide!

16.04.13 09:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mona, mach mer kei angscht also mir händs eso dänkt,
am apéro gits prosecco, orangesaft, bier, wasser und coci (in etwa
so)

bevor mer is reschti gönd gits no e früchtebowle (ohni alkohol) und
nachher dobe im essens-saal rot und wiiss wii, wieder wasser, coci
und so, moscato, grappa und kaffi ... dune bim tanze dänn e bowle
aber mit alkohol ... also ich find das isch meh als gnueg uswahl, ich
würs fascht bitz frech finde wenn öpert e extra wurscht hät und en
vodka oder so wür welle bstelle ... das macht mer doch nöd !!?? wirds
aber am reschti dämfall säge dass sie das nöd usschänke söllet und
t bar am beschte zuelönd

16.04.13 09:33
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei mona das döfsch of kei fall öberneh! da artet sosch finanziell mega us! i be nonie of enre HZ gsi wo das zahlt worde esch! de wii ond d softgetränk gets gratis ond wer öpis anders brucht de cha selber zahle!
mer werde zb es paar sache wo eus dehai metneh ond wend gäst wend chönes vo dene ne. chont vell gönschtiger! stell der mol vor nome jede 2ti nemmt en grappa! das chont di schnell mega tür...

16.04.13 09:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mona, ech säge ganz klar nei, ech trenke nie so züg ond wenn sech Lüt wönd vollsufe met dem Züg denn uf eigeti Choste...well das goht extrem is Gäld, ech wot jo ned gizig tue, aber be jo au kei Milionär ond ha au kei Goudesu deheime...ech dänke das werd nochli Problem gäh met mim GG well är liebt so Schnäpslis aber do beni ond blibi hert!!

Ohhh snet, wie send bis jetzt t Reaktione gseh uf de neu Name? =)

16.04.13 09:35
sabrinella 

Re: Bräute 2013

mir nehme ne au selber mit hend 30 Zapfegeld und den en wii wo ca 8 chf koschtet und isch en guete und denen en normale proos im reschti isch au de billigscht 69 so spare mer pro fläsceh 31 chf und das rendiert

16.04.13 09:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir machets genau glich sabrinella und es lohnt sich
wüki, vorallem dä wii wos im reschti abütet, gfallt eus viellicht
gar nöd und bi eusem simer wenigstens sicher das er eus
schmöckt ... und isch sogar no günschtiger! mitem grappa
machemers genau glich, will wend das am schluss scho au no
abüte, aber ebe, wenns vo det nimmsch, viel z tüür !!! eso
chömer au wieder spare und tuets weniger weh

16.04.13 09:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

Okay dankä. min schatz isch halt einä wo alles immer wet allnä zahlä und ich bin än gitzgnäpper!!! nei finde eifach grad soo viel gäld hani scho nöd und dänke gopf, d jungs chönd bier trinkä, d ladys wisswi, moscato oder rotwi und das söt doch lange.

aber wird em demfall säge dasi eu gföget han und ihr all säget nei jah nöd.

s problem isch dä trauzüg isch au so än typ wo alles zahlt und mit gäld umsich schmeisst dä hät am fritig au gmeint, mol das zahled ihr doch. weisch schlussändlti chunts nöd türer wän einä än wodka redbull trinkt oder meh wi, dä wi isch au nöd günstig.
sorry aber wii läred di wenigste lüt so abä wiä schnäps oder longdrinks.

16.04.13 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

mona i be mol anere super HZ gsi wo jede kack zahlet worde esch ond die hend soscht allgemein recht met geld om sech gschmesse. ond ned emol bi dene erere HZ send die getr$nk gratis gsi! weisch uf wasi use wet? das esch eifach absolut ned öblich! ebe ond es het bier ond wii aso sorry wenn eine sech wed lampe fölle met woodka chaner au selber deför zahle fendi! meine esch en HZ ond ned d streetparade

16.04.13 09:46
snet 
Re: Bräute 2013

@Mona: Also wir haben zum Kaffee EINEN Grappa oder Limoncello offeriert und der Rest musste selber bezahlt werden. Hat wirklich nicht viel ausgemacht auf der Rechnung.

@Canoa: Hihi, heute Morgen hat mich jemand gefragt ob Frau N. hier ist. Da habe ich gesagt: Ja, das bin ich. am Apparat

 1 .. 856 .. 1709 1710 1711 1712 1713 .. 2735 .. 3757
natürlich   Kollegin   bearbeitet   einfach   eigentli   vorallem   gspannt   schaffe   irgendwie   schnell   Zuletzt   richtig   Hochzit   eigentlich   natürli   wirklich   Zeremonie   Problem   langsam   himbeer