| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 857 .. 1711 1712 1713 1714 1715 .. 2736 .. 3757
16.04.13 10:06
Mona83 

Re: Bräute 2013

Gsprützte wissä muäs zahlt sie das isch a üsem hochziit dä brut ihres lieblingsgetränk. :-) und wisswii hämmer eh und citro au. also ghörts däzuä

16.04.13 10:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also gsprötzte Wisse wördi säge goht das goht be mer ond die glich Kategorie wie Moscato! =) Esch jo nüt anders als Wisswi ond Sprite...

Haha jo genau Lus Schadensbegränzig esch s rechtige Wort! =)

Minere Chefin ehre Sohn hürotet jetzt im Mai ond die hend imfall werklech e so, jede Gast bechond eis Glas Wii ond eis Cüpli ond eis Minaral de räscht müend t Gäst säuber zahle, das fendi es absoluts no go ond hed met gizig tzue...

16.04.13 10:08
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou ja das isch gizig canoa. dän muäsch au nöd hürate findi. oder nimsch vo afang ah äs günstigers resti. :-)

16.04.13 10:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

s gleilste esch jo das das HZ t Eltere tüend zahle...De wördi secher ned so gizig tue...aber äbe jedem das seine...

16.04.13 10:10
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
Nid wahr oder? läääk das würdi mir de nid getroue sowas z säge!
wede nid so vieu gäud wosch usgäh fürnes apero oder ds gäud knapp isch, de luesch haut das irgenwo ire hütte chasch si u d getränk säuber chasch bsorge...
aber nid ime tüüre resti ga aperöle und defür dörfe d lüt nüt drinke! geit gaaar nid....

16.04.13 10:11
valey 

Re: Bräute 2013

ahh guuet ebe gsprützte hani ebe selber mega gern hihihi


demfal was bi eu No Gos send isch Limoncello, Grappa, Whiskey, Cocktails... :)
denke Grappa würdemer no lo go

so Whiskey ned und Cocktails au ned...



ui nei Canoa ja das isch scho gitzig

bi perfekte hochzeit amigs isches lustig de müends all getränk zahle...
od einist hends buffed gha und de hends nur 1 mal döffe schöpfe, bim zweite mal müends zahle xD

16.04.13 10:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus mou das esch so, das hed sie mer säuber verzöut. Die chömed äxtra vo Ängland do äne cho hürote, hend am Afang es Budget gha vo 7000 CHF ond hend welle je ei Woche Polterwoche Las Vegas / Mallorca ha, HZ ufem Zogersee, Ässe im Resti...naja...jetzt hends nome s Ässe im Resti alles andere hed nöme is Budget möge...ah jo ond t Blüemli chömed vo Ängland do äne, sie send tzür do i de CH...woni das ghört ha hani mini Kommentär müesse verhebe...aber äbe, jedem das seine....

16.04.13 10:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
da steue sech bi mir fasch d nackehaar uf weni das lise...
geit ja gaar nid dass d GÄST no fürs ässe müesse zahle wennsi no chli meh wette!!
NO GO....

de machsch gschider e gmüetliechi grillparty mit de lüt, das choschtet weniger u d lüt si sicher besser druffe weder wesi no müsse gäud zahle fürs ässe... würd mi emu scho chli hässig mache... klar, jede söu so mache winer wott... aber i findes doch grad chli too much

16.04.13 10:18
Angita 
Re: Bräute 2013

ouuu maann... dass isch ebe bi üs alles au debi... er hät au vorgschlage gha dass gäst selber zahled.. weiss aber nö so recht.... i denk so longdrings und so werdet eh nö viel bstellt... grappa und averna eher zum kaffi en grappa oder so... i denk mir lönd longdrings useneh und zahlets einzeln... lohs au us dä menücharte striiche denn chömeds vlcht nö mol ufd idee zum so was bstelle? und wenn scho, chömmer au entscheide was dass es git (also im vorhinein scho)..
Noch em Zapfegeld frogi ezt defenitiv! Mir chönt au en feine Wii z Italie bstelle de chunt üs viel viel günstiger und i weiss dass üsi Wiitrinker dä sicher gern händ...

16.04.13 10:19
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir händ ja en limoncello als gaschtgschänk chönds das
trinke nei, aber bi eus ghörts scho däzue, nachem viele esse
es gläsli grappa, da han ich als frau sogar nüd dägege, ich kenns
halt nöd anderscht vo mim vater etc. ... zum verdaue ... findi au nöd
schlimm, aber wenns dänn mit cocktails oder so würdet cho, das
wotti sicher nöd und ich dänk min gg au nöd, will es hät ja scho gnueg
z trinke !!!!! meh als gnueg sogar!

 1 .. 857 .. 1711 1712 1713 1714 1715 .. 2736 .. 3757
richtig   irgendwie   gspannt   vorallem   himbeer   Hochzit   natürli   Zuletzt   Problem   schnell   natürlich   eigentlich   eigentli   Kollegin   wirklich   bearbeitet   einfach   schaffe   langsam   Zeremonie