| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 858 .. 1713 1714 1715 1716 1717 .. 2737 .. 3757
16.04.13 13:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey met Messdiener send t Ministrante gmeint, aber euse Pfarrer werd keini ha, ossert mi Brüeder wets mache, aber mer hend kei Kommunion darum bruchts das eigentlech gar ned! =)

Danke för die super Liste...

Jo Lus das Wätter esch hammer, wär jo gärn nochli länger dosse blobe...

16.04.13 13:23
valey 

ahhh okkk
danke Canoa :) hihi
da weisi gar ned... werdemer au keini ha glaubs...

ich ha mer folgendes no überleit

Pfarrer: En Wiifläsche und Merci Schöggeli und Iladig zum Apero

Sängerin: Au Merci Schöggeli

Komiker am Apero: gebi velecht 10 fr meh und schöggeli

DJ / Forograf chömed ja au es ässe über und chömed au all schöggelis über

Servicepersonal / Location: möchti au gern chli was geh aber kei ahnig.. wie macheders? chli meh überwiese? oder nachem fest eifach es couverte geh med chli was denne??

:D

16.04.13 13:28
valey 

Mona83:
hey apple das isch doch än guätä vorschlag wäg dim geburtstag. voll cool.

hey nei lütlis ich han dähäi än abholschi vo dä post und muäs bis nachem firabig wartä!!!!! hilfeee wiä halt ich das nur us?

uiiiiiiiiiiiiiiiii mona
würd duredreihe :D

16.04.13 13:30
apple-pie 

@mona
Ja, dann hätte ich 2 fliegen mit einer klatsche gefangen .. Einmal Geburtstagsessen und einmal Probeessen.
Ich hab eben ein Päckchen bekommen :)

@valey
Ja, das hat er schon letztes Jahr extra beantragt ich haben am 24.05 und er am 09.10

16.04.13 13:48
elea 

valey i mache mer gar kei gedanke wege de trinkgelder. i werde vor de HZ chli öpis ines couvert ge, das mim mami ge ond sege si sell das denne dene vom restaurant ge ond so. ond zb d fläsche wii am pfarrer hani denkt werdi erst nachträglech ge... ha ergendwie ke loscht mer no müsse öberlegge woni die sel he due am fest ond de muesi si de hole ond ehm öberge... ke ahnig...

16.04.13 13:49
Mona83 

@apple: für mich?

oh man langsam hät warschinlich das wartä äs ändi. han scho vermuetet das jetzt alles uf eimal chunt, oder so halbä uf eimal. warschinli latschi jedä abig eimal uf d post will ich än zättel im briefkastä han.

janu dä chef vo dä post isch kei schlächti partie und luägä dörf mer ja

16.04.13 13:51
valey 

hahahah mona

elea ja das isch no gschid wies du machsch
ufff i mach mer 5000 gedanke!! weni ned grad fläsche gebe am pfarrer
denki das er denkt: ja nedmal es präsentli chumi über

hihihi

wis voll nedd!!! und nacher gohni id flitterwoche mega lang...

hüt hani so en tag wo mer meeega vel sache in sinn chömed wo au no wichtig währed zum überlegg!! hihihi

16.04.13 13:56
elea 

nie glaube ned dass de pfarre das denkt! i wörds ebe no schön fende nach de flettis ehn mol go bsueche ond ehm denne imene ruhige moment öpis zge! i denke i werde de am apero mech bedanke ond froge ob mer ehn mol döfe cho bsueche ond mer wörde ehm gern no es chlises dankeschön ge! de weiss er grad dass er no öpis behcont OND i muss me a dem tag ned drom kömmere. ebe ond wege de höchi vode trinkgelder werdi mis mami no froge was agmesse esch ond de werii si das lo regle. so muessi de au nöm dra denke!
valey es geht mengisch so täg wo eim plötzli so züg i senn chont ond me sech tusig gedanke macht! kenne das au guet! ha molo einisch e halbe nervezemebroch gha weli mer ha chöne vorstelle wie de das selb ablaufe dass mi frönd me ned gseht vor de trauuig!

16.04.13 14:00
valey 

elea sehr gueti idee wegem pfarrer.. machi wahrschinli au so
danke für de tipp :))

hihih ja gell amigs gehts eifach so täg

ha vori au weder dänkt das me i de iladig nüt vo dresscode gschribe hend
und falls doch öpper in wiss chunnt hihihi

16.04.13 14:02
apple-pie 

@mona
Da muss ich dich leider enttäuschen. Waren die Ohrclips für meine Tochter.

@trinkgeld
Wir werden auch Trinkgeld geben, aber erst im Nachhinein und wir müssen noch aussuchen, wer wieviel bekommt.

1 .. 858 .. 1713 1714 1715 1716 1717 .. 2737 .. 3757
irgendwie   langsam   richtig   bearbeitet   Problem   eigentli   eigentlich   wirklich   natürli   natürlich   schnell   schaffe   Kollegin   Zeremonie   himbeer   Zuletzt   einfach   Hochzit   gspannt   vorallem