| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 858 .. 1714 1715 1716 1717 1718 .. 2738 .. 3757
16.04.13 14:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

hou egal apple, han ja hüt äs päckli ide post. jedä tag eis, das isch mis ziel. haha

ja also ich han au dänkt so wiä d elea seit, dankä säge, spöter mitem chärtli öpis verbi bringe. so gseht mer au wär sich mega isetzt und wär was verrächnet. ich mein für än caterer wo ä dienstleistig macht bruchts nöd meh als ä rächnig. gahsch ja au nöd in coop oder migros und gisch därä ade kasse äs hunderter nötli will sie saschä scannt hät.

16.04.13 14:08
elea 

Re: Bräute 2013

nei bi euch stohts jo of de HP no super beschrebe!
ond wenn den eini en wiiis chont esch si en domme totsch ond werds vode andere gäscht denne gnueg spot ernte! has emol so erlebt of enre HZ dass eini em ne wiise mini chleid cho esch ond alli gäscht hend gläschtere ond sech mega ufgregt! ond de brut selber eschs piip egal gsi. si het grad ghürote ond ere eschs piip egal gsi si esch eifach no happy gsi! hani no schön gfonde

ond mer wo ned so vell gäscht hend werde eh vo allne persönlich no gfrogt was si sele alegge ond de seggi alne grad amigs "nüt wiises" ond alli emmer grad "jo dasch selbstverständlich"! aso machi mer ke sorge wege dem! ond wenn au, a dem tag chanis jo de ned ändere... öper het mer scho gseit dass si es langs rots chleid werd aha. ond de het mer öper verzellt das rot tabu sig förd gäst wel me met dere knallige farb anschinene de brut d schau stellt. äh mer gfallt rot eh ned, sell si halt omelaufe wines ampelmänchen dasch mer doch glich


ebe ond wege de trinkgelder, i wörd das öper anderem abge wod weisch de kömmeret sehc drom. de musch du a öpis weniger denke! gebs doch dim vater oder so, de cha er das regle!

16.04.13 14:11
valey 

Re: Bräute 2013

Jaa elea du hesch rächt :))

und ebe au wenn jez öpper es wisses mini kleid hedd
mis kleid chamer ned überseh hihihi xD

aber sett ja selbstverständlich si das me kei wiss aleit anere HZ :))


jep werds glaubs eso mache med de trinkgälder, gebs mim mami...

Dankeeeeeeeeeee

16.04.13 14:13
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja um dä dresscode machi mir kei sorgä. s säget all wenn mer anes hochziit iglade isch leit mer nüt wisses ah. mir wärs ja egal will mä gseht ja dass ich d brut bin. und d lüt wo am fäst sind wüssed ja weles dass d brut isch.

au di restlichä farbä sind mer rächt, hauptsach nöd langwilig schwarz sondern schön fröhlich kunterbunt!

16.04.13 14:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Liebi Brütlis nei anschinend esch es ned för alli Säubverständlech...cha euch jo es Liedli defoh senge...sie heds jo denn so gar no empfunde wells uf de HP stoht...naja...

16.04.13 14:25
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Also unser Dresscode ist schwarz , dunkel rot. Und die Kleider sollten nicht brautähnlich aussehen.
Andere Farben würde ich nicht sehen wollen. Finde zwar bunte Farben an sich auch schön, aber es würde nicht ins Bild passen.

16.04.13 14:27
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Liebi Brütlis nei anschinend esch es ned för alli Säubverständlech...cha euch jo es Liedli defoh senge...sie heds jo denn so gar no empfunde wells uf de HP stoht...naja...


jaa stimmt bi der isch ja es züüg gsi

ja geht halt leider so lüt die schnalleds ned eso

16.04.13 14:32
elea 

Re: Bräute 2013

es wer respektlos wenn öper in wiis chiem, aber ebe, was wemmer mache?
chasch jo end guet jedem vorher nomol alüte ond s nomol sege! (guet theoretisch jo scho )

ond ebe a dem tag chames jo denn au nöm ändere, me cha jo niemert wege dem hai schecke. aso blibt eus nüt anders öbrig alls das ganze easy zneh! dasch chli wie metem wetter, me het genzlich wenig ifloss druf...

16.04.13 14:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also die meiste Lüt womer iglade hend wössed dass ech of so Züg extrem wärt lege, ond ech gloube met mer wot sech niemert alege. En Kollegin vo mer hed nome gmeint, faus öbert in Wiss chäm ging sie denn äne ond sägi denn grad chorz ehri Meinig!

16.04.13 14:35
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hmmm oder bim apero mit dere is gspräch cho und wiud mit tomätli vorem wisse chleidli umegestikuliere dases ja paar schöni farbsprützer git.... de isches ou nümme ganz wiss... eifach säuber sött mer sech nid isoue

 1 .. 858 .. 1714 1715 1716 1717 1718 .. 2738 .. 3757
gspannt   vorallem   himbeer   eigentli   Hochzit   bearbeitet   natürlich   schnell   Zeremonie   einfach   Zuletzt   Problem   Kollegin   irgendwie   natürli   langsam   richtig   eigentlich   wirklich   schaffe