| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 859 .. 1716 1717 1718 1719 1720 .. 2739 .. 3757
16.04.13 14:57
valey 

Re: Bräute 2013

hihihi
elea hani jez au grad welle schribe hihi

xD

16.04.13 14:59
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hihi, ja ich liebe es zu kochen. Ich selber Köche auch sehr gesund, weil mir das besonders wegen der Kinder wichtig ist. ...ABER .. Wenn er hier ist bestellen wir oft oder gehen ins Restaurant ... Ich bin also unschuldig.

Wenn wir aber in der ch sind, koche ich immer , auch mal gemeinsam....macht mir total Spaß.

16.04.13 15:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo a dem chönts au legge, dass mi GG abnehmt är esst jetzt emmer bi sim Mami am Mettag! kkkkk

Ech choche au mega gärn! ohhhhh chome grad honger öber...

16.04.13 15:18
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@canoa
Ich habe auch Hunger, habe aber um 12 Uhr schon zu Mittag gegessen.
Aber weil ich SIS mache muss ich bis heute Abend warten und da ich nur 1500 Kalorien am Tag zu mir nehmen darf, ist die Umstellung noch recht schwer.

16.04.13 15:26
Mona83 

Re: Bräute 2013

mmh lüt han au hunger, han aber leider nüt meh gschids im büro zum chnabbere. das hassi

freu mi uf dä znacht, chli grilliärä wiä jedä abig.

16.04.13 16:31
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo mini Liebe Mädels

Wie heit dirs so.. chum bi euchem Tempo fascht nüm noche mit lese, schriebe cha ig scho nüm.. HAs chli streng im Moment..

Ig ha mol e Frog wie ihr das würdet handhabe.. also langsam aber ischer wüsse sehr viel Lüt, dass mir hürote. und mir si jo scho viel zum Esse/Fest, mir hei eus jetzt entschiede für a Apero zuesätzlich nur grad mis Gschäft (also d Gmeinröt, und die nöche agstellte izlade) mini 3 Kollegine uf dr Verwaltig si as Fest iglade, jetzt chunnts immer wie hüfiger vor, as gwüssi Kunde vo mim Fründ froge wenn mir hürote udn wo sie welle cho luege... An und für sich ah ig do kei Problem drmit, au wenn sie a apero cheme, aber wenns regnet denn hei mir im Zelt eifach z wenig platz für so viel lüt... Ig ha mol Iladige gmacht für ad d Trauuig udn as Apero, isch dass doff wenns so lüt git wo unbedingt wei cho luege wenn mir ihne eifach säge, dass wenns schön wetter isch sie ad Trauuig chönne cho und süscht eifach i Saal wos Apero stattfindet bi schlechtem wetter?
Chum mir chli vor as wer eusi Hochzyt es Dorffest

Sorry ha das miesse los werde...

Hoff dir gniessed bitz dr Friehlig trotz em schaffe...

PS: Mis zivile Kleid isch cho und es passt perfekt... nur vorne muess igs biz kürze drmits über de chnü endet...

16.04.13 16:42
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Also ich denke wenn ihr das so erklärt wie du es hier eben geschrieben hast, ist das doch in Ordnung. Es ist ja nicht so, als würdet ihr was dagegen haben, wenn sie kommen, ihr habt halt einfach nicht genug Platz, falls es schlechtes Wetter gibt.

Freut mich dazu mit Denkleistung zufrieden Not. Fotos?

16.04.13 16:46
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

Also villech hani das jetz falsch verstande aber Lüt wo doch e kei Apéro-Iladig becho hend selle doch ou ned as Apéro cho, oder? Cho Spalier stah und so cho gratuliere nach dr Trouig cha me ja scho aber nächhär geit meh emu wieder und ladt sech ned sälber as Apéro i. Das cha me ja süsch ou gar ned plane. Oder hani das jetzt komplett falsch verstande???

16.04.13 16:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi mir händ äs ähnlichs problem schmätterling. üsi location wär nur für 100 lüt. mä wäred so wiäs usgseht ca. 115 und schmugglet diä lüt eifach inä (git ja immerno raucher wo ab und zuä usä gönd ). d chilä aber hät für 400 lüt platz. min däd hät jetzt all sinä kollegä vo rappi gseit sie chönd gärn go luägä und d chilä fülle aber am apero hegs kei platz. läck mich häts scho verbutzt
bin ja gspannt öb diä würkli chömet.

aber findä dörfsch es scho säge schmätterling. chasch ja au nüt defür.

16.04.13 16:55
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@apple.. ja ich poste noch ein Foro aber si sind nicht wiklich gut udn meine Mutter hat beim Oberteil im Brustbereich nicht richtig geschnürt.. sieht nicht so toll aus aber ich versuche eines zu posten..

Eben, wenn man in der Kirche heiratet kommen meisten noch gewisse vom Dorf oder Bekannten kreis "schauen" aber bei uns ist das ja nicht möglich...

@MSJenaya
Bitz es isch so, mir hürote jo imenä Garte und wenn schön isch ischs kei Problem wer will cho dörf udn dört isch denn au dr Apero, aber wenns regnet, bruche mir es Zelt und denn wirds vom Platz her chli knapp... dr Apero wer denn imenä Saal.. Jetzt isch mi Idee, dass wenns wirklich nid schön isch, meh den Lüt wo eifach wei cho luege halt seid si dörfe a Apero cho und wo de isch statt ad Trauuig.. jo soo viel werde das nid meh si und mir wüsste denns cho so öbbe wer chunnt und wer nid.

Eigentlich ischs mega herzig, dass sich d Lüt so intressiere für eus aber ebe, ig wo dr Planigsfreak bi.. Ha vori grad es Tel. gha vonere Iwohnerin wo erfahre het, dass mir hütote amen Geb vo irgend öbberem im dorf wo ig gar nid kenn und die das dört "verhandlet" hei

Es isch jo schön chli uf em "Land" zlebe aber eben.....

 1 .. 859 .. 1716 1717 1718 1719 1720 .. 2739 .. 3757
eigentli   vorallem   wirklich   richtig   schnell   einfach   langsam   natürli   Hochzit   eigentlich   Problem   Zuletzt   himbeer   bearbeitet   gspannt   schaffe   Zeremonie   Kollegin   natürlich   irgendwie