| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 862 .. 1721 1722 1723 1724 1725 .. 2741 .. 3757
17.04.13 09:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus mer/eus gohts au so, e esch schön wemer öbis öberchömed aber es esch ned zwengend ond mer send au ned uf das agwese.

17.04.13 09:53
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

Wow snet, das isch jo en Hammer Betrag wo dir becho heit und au d Rechnig fürs Esse etc. isch au en faire Pris.

Ig schliess mi dr Mona a, finds super as dir so offe sid, ig rechne au nid mit weiss was, usser vo mine Eltere bechömme mir d Ring über und sicher s einte oder andere.. aber süscht.. und wenn mirs grad drvo hei,

mir si vor eusere HZ a 2 Hochzyte iglade, eini eher chli e eifacheri wo uf dr Iladig stoht eifach am eb 6i zobe (sie hürote zmittag Standesamtlich) und bi einere zum volle Programm, Kirche, Apero, Esse Fest. Wieviel würdet dir gäh? bi de andere Hochzyte schenk iig eifach dr glich Betrag zrugg (super sach aber ebe) Es isch soo schwierig. Letscht Joohr simer amene Apero gsi vo Kollege wo nur es grosses Apero gmacht hei und denn dr chli Kreis goh Esse.. dene hei mir Fr. 100.- gäh.. (sie selber aber bi andere Fr. 50.- als Aerogäst)

17.04.13 09:55
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

èbrigens

@Valey Dis Kleid fürs Zivile isch wunderschön... Ig muess glaub au mol i Modissa. Isch de z Spreitebach au öbis? Grössetechnisch? Bruch ebe no Kleider für div. HZ.

17.04.13 09:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
Mir hei üs gäud gwünscht für üses hus chli z renoviere (fassade+fänster striche). das wärdemer eh mache, öbmer de chli gschänkli bechöme oder nid es isch ja eigentlech scho gschänk gnue, wenn die lüt äxtra für eim freinähme (mir hürate am e fritig) und mit eim fiire! u glich, zume batze sägeni scho nid nei

17.04.13 09:58
snet 
Re: Bräute 2013

@Schmetterling84: Hmmm, schwierige Frage mit dem Schenken. Also grundsätzlich musst du ja nicht das zurückgeben, was man dir an der HZ geschenkt hat, sondern noch eure gemeinsamen Einkommen berücksichtigen. Wir geben an HZ eigentlich 150.- am Apéro (gemeinsam) und 300.- für den ganzen Tag (gemeinsam). 2 Kolleginnen von mir heiraten in den nächsten Tagen und sie haben mir 100.- und 300.- geschenkt und wir werden beiden 300.- schenken.

17.04.13 09:58
Mona83 

Re: Bräute 2013

also ich het so chli mini devisä, wäni zum apero iglade bin 50 allefals wäni diä personä mega guät mag und grad in stimmig bin 100. wäni ganz igalde bin fühli mi so geehrt und würd als paar ca 300 geh. weni mi über ä iladig nöd so würd freue würdi gar nöd gah. und da ich ja dävo usgah dasi diä personä mag und ich ihne au wichtig bin gibi sicher mind. 300. klar, wäns jetzt mini best fründin, d schwö oder sust öpert aängs isch dän chans guät sie dasi sogar über 500 geh würd.

s sind da all anderst aber ich bin grosszügig a hochziite, geburis und so züg. däfür bini sust eini wo nöd grad immer rundänä zahlt im usgang

17.04.13 10:02
valey 

Re: Bräute 2013

Woow Snet megaa lieb vo euchne Gäst :) isch es megaaa gschänk :)
isch uu lieb

und au wegem betrag vo de konsumation
isch no guet... wievel hender denn vorher grächnet gha??


Schmetterling
dankeee... :) hed ned denkt find öpper
aber modissa spreitebach hed recht vel
weisch vel farbe au... und div. modell :) lang kurz usw..


jaa a so hochzite und so sache schänki au gnueg.. ebe so apero chunt druf ah wärs isch... wie guet me die persone kennt au so ca. 50 fr

am fest selber denki au wied Mona ca. 300 fr als paar...



i has so förig gfunde hed mal eine ghürote bi eus im gschäft
de hends gsammlet... de hed eini 2.- fr gehh!!!! nur demet sie cha ufd karte unterschribe
HALLO??

17.04.13 10:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey nei bi so sammelsachä im gschäft gisch doch bime geburi 5 mind. und lap oder hochziit da chan mer doch äs nötli zwickä

17.04.13 10:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
hihi ja so lüt gits haut.... mönglechsch vieu anerkennig u lob aber nüt wöue gäh defür
kenne ou eini vo gitzig isch, das chasch dr gar nid vorsteue. wird ihre aber mau öppis zahlt, de wird immer grad ds tüürsche usgläse, schliesslech gönnt mer sech schüsch ja nüt. i ha müeh mit so lüt ächt.

17.04.13 10:09
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Es isch soo schwer... Bi Apero und Geburtsdäg hei mir unter eus Kollege (jää hei recht viel rundi gha in leschter Zyt) 100.- pro Paar.. Bi guete Fründe vo eus schenke mir aber immer no öbis persönlichs drzue.

Mi Schwöschter und ig hei abgmacht mir schenke enand nüt, resp. ig ha ihre jo letscht Joohr bim Zivile dr Apero gschenkt und dr Polterobe ha au ig finanziert.. Ha ihre aber gseit erwart scho au dass sie chli obis macht a minerä HZ.. bi gspannt..
Aber mir erwarte vo eusem Fründeskreis nid viel will eusi Polter weekends nid soo billig si und bi fast allne si d Männer bi mim Schatz udn d Fraue bi mir...

Und ig weiss immernoni wos ahne goht.. mittlerwiele si mir 14! Die eint Kollegin wo abgseit het het no nochebuecht...
Und as GSchenk für mini Mädels ha ig Pashmina Schäl bstellt mit de Initiale us Strasssteibnli und i dr Farb wo zu ihne passt...

 1 .. 862 .. 1721 1722 1723 1724 1725 .. 2741 .. 3757
gspannt   eigentli   schnell   richtig   natürli   eigentlich   Kollegin   natürlich   langsam   Problem   Zuletzt   Hochzit   wirklich   schaffe   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   vorallem   einfach   himbeer