| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 862 .. 1722 1723 1724 1725 1726 .. 2742 .. 3757
17.04.13 10:11
elea 

Re: Bräute 2013

50.- als aperogast fendi super (öberlegget euch mol was bi 200.- aperogäst zeme chont)! ond soscht luegi eigentli emmer wie nöch mer die person stoht! wo mi schwager-in-spe ghürote het hemmer ehn ond sini frau iglade of ne städtetripp. das het eus pro person 400.- kostet! aslo hemmer ehne im prinzip 800.- "gschänk" ond dezue chöme no eusi resechöschte! tönt nach vell aber si sends eus wert well mer ehne nöch stönd! wenni jez anes HZ vo öperem iglade werd womer ned oo nöch stoht de gebi au dem entsprechend weniger.
ebe es esch wis esch, au em büro. eusi chef esch neuli 60i worde ond de hemmer ehm es tolls gschänk gmacht ond hend usgrechnet wenn jede 20franke gäbti de wörds för das gschenk lange. do ahni denkt do gebi 40.-, das geld dud mer jo end weh. en andere wo ingenieur esch ond ca. 3000.- me verdient als ich, het doch tatsächlich en 5liber es kässeli do... ebe... jede winer meint he...

17.04.13 10:13
valey 

ja gwüssi lüt send würkli gitzig... weis halt au ned...

be au scho med öpperem go esse wo geburi gha hed und gseit ich ha geburi i lad eu zum esse ih
am schluss hed sie gseit: ah i ha nur 10 fr. debii..
de hemmer all müesse eus s esse ufteile ussert sie

komisch...

17.04.13 10:14
Canoa 

Mer hend bis jetzt emmer 150.00 CHF als gladni Gäscht gäh ond 50.00 CHF för Apérogäst, aber jetzt hemer scho extremi grosszögegi Gschänk vo Apérogäst öbercho, do hani fast chli es schlächts gwösse öbercho...Eus esch eifach au wechtig, dass mer im Kollegechreis im gliche Rahme blibed...ned dass es nocher heisst mer hend meh oder weniger öbercho!

17.04.13 10:15
Lus

nicht registriert

@valey
Hihi so chamesech ou säuber beschänke... nid ganz fair aber möglech

17.04.13 10:20
Mona83 

wow elea äs mega gschänk woner gmacht händ. händ aber rächt, diä händ sicher ä riese freud gha und das isch ja s ziel.

bin gspannt öb mer am hochziit au no chärtli oder so bechömet. will so online schänke isch halt au wieder dä nachteil dass kei chärtli bechunsch und ich liäbä chärtli. egal wird eh kei ziit ha zum all läse

17.04.13 10:21
Mime 

bi üs chöme ou sehr viel mail ine, wo üs d lüt öppis schänke (wenn si üs via hp öppis schänke, schickt üs när d hp es mail, wer was wieviel) und bi flissig e lischte am füere, damit i s de ou richtig cha verdanke. ganz bsunders hett mi geschter es briefli gfröit vome chund, wo mi schwiegervater ou kennt und i hanem letschti äbe mou gseit dass dr e**** jtz de äbe mi schwiegervater wird. und promt schickt er mir es chärtli mit fr 50.- dinne!!!! has jo chum gloubt!!!
und ou süsch si dlüüt zum teil seeeehr grosszügig! ungloublech!

17.04.13 10:23
valey 

jaa amigs isch mega krass me chunt vo dene lüt wo me ned denkt meeega vel über
und vo dene wo me vel erwartet chunt mega wenig
isch ergendwie emmer so xD

17.04.13 10:24
Canoa 

Valey jo das hed werklech öbis...
lieber weniger erwarte de werd mer au ned entüscht!

17.04.13 10:24
elea 

jo mona si hend sech mega gfreut! si hend sech iegentli au geld gwonsch aber für nüt konkrets. wenn si gseit hette för as HZ äne ond zom go reise, aber eifach "geld" ). wenn de wetti de au wösse was si de met dem mache. ond si hend ebe bedi en reeese zapfe (aso wörkli gigantisch ) ond de hemmer eus gseit, mer mache lieber met ene en chlini reis. de hemmer alli zeme en schöni erennerig ond vorallem döfe mer denn zit met ehne verbringe, was natürli emmer s gröschte gschenk esch fendi!

aber au wenn mer jez so vell ge hend, i wörd nie erwarte dass si jez eus au mönd so vell ge! meine mer hend enne welle so vell ge, das esch ned metem hendergedanke gsi, dass mers de mol zrog bechöme...

valey die gschecht esch aber au decki poscht hey...

17.04.13 10:26
elea 

chorze zwösche dings:
hend jo de "mikaii" au gseh wo non stop werbig för eregdn en HP us öschterich gmacht het oder? has gmeldet ond jez hani grad d antwort becho si heget ehn ond d biträg glösche! cool, fendi super hends grad so schnell reagiert aber de esch jo au wörkli mega uffällig gsi met sinere werbig..

1 .. 862 .. 1722 1723 1724 1725 1726 .. 2742 .. 3757
himbeer   Problem   schnell   Zeremonie   eigentli   vorallem   schaffe   richtig   natürlich   irgendwie   Kollegin   einfach   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   gspannt   langsam   natürli   wirklich   bearbeitet