| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 866 .. 1730 1731 1732 1733 1734 .. 2746 .. 3757
17.04.13 14:33
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi das sind genau nöd mini farbe. so lustig. ich stah meh uf: grüän, gäl, viollet, blau und so züg.

witzig und schlussäntli simemr a üem grosse tag eifach nur wiss

17.04.13 14:48
Mona83 

hey würdet ihr id menucharte s dessertbüffe schribe oder all einzel uflistä???

17.04.13 14:51
Canoa 

ech wörd gloub schriebe Dessertbuffet ond denn ufliste

Auswahl aus dem Dessertbüffet:

Exotischer Fruchtsalat

Gebrannte Creme mit Rahm

Schokoladenmousse

17.04.13 14:53
Canoa 

Hey Froue chorz en anderi Frog

Im Pass chamer jo de Doppelname ha...jeetzt hani kei Ahnig wie ech das sell mache, ech wet höt Obig t Flög fört Flittis bueche ond weiss ned öbi met mit name sell oder ned
wie hend ehr das gmacht?

17.04.13 14:57
Mona83 

ohni, find das chli emanzästyle beid näme. ussert häsch grad än müller namä wo di nacher niämert meh kännt.

dankä, demfall uflistä? hani au dänkt, da lauft der grad s wasser im mul zämä wänn das uflistisch.... mmmmh

17.04.13 14:59
Canoa 

hmmm wörd ergendwie scho schön fende vorhär hani 10 Buechstabe gha nocher no 3!!!!
Gseht chli noch nüt us!

Jo wörd uflischte...=) ha au grad honger...

17.04.13 14:59
apple-pie 

Hallo, Mädels!

@sonne
Ich finde das zweite hübscher, aber das erste Kleid ist praktischer , da dort viele Leute den werden und da ist die schleppe vom zweitem Kleid unpraktisch.

@manokasa
Das ist doch toll, das ihr den los seit und sich der Chef nun drum kümmert.

@snet.
Wie, das ist ne ganz schöne Menge ... Wie bereits geschrieben, könnte man gut nutzen.
Toll ist natürlich, das euer Preis geringer wurde, als ihr gedacht hattet. Und wenn wir so eine Geldsumme bekommen würden, dann wäre unsere HZ praktisch kostenlos.

@preise
Wir wissen noch nicht alle Preise genau. Mir ist es ganz wichtig, das wir die Offerte für's essen bald bekommen. Apere schätzen wir ca 300-400fr. Und das Menü dann auf 2000fr und Getränke auf 1500fr

@geschenke:
Wir haben keine Erwartungen, freuen uns einfach über jede Aufmerksamkeit.

@valey:
Das mit den Flaschen habe ich auch schon mal gesehen, finde ich auch total süß. Und das mit Sommer stimmt. Was zutrinken Karma immer gut.
Dein Diadem ist wirklich hübsch!

@manokasa
Ich habe für meinen Schleier 32fr gezahlt.
Deinen finde ich aber auch wunderschön

@canoa
Richtig hübsch, dein Diadem
Mmmmh, ich sollte wohl auch mal nach einem gothic Diadem schauen hihi.

@mona:
Ich habe eben auch wieder ein Paket bekommen, ... Leider nicht für dich, war ein weiteres Geschirr-set.

@cora
Freut mich das der Stoff angekommen ist, dann kann die Näherei ja los gehen. :)
Das Schwarze Kleid finde ich auch Super.

17.04.13 15:05
elea 

canoa, d flitterwoche hemmer scho alles of de neu name gno. iw erde min alte name aber au ganz ablegge. wel ofiziell gehst jo eigentli kei dopplenäme me. aso wenns eh nüt offiziels esch, wiso den beidi näme en pass due? :/

gseh das au chli wid mona, dasch so emanze züg dopplenäme i mim job nervi emmo emmer abartig wenn weder sone doppel-name-trulla chont
ebe ossert de neu name esch mega doof, de wördi mi au an alte fest chlammere

wechtig esch eifach dassd ferie genau so buechsch wie di name nacheten em pass stoht! ned dass i di den ned i flüger lönd

17.04.13 15:06
Larinya 

im pass kann man doppelnamen haben? ich dachte, bei offiziellen sachen muss man auch den offiziellen namen einschreiben????

17.04.13 15:09
Canoa 

Also ech werde be mer im Büro au nome metem neue Name s Telefon abgnäh.
Aber i de Emailsignatur werdi beidi dri tue, damets alli denn Tschegged! =)

Hmmm ech fende eifach mi neu Name gseht noch nüt us!!!! =O
Aber äbe, offiziell gehts es nöme aber äbe ech fendes glich ergendwie schön! Emanze hin oder här

1 .. 866 .. 1730 1731 1732 1733 1734 .. 2746 .. 3757
vorallem   langsam   schnell   Zeremonie   Zuletzt   Problem   wirklich   Kollegin   eigentlich   Hochzit   bearbeitet   gspannt   einfach   natürlich   richtig   schaffe   natürli   himbeer   irgendwie   eigentli