| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 872 .. 1742 1743 1744 1745 1746 .. 2752 .. 3757
18.04.13 13:56
sonne13 

Re: Bräute 2013

canoa: jooooooooo mer hend eus fascht z'tod gässe esch mega schön und fein gsii! hihi, kollege hend gfunde, det he gieng mer nur für e'hürotsaatrag esch de ned de fall gsii, das esch chli spöter cho!

viellicht hend mer eus det jo scho mol gseh, ganz unbewusst

18.04.13 13:57
Canoa 

Elea ech verstoh dech, wetsch jo eigentlech scho chli wösse wie wo was!
Ond wenn vellecht mou das ganze dim Mami seisch, vellecht tued sie de das met de TZ aluege bzw. dini Infos witergäh?!? De wärs glich no en Öberraschig...weisch wini meine?

18.04.13 13:58
valey 

elea :)

asoo ich würd mal TZ drufaspräche und ebe das du gern würsch dett no en chline apero mache zum astosse und föteli mache
du wellsch mal dett afroge.. de gsehsch au was sie seged..
wel wens denn nüt mached besch d sicher enttüscht...

18.04.13 13:59
apple-pie 

So wie canoa das vorgeschlagen hat, würde ich das auch tun.

18.04.13 14:00
schmetterling84 

@elea
Also ig würds ganz ehlrich diner TZ säge.. Es isch ebe scho sehr schön wenn meh zerscht no cha astosse as nur ufs Standesamt udn hei.. Oder seisch ihre eifach du heigsch im Resti en Apero plant und würdschs s bstelle aber wenn sie well chönns sie au mache.. Die vom Restaurant si nid blöd, die kenne so Überraschigs-situatione und würde sicher gaaanz normal die Reservation entgege neh und heimlich lache will di TZ scho reserviert het...
Mir hei selber dr Apero organisiert für nach dr Zivile trauuig und mi Kollegin (Ex-Arbetskollegin) macht eus alles parad will si jo im Stadthuus schafft..
Ig ha mir agwöhnt, eusne Tätschis eifach klar z säge was mir wei.. sie findets mega, will so erwarte mri nüt, und si denn nid enrdüscht.

18.04.13 14:02
Manokasa 

hihi elea
I find di erst torte ebe so schön wills pink und grüen so schön zeme passt.. schoggichueche chani leider nid pink mache.. De pink chueche wär chriesi, hani no nie ga aber vielicht probieris eifach mal.. und susch machi en schoggi chueche und tuen wüki chli mische.. I het gärn pinguin als topper ga.. :P passt wahrschindli nid so zunre hochziit, aber pinguin bliebet wie t schwän es lebe lang zeme und das hani den irgendwie no passend gfunde :P ich find aber au das pinke härzli süess!

wegem apero.. ich weiss nid.. würen wahrschindli froge.. wennd würkli gern en apero det hetsch würi de tz froge.. vielicht het er öpis plant aber wenn nöd den bisch vielicht enttüscht?

Datei-Anhänge
il_570xN.440408545_iiql.jpg il_570xN.440408545_iiql.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

18.04.13 14:03
valey 

jööööö manokasa die pinguin send aber süüüüüüeeees :D ha echt gern pinguine :))

i würds voll mache :D :D

mmmmm chum so hunger über bi dene tortene

freumi scho uf mini cupcakes

18.04.13 14:07
elea 

i hami ebe ergendwie ned deför go sege "tönd eus bitte met emne apero öberrasche!" wel vo mer us meichis nemli ned (esch kes gönschtigs resti)! aber sis mami het ebe de brüeder a sinere HZ scho met emne apero öberrrascht. ond de chönti mer guet vorstelle dass si das bi eus au machet? anderersits zahle si scho s essse am zivile. ondde no de apero au no wer doch zvell verlangt!

aber glaub i spreche mis mami mol druf a, de cha si das witer ge... es esch emmer esone schmale grad zwösche, i wet scho öberrascht werde, aber i wet au emmer chli wösse was mi erwartet :)

manoksasa ond wen de chueche brun machsch enne (aso normal schoggichueche) ond s pink/grüen eifach osse hesch(zb gstreift oder als pönktli )?

18.04.13 14:07
Canoa 

jöööses mega härzig! =)

Ehr send mega met vorbereite, mer wössed no ned mou euses Menu ond öb Torte oder ned etc.... muess mou die hendere vöre näh ond vörsi mache....ond schaffe müessti au no, be elei im Büro...

18.04.13 14:08
Manokasa 

haha i muen sege, i bin kein torte ässär! ich tuen gern bache und verziere aber selber esse - nö.

hihi vale i zwei wuche hani geburtstag, den mache grad en Riese-Oreo-Cupcake probelauf :P

1 .. 872 .. 1742 1743 1744 1745 1746 .. 2752 .. 3757
irgendwie   langsam   gspannt   natürlich   schaffe   bearbeitet   himbeer   Kollegin   Zeremonie   natürli   eigentli   schnell   einfach   eigentlich   Hochzit   richtig   Zuletzt   Problem   vorallem   wirklich