| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 873 .. 1743 1744 1745 1746 1747 .. 2752 .. 3757
18.04.13 14:10
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Elea
Ja genau a so öppis hani au denkt!

Canoa mir hend euses Manu au nonig.. Aber bi de torte musi ebe chli trainiere, demit sie den ade hochziit usgseht wieni wot :P

18.04.13 14:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Pinguineeee soooo süüüüssss. Und definitiv besser als turteltauben, was ja so typisch wäre.

18.04.13 14:12
Mona83 

Re: Bräute 2013

ooh ich liäbä pinguinä wirdä zum chind wäni a pinguinä dänke.

wohär häsch diä??? han zwar kei turte aber irgend ä verwändig hani sicher!

elea ich han mer säge lah mä söll d wünsch klar und dütlihc bi de trauzüge üssärä. weisch du dänksch jetzt ich has ja erwähnt, sie häts ufgschribe und erwartisches. wens denn nöd so isch dän bisch nur entdüscht, wär ja schad.
oder fragsch sie, öb sie öpis plant heg nach de trauig oder nöd will sust hetsch det gärn än apero. ich würds säge.

18.04.13 14:12
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@manokasa
Hesch letscht wuche au die Reportage gseh über Pinguine??!!! Dört hei sis au verzellt und denn het mi Schatz zu mir gseit: Mir sie au wie d Pinguine...
Ig finds mega die Toppers... und soooooo herzig und mol öbis anders..

@elea
Klar ischs komisch wenn dus verlangsch aber lieber so als entdüscht si.. Oder du dueschs wirklich selber bstelle, ig hets so, ig plan lieber alles selber. Mi Schwöschter het sich letscht Joohr voll uf mi verloh, ha gmerkt sie wünscht sich öbsi und has denn gmacht..

18.04.13 14:15
Mona83 

Re: Bräute 2013

schmätterling ich han diä gseh. ich liäbä pinguinä sändige. sind so romatischi tiär

18.04.13 14:16
chickpea 

Re: Bräute 2013

@ Manokasa, also ohne mich durch die Torten durchzuprobieren gebe ich kein Statement ab...

Nein im Ernst, die sehen toll aus, mir gefallen die ersten zwei am besten, die zweite find ich fast noch besser als die erste. Sieht etwas shabby chick aus mit der unregelmässigen Glasur und dem Goldrand. Mint und gold ist super! Wieso kannst du zur mintfarbenen Glasur keine Schoggitorte machen? Sieht doch auch schön aus und es muss doch einfach auch gut schmecken. Ich würde das machen, das dir am besten schmeckt oder eben verschiedene Torten. Sollte doch gehen, oder nicht?

Die Pinguine find ich super süss! Als mein Mann und ich uns kennengelernt haben, sind wir gemeinsam Pinguine in der Natur beobachten gegangen, und für nach der Zivilhochzeit haben wir uns überlegt, im Zoo den Pinguinspaziergang mit Fotograf zu machen, wäre ja coll gewesen mit dem Brautkleid und im Frack und den Pingus... War aber zu aufwändig und wettermässig zu unsicher, also haben wir es gelassen. Wie du siehts, auch Pinguine können hochzeitlich sein!

Viel Spass beim Ausprobieren.

18.04.13 14:16
valey 

Re: Bräute 2013

Elea jaa ich würd ehne direkt sege das du das wünschisch :) nacher seits ehne dis mami und sie denked du weisch vo nüt defür weisches scho hihihi :))

ich ha mer au en hochzitszitig gwünscht :) und has direkt gseit :D

würds au ned fräch od so finde
isch eifach en wunsch vo dir



manokasa mmmmmmmmmmmmmmmmm feinnn oreo riese cupcake :)) freumi scho de ässeee :)) mini schwöster hed letsch mal au es stuck döffe probiere hed sich grad verliebt hihi

18.04.13 14:16
elea 

Re: Bräute 2013

ehr hend recht! wenn nüt passiert de weri nor entüscht! i glaube i seges minere schwimu mol, dassis schön wörd fende det en apero zha! ond so wini si kenne werd si grad sege "oke de luege mer för das"! nei stemmt, es esch am beschte eifach direkt zsege was me sich wönsch! merci zeme, ehr hend wörkli recht!!!

18.04.13 14:20
Manokasa 

Re: Bräute 2013

chickpea
I han gmeint i chan schoggichueche nid pink färbe :P aber brun und mint gaht scho! :P ja ich wird mal luege weli torte am feinste isch :P

schmetterling
nei die reportage hani nid gse :P ich weiss nöd woher ich das mit de pingu weis :P

Mona
Die sind vo etsy! http://www.etsy.com/listing/62673975/spe...f=usr_faveitems

18.04.13 14:25
Mona83 

Re: Bräute 2013

läck sind diä tür. also für mich wos eigentli nöd bruche. aber sie sind sooooooo putzig!!!! wets am liäbstä grad knuddlä.

 1 .. 873 .. 1743 1744 1745 1746 1747 .. 2752 .. 3757
Zeremonie   himbeer   irgendwie   einfach   Kollegin   Problem   bearbeitet   schnell   richtig   natürli   Zuletzt   gspannt   schaffe   eigentlich   eigentli   wirklich   natürlich   langsam   vorallem   Hochzit