| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 875 .. 1747 1748 1749 1750 1751 .. 2754 .. 3757
18.04.13 17:12
MsJenaya 

Re: Bräute 2013

In Bern hets en neue Cupcake Lade gäh "Cupcake Affaire". Dert gahni ab und zue es Mini-Cupcake mit Chai, Karamell und Fleur de Sel ga hole. Das isch eso fein!!!

18.04.13 17:29
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme :)
So, i melde mi nach wuchelangem Mitläse au mal wieder. Ha zwar nid alles mitbecho bi soo fliessige Schriebetinne ;-)
Ooh ich cha am Sa wieder i mis Chleid schlüfe.. S gaht nid mal meh drüü Monet. Jetzt chömed eigentli nur no chliini Details dra..
Mir hei ja eigentlich a eusem Fäst kei Aperogest sondern nur senig, wo grad as ganze Fäst chömed. Doch gester het min GG gmeint, dass er doch no es Paar Lüt (öpe 10) as Apero wett ilade. Haha, jetzt simmer sit 1.5 Jahr am plane u es chuntem jetzt i Sinn ;-)
Jetzt hemmer gester no Aperoiladige gstaltet womer löh lah drucke :) Mag ke Chärtli meh bastle ;-)

So, wünsche eu en schöne Abig u gniesset no d Sunne.

19.04.13 06:56
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten morgen Mädels!

Ich wünsche euch alle einen guten Start i den Tag und das er angenehm nd kurzweilig wird, sodass wir alle bald ins Wochenende starten können.
Ich bin ziemlich aufgeregt heute.
Ich habe die Eltern meines Schatz noch nicht getroffen und sie wissen auch noch nicht das wir heiraten werden.
Heute um 12uhr trifft er sich mit ihnen um ihnen von der HZ zu erzählen.
Kribbbbbbbbbbbbel!!!!!!


Werd jetzt erstmal aufstehen und unsere Kinder in die Kita und Schule bringen.

19.04.13 07:19
Mime 

Re: Bräute 2013

Guete Morge!
i 8 stund geit mi sehr lang ghegti wunsch i erfüllig und i wirde d frou vo mim GG. geschter obe heimer no lang gredet mitenang und si beidi froh und glücklech über hütt, aber finge beidi ou, irgendwie blibts jo de glich ou so, wies jtz scho lang isch gsi (sit 11 jahr simer zäme, sit 5 jahr wohne mer zäme).
ha glich chum gschlofe und tigere jtz ou scho sit ere stung dür d wohnig...
u morn um die ziit mache mer (TZ und ig) üs bereits ufe wäg zum make-up und coiffeur...

19.04.13 07:21
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgäää ladys

wiä händers? boah ich bin müäd, han voll schlächt gschlafe, bin sooo nervös wägem weekend. hoffä s gaht mer am hochziit nöd so.

Apple: echt? du kennst seine Eltern gar nicht? wann lernst du sie denn kennen?
kann mir vorstellen dass du nervös bist aber das kommt schon gut.

19.04.13 07:32
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

ui apple si wösse no nix vode Hochzit? jo do weri au bez nervös! :) verrzellsch de wi si reagiert hend gell!
mime, wönsch der e ganz e schöne tag und dassd ned z nervös wersch si!

mona, chani guet verstoh dassd nervös besch. wenn me ned weiss was uf eim zuechont (egal ob guet oder schlecht) esch eim doch emmer chli mulmig zmuet!

gester zobe hemmer entli d iladige fertig gmacht! läck esch das en (sorry) verdammte chnortzt gsi bes es eus wörkli gfalle het.. aber jez gsends cool us (me gseht halt dasss si ned vomene profi entworfe worde send aber egal )

19.04.13 07:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mime
Î wünsche dir und dim GG hüt und morn zwe unvergässlechi Täg! Gniessets

19.04.13 07:38
sonne13 

Re: Bräute 2013

mime: au vo mir gaaanz wünscherschöni, unvergässlichi täg, gniesseds!

apple-pie: wow, da wäre ich also auch ein bitzli nervös! die werden sicher seeeeehr überrascht sein! ich hoffe sie freuen sich so sehr über eure hochzeit wie ihr euch freut

mona, ich ha au mega schlächt gschlofe, aber ich ha gar kei "grund" gha dezue jetzt bini total kaputt und fühl mi als hätti mi geschter volllaufe loh wünsch der jetzt scho ganz es tolls polterweekend! das wird sicher toll!

cool elea dass dini iiladige jetzt fertig sind. eus isch au so gange, isch wirkli en chnorz gsii und eusi hend also öberhaupt ned profihaft usgseh, aber sie passed zu eus: eifach und ganz und gar ned perfekt

19.04.13 07:41
elea 

Re: Bräute 2013

sonne das het mi frönd ebe au gseit dass diladige guet zo eus ond eusere HZ passe. de beni bez beruhigt gsi!
jez hoffi dass mer si de schnell chöne lo drocke ond verschecke dass die mol entli use send...

19.04.13 07:43
Mona83 

Re: Bräute 2013

mime: gaaaaaaaaanz än schönä tag!!!! gnüsseds und lönd eu verwöhne!

Elea: cool, gäll sich äs mega gfühl wän chasch säge so jetzt sinds fertig.

oh mann wiä überläb ich dä tag. bin voll dä planer und wän mer weg gönd es weekend bin ich sicher immer diä wos organisiert oder sicher mitorganisiert. und jetzt weissi eifach nöd wohi. hui

 1 .. 875 .. 1747 1748 1749 1750 1751 .. 2754 .. 3757
richtig   Problem   natürli   Zuletzt   einfach   Zeremonie   Hochzit   eigentli   himbeer   Kollegin   langsam   vorallem   irgendwie   schaffe   schnell   bearbeitet   wirklich   eigentlich   natürlich   gspannt