| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 875 .. 1748 1749 1750 1751 1752 .. 2755 .. 3757
19.04.13 07:46
elea 

Re: Bräute 2013

jo s loschtige esch, dass d iladige jetzt sooo total anderst worde send ass is mer emmer vorgstellt ha. aber naja, gfalle tönts mer glich

dasch schlemm wemme selber genr d zögel ide hand het. de füehlt me sech emmer so usglieferet
wend de zobe vor nervosität gar ned chasch ischlofe, nemmsch en grappa oder so. de laufsch schomol warm för morn

19.04.13 07:47
valey 

GUete Morge zääämee...
endlich fritig!! hihi

Apple woow soo schön lernst sie heute kennen! :)) glaub ich dass du nervös bist, verzellst uns dann wie das Treffen gelaufen ist

Mimeeeeeeee!!!! gaaaaaaaaaaanz en schöne Hochzitstag wünsch ich dir und dim schatz!!

eleaaa...
henders gschaffttt :)) sooo cooool... zeigeeeeeeeeeeeeeee *gwunderig bin*

:)

Me
ha gester mini rähmli in schwarz-wiss gmacht und sie gsend definitiv besser us als farbig.. jetz hani mi eidütig entschiede!! ich loh sie jez so schwarz-wiss.. und ha no s bendeli in wiss probiert fürd menükarte.. und isch au ok... s rote hed mer besser gfalle.. aber ha chli die ganz deko bez zemegstellt und rote bändeli passt gar ned.. werds jetzt wiss mache..

ufff be jetzt schön beruhigt :))

19.04.13 07:50
elea 

valey, haders scho gscheckt ;)
chasch grad luege obi no fehler denne ha

aso d rähmli hescxh glo aber d bilder wetsch en schwarz wiis ha?

19.04.13 07:51
Lus

nicht registriert

@Mona83
Hihi i wünsche dir ou ganz es schöns Polterwucheändi, das chunnt scho guet und wird ja sicher meeega toll!!
I ga ds ganze Wuche im Musigverein vo mim GG (die hei Probewucheändi) ga choche..... wett doch ou öppis spannends erläbe

19.04.13 07:55
sonne13 

hihi lus, wenn ich für so viel lüüt müesst choche, de wär das üsserscht spannend!!!

ich wirde s'gruusige wätter nutze zum menücharte baschtle. so wies usgseht verpasst me dusse jo nüd...

19.04.13 07:57
Mona83 

Dankä lus weiss gar nöd vor was ich angst han. kei ahnig.

gestär hät mer min schatz no es couvert id täsche tuä woni erst dörf aluägä wän mer morn am ort sind. huärä schräg, was isch ächt das? entweder tickets oder fremdwährig etc... ach mann chans chum erwarte

elea dörfis au gseh?

ou cool valey, jetzt häsch di für schwarz wiss entschiedä. ishc immer guät wän mer mal öpis entschiedä hät und chan witer machä.

19.04.13 07:58
Lus

nicht registriert

@sonne13
Hihi ja mir si zum glück ds 2.te... allei würdi das nid brestiere
Aber äbe, hinech muesi dr Hund is Ferieheim bringe *schluchtz*, no bache für am Wucheändi, putze u packe, morn isch am 6i Tagwach und am Sunnti morge isch ou am 6i Tagwach.. ächtz.....
Gäng aso lieber ou anes Polterwucheändi oder anes Hochzyt

19.04.13 07:59
schmetterling84 

Guete Morge

Liebi Mime wünsch dir hüt und Morn en wunderschöne und unvergässliche Dag... Mög alles so werde wie du dirs vrogstellt hesch und no schöner...

@Mona
Ig cha dir voll nochefühle... Ig wer au mega nervös. Bi mir organisister s Polterweekend zum Glück mini Kollegin wo immer mit mri zämmä so usflügli plant und sie isch mega.
Aber gäll die ungwüssheit, macht ein no chribligger. Aber das wird sicher gaaaanz e tolls und lustigs Polterweekend.

@valey: Schön bisch jetzt z friede... So zwiefel chömme glaub immer wieder. Bi allem, meh dörf eifach nüm z viel ummestöbere im internet und so.. ha au s gfühl das und jendes gfallt mir nüm

@appel: DAS kommt guet, wenn seine Eltern sehen wie viel du ihm bedeutest, werden sie sich auch freuen, dass ihr Sohn die grosse Liebe gefunden hat.. Sie könne dich nur in ihr Herz schliessen..

@me: ha grad chli kriesedäg.. Sit öbbe 2 Wuche amcht mi Huut was sie will, ha noni sooo viel Pickeli gha wie jetzt und fühl mi dementsprechend mega "hässlich" jetzt stört mi plötzlich alles, mi Frisur, mi Schleier, has gfühl alles sig doch nid so super.. oh mann, mi schatz het scho gseit meiss mir keini Gedanke mache, gsehchi sicher us wie es Prinzessli aber glich.... ha grad chli Frust.. sorry.-....

19.04.13 08:00
valey 

hihihi monaaaa..
ich be sooo neugierig würd glaubs go luege id täsche hihi
:D hey nemmt mi so wunder waser mached... gnüsses am weekend!!!

Sonnee.. jaaa bi so wätter chasch guet bastle :)) i be am weekend im Tessin :))

jaaa die rähmli be froh hanis jetzt herebrocht wies müend siii

19.04.13 08:13
elea 

oke mona i scheck ders per PN!

ou nei schmetterling, so züg cha eim mega ofd luhne schloh! kenne das guet! i ha emmer schrecklichi huut wenns wetter omschloht! letscht woche hani usgseh wie en schlange wo sech hütet!
meischtens helfts wenni mi zwenge mega vell wasser ztrenke met zitrone saft (ke ahnig d vitamine helfe oder so )
dasch so doof... me füehl sech de eifach hässlich

1 .. 875 .. 1748 1749 1750 1751 1752 .. 2755 .. 3757
schaffe   Zeremonie   himbeer   langsam   Zuletzt   irgendwie   einfach   vorallem   natürlich   schnell   Hochzit   wirklich   Kollegin   gspannt   eigentlich   Problem   richtig   natürli   bearbeitet   eigentli