Bräute 2013 |
|
1 .. 875 .. 1748 1749 1750 1751 1752 .. 2755 .. 3757
|
|
|
|
|
19.04.13 07:51
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@Mona83 Hihi i wünsche dir ou ganz es schöns Polterwucheändi, das chunnt scho guet und wird ja sicher meeega toll!! I ga ds ganze Wuche im Musigverein vo mim GG (die hei Probewucheändi) ga choche..... wett doch ou öppis spannends erläbe
|
|
|
|
|
19.04.13 07:58
Lusnicht registriert
|
@sonne13 Hihi ja mir si zum glück ds 2.te... allei würdi das nid brestiere Aber äbe, hinech muesi dr Hund is Ferieheim bringe *schluchtz*, no bache für am Wucheändi, putze u packe, morn isch am 6i Tagwach und am Sunnti morge isch ou am 6i Tagwach.. ächtz..... Gäng aso lieber ou anes Polterwucheändi oder anes Hochzyt
|
|
|
19.04.13 07:59
schmetterling84
|
Guete Morge
Liebi Mime wünsch dir hüt und Morn en wunderschöne und unvergässliche Dag... Mög alles so werde wie du dirs vrogstellt hesch und no schöner...
@Mona Ig cha dir voll nochefühle... Ig wer au mega nervös. Bi mir organisister s Polterweekend zum Glück mini Kollegin wo immer mit mri zämmä so usflügli plant und sie isch mega. Aber gäll die ungwüssheit, macht ein no chribligger. Aber das wird sicher gaaaanz e tolls und lustigs Polterweekend.
@valey: Schön bisch jetzt z friede... So zwiefel chömme glaub immer wieder. Bi allem, meh dörf eifach nüm z viel ummestöbere im internet und so.. ha au s gfühl das und jendes gfallt mir nüm
@appel: DAS kommt guet, wenn seine Eltern sehen wie viel du ihm bedeutest, werden sie sich auch freuen, dass ihr Sohn die grosse Liebe gefunden hat.. Sie könne dich nur in ihr Herz schliessen..
@me: ha grad chli kriesedäg.. Sit öbbe 2 Wuche amcht mi Huut was sie will, ha noni sooo viel Pickeli gha wie jetzt und fühl mi dementsprechend mega "hässlich" jetzt stört mi plötzlich alles, mi Frisur, mi Schleier, has gfühl alles sig doch nid so super.. oh mann, mi schatz het scho gseit meiss mir keini Gedanke mache, gsehchi sicher us wie es Prinzessli aber glich.... ha grad chli Frust.. sorry.-....
|
|
|
|
|
|
1 .. 875 .. 1748 1749 1750 1751 1752 .. 2755 .. 3757
|