| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 876 .. 1749 1750 1751 1752 1753 .. 2755 .. 3757
19.04.13 08:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Mime wönsche euch ganz ganz e schöne Hochzigstag, gniesseds i volle Zög...

Mona: cha di guet verstoh ech be au alle sehr närvös...aber das chond guet. Hmm demfall esch jo di GG iweiht i Plan wo he dasses goht bi der, schöscht häter keis couvert metgäh!

Valey: schön hesch di entschede, fende s/w ganz ganz schön

Appel: Ich verstehe dich gut, mach dir keine grossen Sorgen, das kommt schon guet.

Schmetterling: Oje, hesch denn ergendöbis umgstöut dass t Hut nöme so guet esch? Ech cha der guet nochefühle, ech be au so eini wo emmer grad Pickeli öberchond ond es esch sehr onagnähm...

Sonne: vöu spass bim bastle, i dem Wätter verpasst mer werklech rein gar nüt...

Elea: ohhh be au gspannt uf euches Chärtli! =)

19.04.13 08:20
Mona83 

hihi valey ich chan mi grad no beherrschä und nöd dri luägä und zwar nur us eim grund. diä zwei mädels wo das organisiert händ, händ so viel energie ufgwändet und sich so müä gäh. wet nä irgendwiä nüt versaue. aber klar bin anderst neugierig.

ou schmättelring, mach der nöd so viel sorgä, das git genau pickel. din schatz wet dich hüratä wil är dich schön findet, da änderet au d hut nöd viel wo chli verruckt spielt.

nimmt mi ja wunder öb ich ä so äs monster im gsicht han. han niä pickel oder so aber zweimal im jahr hani äs mega fetts monsterteil uf dä stirn, kei ahnig warum. hoffä eifach s isch nöd umä dä 15. juni umä.

19.04.13 08:23
valey 

schmetterling... ohhh jeee das gehts amigs ufff de fühlt me sich sooo unwohl.. aber muesch eifach denke din schatz liebt dich emmer so wie du bisch
ob im pijama od im kleid... ob mit pickel oder ohni :))

monaa..
ja guet stimmt sie hend sich echt mühe geh :))
ich frog vo mim au nix hihihi obwohl ich ned so de überraschigstyp be hhihihi

soooo coool freumi sooo für dich morn isches so wiiit :D

19.04.13 08:25
Mona83 

ich lah mi grundsätzlich gärn überraschä aber ich schmöck dä brate eifach immer. s isch uu schwierig mich z überraschä und jetzt isches ihnä glaub glungä.

jaja min schatz isch da voll igspannt wordä und finds au uu lustig daser dä mädels chan hälfe und dass ich kei hanig han.

19.04.13 08:32
schmetterling84 

Merci euch fürs ufmuntere..
Ig glaub es isch e verchettig vo mehrer Umständ, Ha vor 4 Wuche e gsichtsbehandlig gmacht, ha nocher immer bitz biebeli uf dr Stirn, denn ha ig es neus Make up und ha mir extra für d Hochzyt drmit ig schöni Hut ha so es fiechtigskeits serum gchauft.. hmmm.. vermuetlich regenerit sich mi Hut jetzt komplett neu... Gseh mi Schöwschter hüt, glaub min. s Make up wechsle ig wieder.. Sie schafft ebe sit dr Geburt nüm i dere Apothek wo igs immer gchauft ha, aber zum Glück, schafft si inerä andere v dere Ketti und ig ha mini 25 % wieder.. Has nähmlich gwechset wills mir eifach z tüür isch bim normal pris.

Mona: Falls de dr Film "my big fat greek wedding" schomol gseh hesch weisch jo was du muesch druf due
Mi schatz weiss zum Glück nid wo ig ahne gang, süscht würd en glaub mega löchere.. Dummerwies wüsse mir aber wo er hie goht..

19.04.13 08:37
Lilly4 

guete morge mädels

ou elea, dörfis au gseeeeh???

hmm schmetterling, das isch blöd weisch dänn vo was das es
chund? ja genau, wie t elea scho gschriebe hät, viel wasser trinke,
das isch sicher nöd schlecht ...

ohoh apple, ich bin gleich mit aufgeregt hihi erzählst du uns dann wie
es gelaufen ist!

mimee, wünsch eu en wunderschöne hochziitstag, gnüssets ganz fescht
und freu mi scho uf din bricht

19.04.13 08:40
Mona83 

Was du weisch wohi dass din schatz gaht? ich no nöd will s isch au nöd sicher. aber bevors gönd wotis wüssä. han au mim schatz gester gseit är dörf mine eltere gärn äs sms schribä woni bin. find das no wichtig dass di aghörige wüssed wo mer isch. chan ja immer öpis passiere

nei dä film hani nöd gseh. muäsi dä hüt no luägä?

19.04.13 08:40
apple-pie 

@mime
Wünsche he dir für heute Aales Güte und das du einen unvergesslichen Tag hast y,

@mona
Nein, ich kenne sie überhaupt nicht, auch nicht über Tel oder so.
Aber wenn er mit seinen Eltern schreibt,fragen sie immer nach mir und reagieren Rex positiv auf mich.
Wünsche dir ein tolles polterwochenende , bin schon sehr gespanntmauf dein Bericht.

@elea
Mein Schatz schreibt mir direkt ne SMS, wenn das treffen mit seinen Eltern vorüber ist. Kribbel
Freut mich das die Einladungen nun fertig sind, wieder was abgehackt.

@sonne
Vor kurze, hat seine Mama ihm ne e-Mail geschrieben "im alter ( sie ist 70) ist es schön zu wissen, das die Kinder nicht allein durchs leben gehen werden."
Sie schreibt sehr oft solch Dinge, wenn sie nach unserer Beziehung fragt.
Gestern hat sie ihn gefragt, wie es uns geht und da meinte er, das er mich vermisst darauf meinte sie. " der Mensch ist nicht gemacht um alleine zu sein, es muss schwer sein abends in eine leere Wohnung zu kommen"
Also bis jetzt hört sich das ja alles gut an.

@valey
Ich selber treffe die Eltern heute nicht nur mein Schatz trifft sie, um ihnen von der HZ zu erzählen.
Ich selber weiß noch gar nicht wann ich sie treffen werde. Wäre ja cool, wenn sie zum Probeessen mitkommen könnten.
Schön, das die Rahmen nun fertig sind und das das bändli für die menükatte nun auch fest steht.
Auf deine HZ Fotos bin ich ja auch total gespannt.

@schmetterling
Danke, das baut mich auf. Mein Schatz sieht das ganze auch ganz locker. Aber ich hab echt Bauchschmerzen.
Oje, das kann ich soooo gut verstehen, wenn man sich nicht wohl fühlt, dann helfen keine Accessoires etc. Um sich besser zu fühlen, dann ist plötzlich alles schlecht. Kopf hoch... Das wird .wieder

@canoa
Danke dir.

@lilly
Klar, ich erstatte Bericht so schnell wie möglich.

19.04.13 08:53
schmetterling84 

@Mona
Jo weisch, a dr Fasnacht (mi si inerä Zunft) hei mir als Moto Panther Safari gha, will doch mol im blick gstande isch es gech e Panther umme im Kanton Solothurn (jo und ein bi eus i dr Region het de schins gseh) Uf jedefall hei mir Safarikostüm agha und denn seit dr eint Kolleg: He so chasch uf Amsterdam cho... Super und alli rund um heis gschnallt nur er nid.. udn sither wüsse mir wos ahne goht..
Nei aber falls du en Pickel hesch.. dr Vater vo ihre het gseit, geg alles hilft sin super schiebereiniger.. und voilà am andere Dag sich dr Riese Monster Pickel weg gsi...

@apple: Siehst du, dann kanns nur gut kommen, sicher werden sie erstmal etwas geschockt sein, aber das hält sicher nur kurz an und dann freuen sie sich... Eltern wollen immer nur das beste.. das weisst du ja selbst...

19.04.13 08:59
sonne13 

jö apple-pie, das klingt doch gut! ich kann mir sehr gut vorstellen dass sie einfach glücklich darüber ist dass ihr sohn sein grosses glück gefunden hat ich glaube es ist schon sehr wichtig für unsere eltern, dass sie wissen, dass es uns gut geht und wir glücklich sind! dann freuen sie sich bestimmt sehr über die news von eurer hochzeit!!!!!!!!

1 .. 876 .. 1749 1750 1751 1752 1753 .. 2755 .. 3757
Kollegin   wirklich   eigentli   schaffe   vorallem   Zeremonie   richtig   langsam   Zuletzt   himbeer   schnell   natürli   einfach   eigentlich   bearbeitet   Hochzit   irgendwie   natürlich   Problem   gspannt