| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 876 .. 1750 1751 1752 1753 1754 .. 2756 .. 3757
19.04.13 09:04
Mona83 

Re: Bräute 2013

Apple: wenn diä muätär so dänkt und so red dän chans nur guät cho. sie freut sich demfall sicher uf ihri neu schwiegertochter.

hey nei schmätterling das isch ja dä hammer. dä kolleg hät sicher lämpe übercho will er öpis verplappered hät. chönt mer au no vorstellä dass minä uf amsterdamm gaht, das isch doch so typisch für manä zum poltere

was isch eigentli typisch für d frauä?

19.04.13 09:37
schmetterling84 

Mona, jo schins schnallt dä das bis hüt ndi as ers verrote het, glaub de het chli ein uf dr Chappe gha.. Jo das glaub ig au, männer findes doch super dört.. Dr witz isch,d ass dä wos organisiert noni z amsterdam gsi sich, mi schatz aber scho und mi Schwoger au (de kennt sich super us) ha ihne drfür gsteckt wo sie sölle goh ässä, will mi schatz so gern z amsterdam zum argentina grill gange isch..

Also mi Favorit destination wer Hamburg gsi, und den i Schuppe vo dr Olivia Jones "wilde Kerle" Aber d Flüg si ztür gsi.. ig vermuet mir göh uf London isch schins au sehr beliebt für Polterweekends.. ha eifach noime ahne welle wo ig mi cha verständige..

So jetzt ah ig grad bi goupon.ch wimpereverlängerig mit Nochfülle für 69.- gchauft. has eh welle mache aber im Beauty studio bi eus im Dorf chostets 300.- das het mi bitz graue, jetzt ha ig das Agebot gseh, mol luege wies ussechunnt, cha jo wenns nid guet usseht eifach nid goh Ufülle...

Het das vo euch schomol öbber gmacht?? Oder au vor???

19.04.13 09:49
Mona83 

so geil dä häts gar nöd gmerkt. also am afang hani au immer mit allnä kolleginä welä go z viel trinkä damits sich verplapperet. aber irgendwänn hani gmerkt dases nüt nützt. frauä sind det durä halt scho krass.

ich dänke ebä nöd dass mir flüget, will dä pass bruchi nöd, nur d id. aber au das chönt natürli än fake sie (idä schwiz muäs mer ja als erwachseni person au d id immer däbi ha). also dänki flüge düämer nöd. aber wit wäg fahre, sust würdet mer nöd am morgä am sächsi losdüsä.

ou ja hüt hani no dä termin im brutlade mit dä schniderin. und ebä wäg dem theater wäg mine schuä mal no luägä.

s lauft grad chli öpis zur ziit. nächst wuchä termin mit dä fotografin....

19.04.13 09:51
valey 

hehehe Mona morn wirsches erfahre
nemmt mi soo wunder

aber chamer mit de ID ned flüge in Europa? velecht isches würkli europapark hihi

:D

Schmetterling scho denksch London???
mer gönd uf London... has leider usegfunde wel es paar sich verplappered hend...
aber was dett für es programm plant hend weisi nedd..

Monaa.. vel spass im brutladee :D

19.04.13 09:54
Canoa 

Also ech dänke be mim Pouterweekend/Tag gömer ned is Ossland...wenn de mou öbis organisiert werd. Im Momänt beni rechtig apis...wäge dem Thema...mi GG hed gester gmeint är lüti jetzt mou minere TZ ah ond erkläri jetzt mou was sie zmache heig.

Hmm nei Wimpereverlängerig hani no nie gmacht werdes au ned mache...
Mini Auge send empflindlech darum lohni das lieber...be gspannt wies de usechond...gesch de e Testbricht ab gäu Schmetterling?

19.04.13 09:56
sonne13 

wow mona, das tönt jo alles meeega! do lauft wirkli einiges! bi grad chli niidisch, bi eus lauft ussert baschtle eigenti nüd... bi meeega gspannt uf dine bricht!!! das tönt jo wahnsinnig gheimnisvoll und spannend!

ich mag hütt wirkli gaaaar ned. es isch furchtbar, min körper chunnt gar ned uf tuure, ich fühl mi wie en wäschlumpe und ha s'gfühl ich bi hütt no gar ned wirkli verwachet, obwohl ich scho sit 4h uuf bi

chunnt mer grad in sinn, ha euch no welle öppis froge:
mir fiired jo nur im chliine, änge rahme und hend nur gladni gäscht. jetzt hed eus öpper so durch die blume gfrogt, ob sie eus am hochziit dörfed überrasche (e'ganzi gruppe). min gg und ich möchted das ned, genau deswäge fiired mer jo so wie mer fiired und ned mit apero für ebe so gruppene usw. es passt au gar ned in euses programm (platz und ziit). finded ihrs jetzt fräch dass mir gseid hend lieber ned??? irgendwie sinds glaub mega enttüüscht deswäge...

19.04.13 09:59
apple-pie 

@schmetterling , mona und Sonne
Villen dank. Ich bin ja selber schon Mutter, und genau das wünsche ich mir für unsere Kinder auch.

@wimpernverlängerung
Ich habe das auch noch nie gemacht, zupfe ja net mal die Augenbrauen. Aber wenn man kurze Wimpern hat und gerne längere haben möchte, warum nicht.

19.04.13 09:59
valey 

sonne ich finds überhaupt ned frech
isch ja euche tag, und wenn ehr das ned wend de würdis säge lieber ned...

19.04.13 10:01
elea 

sonne, mer hend es ähnlichs fescht! au nor em chliine rahme ond au ohni apero gäscht!
mer hend au scho erfahre dass d lüt eusi TZs gfrogt hend ob i eus döfe öberrasche. ond mer hend de klar gseit das mer das ned wend. well wenn mer si hette wele debi ha, hette mer si au iglade (tönt jez echli hert, entsprecht aber de wohrheit)! emr hend de eusne TZ gseit si selle das offe ond ehrlech sege dass mer wörkli nor em chline rahme wend fiire ond dass alli andere halt mönd warte met gratuliere etc.

fende das döfsch ganz klar sege! hemmer au gmacht! ebe esch jo ed grondloos dass ehr euch för en chlini HZ entschede hend!!!

19.04.13 10:01
apple-pie 

Stimme valey zu. Klar könnten sie enttäuscht sein, aber es nützt ja nichts, wenn ihr euch das nicht wünscht.

1 .. 876 .. 1750 1751 1752 1753 1754 .. 2756 .. 3757
schaffe   eigentli   Problem   wirklich   richtig   gspannt   irgendwie   Hochzit   Zuletzt   natürli   einfach   himbeer   vorallem   bearbeitet   Kollegin   langsam   schnell   natürlich   eigentlich   Zeremonie