| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 877 .. 1751 1752 1753 1754 1755 .. 2756 .. 3757
19.04.13 10:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke euch allne!!! huch, a so täg wie hütt stresst mi so züg alle. aber ihr hend natürlich wieder einisch meh rächt!

es isch ebe wirkli so, genau will mer das ned hend welle (isch au ächt ned bös gmeint!!!) fiired mer jo so wie mer fiired!

elea, ich bi froh sind mer ned die einzige wo so fiired - a de reaktione vo gwüsse lüüt chönnt me alle meine mir fiired en absoluti "exote-hochziit", debii isch das doch ned ussergwöhnlich! guet z'wüsse dass ihr ganz klar gseid hend was ihr wend und was ned!

19.04.13 10:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech fendes au ganz ond gar ned fräch wemer klar seid was mer wet ond was ned!
Das esch euches guete Rächt ond wenn au nocher öbert entüscht oder verrockt esch...de esch nome e chlini Wäut verrockt...wenns öber ganz nöchs vo euch wäri wärer jo debi...Es chond scho guet...

19.04.13 10:20
elea 

Re: Bräute 2013

sonne, das kenni guet. d lüt send zom teil scho amigs bez öberrascht wenn me seit me het no 20gäst (OND dazu chont ne dass me gaaar ke apero gäst het). zom einte hemmer vo gwösse abieter scho reaktione gha wie zb "aso so chlises züg machi ide regel ned aber mer mache jez en usnahm he" das hani vell müsse ghöre!!

ond wege de gäst, mi frönd wer es paar mol fascht schwach worde ond hetti zode lüt fast gseit "chömet doch au". aber 1. hemmer wörkli bi eusere location ned meh platz ond 2. dueni ehn de emmer dra erenere dass mer eus jo öpis debi denkt hend womer d gästeliste gmacht hend....
aber paar lüt nemes eim de scho chli öbel dass me si ned iglade het. das heisst ned dasi die lüt ned gern ha, mer füehlet eus eifach wöhler wenn mer nome en chlini groppe send, thats it!

sonne ehr machet das rechtig so! ond schloss entli esch das EUCHE tag wo ehr met dene lüt wen verbrenge wo EHR euch usgsuecht hend. ond alli andere mönd de halt warte zom gratuliere. aber au das werde si öberlebe!

19.04.13 10:24
Feeldgood84 

Re: Bräute 2013

@Sonne:
I fendes ou ned fräch. es esch euche Tag ond der müeit euch wohl fühle demet. Darom darf me so Sache doch säge...

bi üs esch es jo ou so: mer fiire ou nor im chline Rahme well mer ned gärn im Mettelponkt stönd ond ou kei Spiele oder ähndlechs wänd.

19.04.13 10:27
Larinya 
Re: Bräute 2013

also, ich finde es sogar frech, wenn nicht eingeladene am fest erscheinen

19.04.13 10:28
valey 

Re: Bräute 2013

ich find eifach jedes brutpaar mues für sich wüsse wies am beste isch

obs jetz med 20 lüt, med 100 lüt oder 300 lüt wett fiire isch jedem selber überloh und me mues sich wohl fühle.. me mues schliesslich selber wüsse med wem me de tag wett verbringe
und ob me es klises od es grosses fest wett

i verstoh drum die lüt ned wo seged: wass??? nur so wenig lüüüt????
oder: bisch wahnsinnig??? so vel lüt???

i meine es isch euse tag¨! und mer chönd ja entscheide med wem mer fired... med wievel!!! wievel geld me wend usgeh!!! ob mers schlicht od kitsch wend!!

drum die lüt wo emmer med so spröch chömed chani ned eso verstoh

19.04.13 10:33
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea:
sonne, das kenni guet. d lüt send zom teil scho amigs bez öberrascht wenn me seit me het no 20gäst (OND dazu chont ne dass me gaaar ke apero gäst het). zom einte hemmer vo gwösse abieter scho reaktione gha wie zb "aso so chlises züg machi ide regel ned aber mer mache jez en usnahm he" das hani vell müsse ghöre!!

ond wege de gäst, mi frönd wer es paar mol fascht schwach worde ond hetti zode lüt fast gseit "chömet doch au". aber 1. hemmer wörkli bi eusere location ned meh platz ond 2. dueni ehn de emmer dra erenere dass mer eus jo öpis debi denkt hend womer d gästeliste gmacht hend....
aber paar lüt nemes eim de scho chli öbel dass me si ned iglade het. das heisst ned dasi die lüt ned gern ha, mer füehlet eus eifach wöhler wenn mer nome en chlini groppe send, thats it!

sonne ehr machet das rechtig so! ond schloss entli esch das EUCHE tag wo ehr met dene lüt wen verbrenge wo EHR euch usgsuecht hend. ond alli andere mönd de halt warte zom gratuliere. aber au das werde si öberlebe!

danke elea für die liebe wort mir hend eus das jo guet öberleid und mir fühled eus halt wirkli au wohler im chliinere rahme. es esch jo werkli ned bös gmeint wenn me de eint oder ander ned iiglade hed, eus esch eifach wechtig gsii met eusne ängschte, vertrautischte es chliises, schöns fäschtli z'fiire. hihi, die einte sind enttüüscht wills ned iiglade sind, und die andere fühled sich grad nomol speziell gehrt wenns iiglade sind, will sie zu de "wenige" ghöred

19.04.13 10:34
apple-pie 

Re: Bräute 2013

valey:
ich find eifach jedes brutpaar mues für sich wüsse wies am beste isch

obs jetz med 20 lüt, med 100 lüt oder 300 lüt wett fiire isch jedem selber überloh und me mues sich wohl fühle.. me mues schliesslich selber wüsse med wem me de tag wett verbringe
und ob me es klises od es grosses fest wett

i verstoh drum die lüt ned wo seged: wass??? nur so wenig lüüüt????
oder: bisch wahnsinnig??? so vel lüt???

i meine es isch euse tag¨! und mer chönd ja entscheide med wem mer fired... med wievel!!! wievel geld me wend usgeh!!! ob mers schlicht od kitsch wend!!

drum die lüt wo emmer med so spröch chömed chani ned eso verstoh

* unterschreib*

19.04.13 10:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, du hesch 100% rächt!!!

19.04.13 10:35
Canoa 

Re: Bräute 2013

mer hend au so reaktione gha, aber wöu mer ned wend vorhär go fötele, was sone stress blabla, aber mer wend ned vorhär ond för eus stemmts jetzt so wies mer planet hend!

Ond för jede muess euses HZ au ned stemme sondern NOME för eus! =)

 1 .. 877 .. 1751 1752 1753 1754 1755 .. 2756 .. 3757
eigentli   richtig   wirklich   eigentlich   Zeremonie   vorallem   gspannt   schaffe   irgendwie   himbeer   natürli   schnell   einfach   langsam   Problem   Kollegin   Hochzit   Zuletzt   bearbeitet   natürlich