| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 877 .. 1752 1753 1754 1755 1756 .. 2757 .. 3757
19.04.13 10:43
elea 

Re: Bräute 2013

jo sonne es esch jo ned bös gmeint vo euch so ala "euch hemmer ned gern dorom sender ned debi"! wi du seisch ehr füehlet euch em chline rahme wohler! verstohni absolut! ond ebe wenns euche wonsch esch nome met de aller engste lüt zfiire denn chani das au ned noovollzieh wenn öper (wo ned iglade esch) trotzdem wet cho! das chiem mer nie i senn! schloss entli muss me doch au öberlegge dasses ebe e grond geht wiso me ned igalde esch ond met so noh borrerei eigetli s brutpaar nome ine unagnehmi situation brengt!
aber wid valey seit, egal wie mes macht, es geht emmer öper wo mues mötzerle! ebe wie bi der sonne ond bi mer vo wege "wiso lade der die ond die ned i? sender gitzig?" oder s o wie zb s gegeteil bide valey "wiso ladch so velli? das choschtet doch vell geld!"
sesch nie guet för alli...

19.04.13 10:51
Mona83 

Re: Bräute 2013

am afang hämer eus immer müäsä alosä, s gaht ja no lang ihr händ ja no ziit. ah ja? isch doch au üsi sach wän mir was wänd plane. so händ mir eigentli im härzbst bis ca. januar schön chönä ä pausä ileggä und nacher nomal chli gaas gäh und jetzt dä schlusspurt machä. findi super so. :-) und vorallem händ mir das so welä. :-)

jetzt isch ä mega cooli zit wän viel lauft, aber das isch dänki normal ide letschtä zwei mönet... :-)

19.04.13 10:53
valey 

Re: Bräute 2013

genau so isches elea... es geht emmer ergendwelchi lüt wo was z säge hend :)
eifach sis eigene ding dürezieh!!! und die andere müends eifach akzeptiere :)

19.04.13 10:55
Rebella 
Re: Bräute 2013

Au mal es Frögeli vo mir.
Chönt ihr en spezielle Abieter vo Hochziits Homepage empfehle?
Will am Weekend wär grad so s`Wetter zum eini uf d`Bei stelle.

19.04.13 10:56
elea 

Re: Bräute 2013

uh mona dasch genau s gliche thema! nome wells serig geht wo spass dra hend e ganzi HZ in 4 mönet z organisiere heisst das ned dass dass alli so mönd mache

mer hend 11mönet vor de HZ agfange plane (för paar sache scho gar eher echli knapp) ond trotzdem gehts no lüt wo chöme vo wege "wiso mache er da scho? da het jo no zit?"
gopf dasch doch mini sach! weiss ned wiso das öper set störe wenn mer alles früeh gnueg organisiere

19.04.13 10:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

Rebella mer hend eusi be http://www.ichwuensche.ch/ gmacht, ech fends sehr einfach, gseht schnöu sehr guet us...=)

Chostet haut chli öbis...Ech muess aber ehrlech säge ech ha au gar ned vergleche ech ha eifach dä Abieter usgwählt.


Elea, Mona und Valey ech gebe euch voukomme rächt.
Solang mer met eusne GG einer Meinig send chönd doch t Lüt no so rede ond tue...mer möched so wies för eus stemmt...ond wems ned passt söus loh si...

19.04.13 11:01
Canoa 

Re: Bräute 2013

ohhh ech ha grad s Email vo minere Cousine öbercho, mer send jo öber Wiehnachte/Neujohr in Australie...jetzt hed sie gmeint mer selled doch luege dass mer a Wiehnachte be ehne send! Jööö so härzig, ha grad mega fröid! =)

19.04.13 11:02
valey 

Re: Bräute 2013

elea.. jaa ebee me cha ja au selber entscheide wenn me wett afo sache mache :))


Rebella
mer hends au bi ichwünsche.ch gmacht... isch super!! :))

19.04.13 11:07
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja voll elea und s chunt au no uf dä rahme vo dä hochziit und uf de ort ah z rappi heti nöd müäsä welä afröge 4 monet vorher... ufem land chasches vilicht dän wieder eher. :-)

rebella: also ich han sie au wiä d canoa det gmacht. isch super und au mit dä wunschlistä oder mit dä amäldige chasches mega guät machä. chasches am schluss au is excel oder pdf exportiere. isch no praktisch.

s git no d möglichkeit bi jimbo z machä aber ich sälber chum det nöd so klar, han zwenig freiheitä bim gstaltä. aber ebä s isch jedem überlah und jedä hät anderi vorliäbänä. :-)

19.04.13 11:07
CoRa 

Re: Bräute 2013

@apple-pie, das kommt schon gut!hört sich doch alles super an wie du schreibst

@mime so schön, wönsche der das der tag bis zum zivil stanedsamt schnäll umbegeit und der nang s'ja wort chönd ge!

@mona, hihi, das chunnt secher guet und werd genial! bi mer esches au so, wenns ums orgaganisiere geit beni emmer a erster stell debie!
und jetzt eifach so alles angeren öberlo...das foht met em poltertag a und geit de am hz obe witer...döt öberlömer d'plannig komplett a de Tätschis!


@lus, wie geits eigentli der? hetsech dä fall i dinner verwandschaft glöst?

@elea, gäu esch es tolls gfüehl wenn d'iladige äntli ferti sind? esch doch guet wennme gseht das härzbluet drin steckt und me se säuber gmacht het!
Hesch es bild dervo?

@valey- supi hesch wedern öppis chönne abhacke!

@schmetterling, jööö, chader rechtig nohfüehle! glaube ä däm punkt esch ergendeinisch jedi brut! Plötzlech chömme zwifel uf, esch s'rechtige chleid, si die rechtie schue, die rechtigi frisur etc...
muesch di eifach a dä momänt zrög erinnere wo die sache usgsuecht hesch, denne esches doch perfekt gsi för dech- so chunnts secher au use!
S'wichtigsche esch doch dasme weiss dases der perfekt partner esch!

 1 .. 877 .. 1752 1753 1754 1755 1756 .. 2757 .. 3757
langsam   irgendwie   Zuletzt   natürlich   Hochzit   gspannt   natürli   eigentlich   vorallem   Kollegin   Zeremonie   wirklich   himbeer   richtig   Problem   schaffe   einfach   eigentli   bearbeitet   schnell