| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 882 .. 1762 1763 1764 1765 1766 .. 2762 .. 3757
19.04.13 15:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

Genau i diesem Sinne aune e wonderbars Weekend...gniesseds ond brechted am Mäntig denn i volle Zög! =)

19.04.13 15:53
Mona83 

Re: Bräute 2013

jö dankä ihr sind super mach mi jetzt uf dä wäg in brutladä und hoffä mini gedankä wärdet chli abglänkt.

bis am mäntig

19.04.13 15:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i verabschide mi ou......
Gniessets

19.04.13 15:54
elea 

Re: Bräute 2013

schöns weekend zeme! ond mona: veeeeeeeelll veeeellll spass am wekened!! mer warte alli sehlichscht obe brecht!

19.04.13 16:29
Lula 

Re: Bräute 2013

Lus:
@mona83
Hihi danke
Ja er isch e Goldschatz, wenn ou Rasse bedingt (Hovawart) vielfach chli sehhr stur u vieu lüt hei haut die rasse gar nid gärn u mit sine mittlerwile 45kg ischer nid grad es finöggeli
III gäb mi buddy nümme, s git nüt schöners weder es tierli wodi schwanzwädelnd begrüesst wede heichunnsch mi GG begrüesst mi emu nie eso (exgüseeeeee )


19.04.13 20:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hey ihr liebe, ich vermisses sehr nöd chöne mitlese und schriebe, ich bin halt immerno ide Ifüehrig am neue Arbetsort und han eifach kei Ziit zum währendem Tag zlese...

Han nur es paar Siite hindere blätteret und es freut mich dases bi eu guet lauft.. Apple, d Reaktion vo dine Schwiegereltere isch so herzig, freut mi für eu :)

Bi eus isch au einiges gloffe, am meiste freu ich mich über di überraschende Ameldige vo langsam inetrudlet, endi April isch d Ameldefrist. Hüt simmer go d Zuckermandle kaufe und morn hani erfahre dass sich eusi 4 TZ treffet, finds uu toll und han richtig Freud dass sie so aktiv sind. Es isch no einiges passiert aber wird denn scho wieder Ziit finde zum mich mit eu unterhalte :)

Gnüssed s Weekeeeend & Mona du am meiste

19.04.13 20:54
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hallo Emma!

Schön mal wieder von dir zu lesen.
Freut mich das die Anmeldungen bei dir eintrudeln. Das eure TZ aktiv mitmachen, ist natürlich toll.
Lass dir die zeit die du brauchst, und dann bin ich gespannt was du sonst noch so berichten wirst.

wünsche dir auch ein schönes Wochenende!

20.04.13 14:42
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo ladies
Endli chani au mal wieder mitschriebe.....
@ mona: uuuuund, was händer schöns gmacht???
@apple; ist ja schön wie sie reagiert haben!!!

@me: geschter simmer mitem Pianist go pizza ässe. Isch mega lässig gsie!! Er hat meeeega freud gha a eusere liederuswahl. Bi dem voide toten Hosen muener no note bsorge und istudiere aber er freut sich druf.
Da ich ihn no vo früener kenne (er isch bis vor 15 Jahr min Klavierlehrer gsie), hät er eus en super pries gmacht. Er scho Profi Pianist und verdient sis Geld nur mit dem. Er hat gseit er machi 350 franke und alles was mir meh weläd gä freui ihn natürli. Mir händ jetzt gseit mir mached 500. Isch OK, oder??
Mis päckli us de usa isch leider noni acho....isch aber unterwegs. Freu mi scho mega druf!!

Sust gits nöd viel neus zum brichte... Usserd dass mer jetzt im gschäft definitiv de deckel glupft hat und ich mir jetzt was neus sueche....

So mini liebä, ich wünsch eu es wunderschöns weekend!!

20.04.13 15:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

A doch, git doch no öpis zum brichte....
Mir händ scho 86 ameldige übercho! Mega cool!!
Gschänk sind aber noni so gloffe. Das Thema händer ja chürzlich grad gha. Einigi vo eu händ ja meeeeeeeega gschänk übercho!!!
Mir händ bis jetzt 450 vo mim Gotti überwiese übercho, 150 vomene apero gast, 300 euro vo minere nonna us itslie und 2000 vo min GG sine eltere. Finds mega cool bis jetzt und es gaht ja no laaaaaang....

So, jetzt hani glaub alles brichtet....

20.04.13 20:53
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Meld mi au wieder mal....

@ Mona: hoffe bisch dis Polterweekend am gnüße!
@ Apple-pie: sooo süß wie die Eltern deines Schatzes reagiert haben....
@ Nemo: hoffe finds bald öpis neus, Druck der Düme!
@ Gschenk: mir händ au bereits ca 3000.- Ihzahlt becho, Mega cool und uuuuuuh lieb!!!

@ me: bi ois isch wieder ächli was gange. Am Dunnstig hämers Vorbereitigsgspröch mit oisere Rednerin kah und es isch soooooo lustig und schön gsi. Ih 10 Jahr erlebt mer ja so einiges. Bin jetzt scho gspanne was und wie sie oisi Gschicht Zämefast.

Am nächste Samstig chömer endlich oisi Ring go probiere. Denn hämer na Termine mitem Fotograf, Location und Konditorin abgmacht.

Ime Monet hani ja mis Polterweekend und wie ich so verno ha vo Kolleginnen leit sich Mini TZ (jüngeri Schwöster) meeeega is züg.... Kollegin hät sogar gseit ich heg ä Super TZ ich chöng mi uf min Polterabig sehr freue.... Isch ebä so das Mini Schwö sust amigs ächli en Minimalist isch und ichs ihre nöd so zuetraut het mit so sache organisiere etc.... Umso überraschter bini und ha natürlich uuuuuuuuuhhhhh freud! Au fürs HZ selber isch sie Mega am organisiere etc will oise TZ nöd so Ziit hät will er erst grad Papi worde isch. äh das beruhigt au extrem und gibt eim es meeega guets Gfühl.

De Ziitplan hämer au endlich Zäme gstellt... Mir händ ois entschiede getrennt z'übernachte. Ich wird bi mim Papi sih und min Schatz bi ois die Heime. Machet ihr das auuuu???

Denn isch de Ahzug vo mim Schatz cho, de hanget jetzt bi mim Papi die Heime da ich de Ahzug nanig möcht gseh.... Jetzt brucht er nur na d'Schueh und de Gurt, denn wär sis Outfit fertig. Ich warte sehnlichst uf es Päckli vom etsy, ha Schmuck bstellt, hoffe es passt denn wär das au erledigt.

Endi Monet bstellemer d'M&Ms für Gastgschänkli und d'Süessigkeite fürs Candy Buffet.

Es gaht na 77 Täg!!!!!!

Hoffe ihr gnüssets Weekend trotz en wiederkehrende Winter.

Sorry.... Das es so lang worde isch.
Grüessli

 1 .. 882 .. 1762 1763 1764 1765 1766 .. 2762 .. 3757
bearbeitet   gspannt   schaffe   wirklich   richtig   Zuletzt   eigentli   vorallem   Problem   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   langsam   Hochzit   natürlich   himbeer   irgendwie   schnell   natürli   einfach