| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 883 .. 1764 1765 1766 1767 1768 .. 2763 .. 3757
22.04.13 08:21
elea 

Re: Bräute 2013

danke före tip! werde det mol verbi luege!

hesch bi zalabndo scho alles döre gschnöiget wege de clutch?

lilly, jo be froh wenn das met de iladige öbere tesch esch!

hesch schomol agfroget bi sonere agentur wo babysitter vermettlet?

Zuletzt bearbeitet am 22.04.13 08:23

22.04.13 08:28
Canoa 

Guete Morge zäme

Wie gohts euch?

Ohh Valey so schön chond din Grossvater as zivile.

Ohhh Elea das esch aber jetzt rächt zackig gange! Ond scho gli send t Iladige bi euchne Gäscht ond hoffe, dass sech gli alli amäuded! =)

Lilly: es geht doch so en Liste bi de Gmeind (gloubi) wo t Babysitter ufgführt send wo en Kors gmacht hend...ha das au mou gmacht gha...hihi scho soooo lang här...

Me: Mer hend weder zwe Amäudige meh öbercho, jetzt sends scho 21 vo de glatne Gäscht!
Jetzt hends jo no ei Monet ziit! =)

Ha äntlech mini Strömpf gfonde...hutfarbegi meteme wisse Rändli...jupppiiii, aber leider hani no kei Onderwösch gfunde, hed au gar nüt schöns ome gha...

22.04.13 08:32
Lilly4 

ah wüki canoa? danke für dä tipp, muessi mal luege ...

bi dä unterwösch hani imfall au uh mühe gha
aber du finsch sicher no öpis passends wenigstens
häsch jetzt scho mal dini strümpf

22.04.13 08:34
valey 

Hey Lilly super weg de menü karte..
hesch sie mer scho gschickt gha? ha ebe no nix becho :(

elea ja ha scho gluegt zalando
hed nix uffii..
mues velecht mal in ZH go luege aber wo?!

fends aber no krass amigs die prise für so chlini täschli
ergendwie 50 - 80 fr
Hallo??

Canoaa coool weg de strümpf :D :D

22.04.13 08:35
Canoa 

Also das wäred genau die: http://www.falke.com/at/damen/feinstruem...__from_store=de

Chosted aber 35.00 CHF aber das esch mer de glich gseh...
Ech ha sie im Triumphlade gfonde...

wo hesch denn du dini Onderwösch här gha?

22.04.13 08:37
valey 

Hey canoa die strümpf send cool :D hesch denn mal gluegt im Beldona weg unterwösch??

22.04.13 08:39
Mona83 

Morge Ladys
Mir gahts bestens, han s bestä Polterweekend gha wo mer sich nur chan vorstellä.
Mir sind zum guätä glück in europapark.

Aber fangä vo afang ah:
Also bi am 6i abgholt wordä vonere kollegin, dän simmer zu de schwö vo minere trauzügin und händ üs det alli troffe. Dän hani äs t-shirt übercho mit „bride“ druf und di andere händ eis gha wo „team bride – Support crew“ gstande isch. voll geil. vo det us simmer richtig würrenlos raststell und det hämmer zmörgelet. Nacher hani müäsä bürli und schöggeli verkaufä ade lüt! Han sooo angst gha vorem sachä verkaufä und bin froh dasi nur brötli und schöggeli han müäsä. Han au grad glück gha dass äs paar militärlütlis det gsi sind, diä sind natürli grosszügig gsi. isch aber eigentli no guät gangä. Nacher händs gseit ich dörf mal ratä. Han dän uf europapark tipped und bin sooooo happy gsi dass mer dethi sind.

Im europapark isch rächt chalt gsi, so das mer üsi t-shirt leider unter dä jagge nöd gseh hät aber isch au grad guät gsi so simmer nöd ufgfallä. S hät no paar anderi polterlütlis gha und teilwis sind diä voll peinlich umägloffä. Han mine mädels immer wieder dankä gseit dass ich nüt so schlimms muäs alegge.

Teilwis hani vor dä bahne müäsä frage beantworte über min fründ. Wänis falsch gha han hani müäsä, joddlä, eim ä currywurst abütä, einä uf französisch fröge was für ziit dases isch und alles so züg. Also voll easy. Sust hanis eifach chöne gnüssä.

Nacher simmer richtig schlafstell, so lustig händ ime tippi zält pennt all zämä. Isch voll s luxuxteil gsi mit bodeheizig und allem. Det hämmer 8 fläsche muscato killt und chli chips gfuetered. Nacher hani mini leggins und stiefeli müäsä dä trauzügin gäh und sie hät gseit ich müäs mir mis outfit für am abig verdiänä. Jedi hät mer ä frag gstellt wo mit üs z tuä hät (zum bispil: was isch passiert wo mer s erst mal zämä id ferie sind). Wänis richtig gha han hani äs chleidigsstück übercho. Sie händ mer äs uu cools western röckli (sind ja ime western dorf gsi) kauft und än viollete cowboyhuät und äs chetteli.
Sie sälber händ all en brunä huät gha und jedi äs anders cool blüsli. Am abig simmer no in saloon go znacht ässe und bitzeli go trinkä.

Am nächste tag natürli nomal uf all bahne und gäg di 5i hei zuä. Han am sunntig nüt meh müäsä machä und hans eifach nur uf de bahne chönä gnüssä.

Ihr gsend diä sind soo liäb zu mir gsi und händ genau das gmacht woni gärn mach. Bin soooo happy.
Und was mi am meistä gfreut hät, äs sind all mega guät uscho mitenand und ich han niä müäsä angst ha dases öpertem nöd passt, dass sich öpert usgschossä fühlt oder so. isch eifach super gangä. Han gmerkt dasi ganz cooli und seeeehr unkomplizierti kolleginä han.

Lüt äs isch s perfektä weekend gsi
Sorry isch chli lang worde

22.04.13 08:42
valey 

Monaaaaaaaaaaaaaaaa

volll coooooooooooool
freut mi mega für dich dasses guet gha hesch... tönt alles suuupper!!!
jööö sie hend ja voll was schöns plant gha :)))

22.04.13 08:43
Lilly4 

valey, hans där grad gschickt.

22.04.13 08:43
Larinya 

guete morge

na mona? hab ichs nicht gesagt??? ich bin einfach zu gut

1 .. 883 .. 1764 1765 1766 1767 1768 .. 2763 .. 3757
langsam   himbeer   eigentlich   Kollegin   Zeremonie   Problem   Hochzit   natürli   natürlich   schnell   einfach   vorallem   eigentli   Zuletzt   wirklich   richtig   gspannt   bearbeitet   schaffe   irgendwie