| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 89 .. 175 176 177 178 179 .. 1968 .. 3757
01.04.12 22:13
Reebee 

Re: Bräute 2013

@nathi
ich wohne in der nähe von wil SG. und du?

***finally getting married - May 25th 2013***

02.04.12 06:49
nini 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen alle zusammen!
Ihr wart ja richtig fleissig über s Wochenende!! Wegen dem schönen Wetter bin ich kein einziges mal an meinen Laptop gekommen!

@Nathi, herzlich Willkommen bei den 2013 Bräuten! Schön, noch jemand aus der Ostschweiz! Ich bin aus dem TG. Und viel Spass bei den Vorbereitungen....es macht soooo Spass und der Austausch hier im Forum ist suuuuper!!

@Lula, wow die Lollis sehen ja toll aus!! Njammi gluschtet mich grad!


***17. August 2013***

02.04.12 09:35
ValeriaD 
Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand


ich meld mich ua mal wiider... chum momentan eifach nöd dezue zum eu informiert z'halte....aber ich liss natürlich immer wieder chli mit....

Sodeli mal die näägschte wichtige Punkt wo mier erledigt oder in Aagriff gno hend :

1. Besichtigung Hotel (wiederemal) hüüt.
2. Probe"backen" vo mine Lollis (han grad gseh ööper het das au gmacht, aber hans Foti nonig chöne aluege) sie sind mega fein und guet worde... ez mussi mier no überlegge wieviel vorher ich die chan vorbereite... dschoggi wierd doch amigs so chlii wiis, resp. lauft wiis ah... hender ev e Idee oder en Tipp
3. Gang im Summer def. mini Gastgschenk go uslääse wo eus mini Schwiegermum schenkt (ich han ja gar kei welle aber ebe)
4. mir hend entschidde... mer fiiret de 30. geb vo mim Maa und euses Zivile glichziitig inere Blockhüüte... da eus d'Kile meh bedüütet hend mer gfunde gha das laht sich guet mische

suscht hani mier es chlises Büechli kauft wo ich momentan wenn mir ööpis in sinn chumt immer chli ufschribe... :) mal luege was sich no ergit...

Liebs Grüessli Valeria

02.04.12 10:21
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Lollis: Diejenigen die bereits gemacht haben, habt ihr die Form vor dem einfüllen irgendwie mit Butter bestrichen?

Ich hab am Wochenende auch Lollis gemacht, aber mit rausnehmen haben meine richtig in den Förmli geklebt und kamen deswegen nicht schön.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

02.04.12 10:38
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

@Lula
Danke für den Link.. Ez chumi au druss

@Reebee
Ich wohne etwas ausserhalb von der Stadt St. Gallen (Osten). Also wirklich nicht so weit voneinander entfernt

@nini
Auch dir danke für den Willkommensgruss
Ach dann sind ja doch ein paar aus der Ostschweiz vertreten.
Ich geniesse die Vorbereitungen total und zum Glück sind wir ja auch früh genug dran!

Wir sind gestern in der Gegend herumgefahren und haben tatsächlich nochmals 3 Location gefunden, die uns gefallen würden. Eine hat sich dann erledigt, weil zu klein. Aber die anderen sind genial Jetzt ist dann Probe essen angesagt, juhuui!

02.04.12 10:50
Lula 

Re: Bräute 2013

@ValerieD: Viellech hiufts ja, wenn se Luftdicht ipacksch? Ha mini jtzt sit am Samschti uf are Platte im Kühlschrank u wiis si si no nit. Chas si das es uf Schoggi achunnt?

@bergeri: ha nüt speziells gmacht. Ha dForm, wies ou bim Bcke mit Silikonforme muesch mache, vorher mitr chautem Wasser gfüllt u se guet usgschütlet damit nit (zviu) Wasser dine blibt. U närne hani Couverture im Wasserbad gschmelzt, u se no heiss igfüllt u närne i Küehlschrank ta. Hase de sicher ä haub Stund dinne gla, u närne, wie ir Aleitig stiet, dForm sitlech vonenand zoge, u das de ou bi jedem einzelne Loli gmacht, so isch es eigentli sehr guet gange.


Was probiert ihr us mit de Aromas?




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

02.04.12 10:59
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Lula: Danka für din Bricht. i han ganz normali schoggi gnoh für Schoggifondue und han dia gschmolza und denn flüssig igfüllt (ohni d'Förmli vohrer usspüala oder so) nocher hanis au 30 Minuta in Küahlschrank tua und denn au uf dr sita usanand zoga. das het aber wia verruckt klebt und het im ganza lolli riss geh und wennis nocher glöst han isch dr ganz lolli usanand kheit....


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

02.04.12 11:04
Arwalds_Braut 

Re: Bräute 2013

Lula:
Was probiert ihr us mit de Aromas?

Ig due jo mega gärn Züg us Schoggi mache, ha zB mau so Schoggi-Tafele "gosse" und dert hani Cranberries oder Dörr-Aprikose-Stückli i Schoggi gmischt odr ganz "klassisch" Haselnüss, Baumnüss, Pistazie, Mandle odr Cornflakes. Weiss halt nid ob das bi dene Forme au guet geit, mini Schoggitafele si halt so Läderachmässig gsi, de chasch guet Stückli-Züg dri due. Da ig keini Pralineforme ha, hani mau Iswürfel-Forme für das missbrucht, die si de halt au vil grösser usecho als normali Praliné, drum chönnt ig mir vorstelle, as me au "Praliné-Lollis" chönnt mache? Glaub das Probier ig i mine Ferie mau us Bi eifach no chli am überlege, wie me das Ganze chli speditiver cha mache, wil ig wott nid ging so lang warte, bis ei Form hert isch, um mit dr nägschte azfange (Bi de Pralinés cha me jo grd 40 ufz Mau mache und se de denn lo trochne...)
Wo heit ihr eui Couverture här gha? Ig ha früecher immer die Blöck usm Coop gha und die gits etzt dert nümme, si hei nur no Drops und die fingi nid soo guet. D Blöck gits ging no im Globus aber so viel wett ig de doch nid zahle



*Verlobt*

02.04.12 13:04
kirschbonbon 
Re: Bräute 2013

ja ich! freue mich riesig. das datum wird vermutlich im Mai 2013 sein.

02.04.12 13:34
Lula 

Re: Bräute 2013

@bergeri: Ihje tuet mir leid für Di, dass es nit klappet het mit de Lolis! Chas si das es am Schoggi gläge isch, wüu i ha ou normale Schoggi wöue näh, u ha de eifach Couverture gnoh, wüs si so di beschte Ergäbniss erzielt hei, isch so ir Aleitig gstande.

@Arwals_Braut: Pistazie ha ni ou dänkt, mi Schatz u mi Vater hei das no gärn. Das mit de Corn Flakes tönt no fein, muess i mau usprobiere...
Das mit de Ischwürfeliform tönt no guet, hani gloub ou no, probiere gloub de i dene Cornflakes us
Das mit am Warte isch chli doof, aber git schlimmers, u mit de Ischwürfeliforme chöntisch ja ou ganz viu Forme näh, di si ja nit so tüür.
Ha Drops us am Coop, bi gad im Internet ga luege, zauhsch ja süsch es Vermöge!! Ha mir überleit ob äch ä Beck Couverture würdi verkoufe?! Was findisch de Du a de Drops nit guet?




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

 1 .. 89 .. 175 176 177 178 179 .. 1968 .. 3757
wirklich   richtig   einfach   eigentli   schaffe   irgendwie   Hochzit   bearbeitet   Zeremonie   langsam   Problem   natürli   eigentlich   himbeer   natürlich   Zuletzt   vorallem   schnell   Kollegin   gspannt