| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 888 .. 1774 1775 1776 1777 1778 .. 2768 .. 3757
22.04.13 14:48
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Du hast mir doch erzählt, dass dein Freund nur Badeferien gemacht hat und etwas skeptisch war gegenüber Individualreisen (damit meine ich auf eigene Faust im Land oder Länder umherreisen). Manchmal frage ich mich wie ich früher 2 Wochen am Stück in einem Hotel verbringen konnte

@Nemo: Bei uns gehts am 6. Juni ab in die Flitterwochen. Ist noch lustig von den Transportmitteln her: 2x Zug, 1 Mietauto, 1 Rückflug.

22.04.13 14:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

@snet: ist doch witzig, so habt ihr ein bisschen alles dabei

22.04.13 14:55
elea 

Re: Bräute 2013

gopf de döfi jo wörkli ned jommere, be jo am wenigste lang verlobt... guet be au total ongedoldig ond sehr schlecht em warte
wahnsenn de sender jo zom teil scho set öber emne johr am plane!!! hammer!

22.04.13 14:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

Snet: jo genau, är wot eifach gnueg chönne go bädele, das esch sine Wonsch, de esch es ehm glich wägem Reise, är redt au jetzt scho vo BBQ jede obig! =) Das esch doch super! =) Bädele ond BBQ do esch är scho zfrede...

22.04.13 14:58
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
ganz am afang bini losgsecklet ga katalög choufe, ha ideene gsammlet wie wiud.... u plötzlech hani de laaang ufghört wüus schlicht und eifach für mi no chli z früeh gsi isch
Ersch woni gwüsst ha wenn gnau das mir hürate und i dä termin ha chönne reserviere heimer afa fürsi mache. s fähle no huufe sache u mir hürate ou scho im august. aber bis am schluss chunnts de scho guet

22.04.13 15:00
apple-pie 

Re: Bräute 2013

elea:
man i muss no warte bes em september... be grad chli niidisch weni ghöre dass es bi euch nor no 1 / 2 mönet goht..

das will ich mal unterschreiben, geht mir nämlich auch so.
Ich weiss aber auch, das auch wenn ich mir wünschte, meine HZ wäre nun endlich, ich versuchen sollte die Vorbereitungszeit so bewusst es geht zu geniessen.

@snet:
Wünsche euch viel Spass und Erholung im Juni :) !

22.04.13 15:08
elea 

Re: Bräute 2013

haha lus, chorz nach de verlobig beni i kiosk gseklet ond ha jedes cheibe HZ heftli kauft wos geht. aber ergend einisch hani de usegfonde das eh jede monet s gliche denne stoht jez dueni si schön ufhebe wenn mini TZ mol hürotet de chani si witer vererbe :)

i ha halt s gfüehl momentan chani ned soooo vel mache ergendwie... am afnag hets gräblet ond fasch jede tag esch ergend öpis neus gsi ond jez sends halt nomeno vell details wo mönd erledigt werde... wet doch entli go unterschribe ond brühle ofs standesamt

22.04.13 15:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
gäu, die katalög si 1. seehr unhandlich und 2. seeehr tüür und 3. isch ja eh immer s gliche dinne nachdäm i ds chleid usgsuecht ha, hanimer keni meh kouft. schüsch chumeni no uf blödi gedanke weni au die schöne chleider gseh
Ha itze us aune katalög das usegschnitte woni cha u wott bruche u dr räschte hani liquidiert. brucht nume platz aber trotzdäm gani i regumässige abständ a kiosk go luege wases nöis gäh het... nume choufe duenise (meischtens ) nümme
Dasi mängisch froh wär es isch verbi het nid öppe dermit z tüe dases mi aschisst Aber mängisch het das Formu hie, aui Internet-Hochzyts-shops, Katalög, etc. schier suchtpotential u i rege mi när immer uf wüu schüsch aues blibt lige. ou das immer wider gedanke rund ums hochzyt im chopf umegeischtere regt mi mängisch ou uf, schliesslech hani schüsch ou no es läbe mues das mim chopf mau säge

22.04.13 15:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech ha genau ei Katalog kouft gha ond ha festgstöut mer hed genau nome eis Chleid gfalle det enne...jetzt hani ne mou versorget...Wenns de gli äntlech Frühlig/Sommer werd goht de Ziit schnöu muesch luege Elea...

22.04.13 15:21
elea 

Re: Bräute 2013

dass hani mi em fall au scho gfrogt, a wass denki de eigentli 24h am tag wend HZ verbi esch! ha absolut gaar kei angst dassi ines loch gheie welli nix me ztue ha aber glich muessi de öpis neus fende woni cha mache wärend de arbeitszit

zit goht eigentli scho schnell ome aber be ongedoldig ond wet nöme warte

 1 .. 888 .. 1774 1775 1776 1777 1778 .. 2768 .. 3757
irgendwie   natürli   Hochzit   Kollegin   richtig   Zuletzt   Zeremonie   Problem   langsam   eigentli   himbeer   gspannt   schaffe   schnell   vorallem   eigentlich   wirklich   bearbeitet   natürlich   einfach