| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 890 .. 1778 1779 1780 1781 1782 .. 2770 .. 3757
22.04.13 19:11
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
I ha scho gwüsst was du dermit meinsch s tönt eifach luschtig...
u weisch was dr bescht isch? i la mini negu NIE la mache (mit Hund, Garte, etc. isch das nid so praktisch). Wott mer aber fürs HZ glich schöni Negu gönne u ha e Kollegin gfragt wo es Studio het, öbi nid zu ihre chönn cho. Das isch scho es paar Wuche här u si het gseit, si gäb mer de mau Bscheid. Und chasch drü mau rate wär mir hinech e termin düregäh het d nagutante

22.04.13 19:43
elea 

merci apple! haha min Avatar het ebe scho öpis wohr a sech

so ha d iladige i briefchaschte gloh! juhu jetzt chani entli, wie ehr, warte bes sech öper ameldet! be scho mega gspannt obs echt lang goht bes de erst öpis degliche dued

Zuletzt bearbeitet am 22.04.13 19:44

22.04.13 20:13
LucyLu 

Hallo und guete Abig Zäme

@ Mona: ccooool!!! Freut mich sehr das DIN wunsch ih Erfüllig Gänge isch. Mir werded au ah mim Polterweekend im Camp Resort schlafe aber innere Blockhütte.

@ Nemo: soooo cooli Sache wot da wieder erworben häsch

@ elea: cooli Briefmarke!

@ Oldtimer: mir händ nur am Zivile eine da am HZ alles am gliche Ort isch. Mim Papi holt mich mit sim Alfa Romeo Spider Jg. 60 ab und fahrt mich zum ZA.

@ Verlobig: also mir sind sitem 14.02.2011 (!) verlobt! Ha also über zwei Jahr "müsse warte". Aber wiet d'Lus, hani am Ahfang viel gmacht denn lang nüd meh und jetzt gahts an Endspurt langsam. Ziit isch sooo schnell vergange.

@ Canoa: mir gönd au uf Australie go flittere

Grüessli

22.04.13 20:14
Sterndli04 

Hallöchen mitenand

Oh, ich han am Sa wieder i mis Chleid chöne schlüpfe. Es isch so traumhaft gsi und ich bi immer no zu 200 % überzoge
Wonis s erste Mal han agha, isches mir genau gange, jetzt het sie sogar uf beidne Siite 1cm müsse inehie, bi schochli stolz gsi

Hehe, wege de lange Ziit vode Verlobig zude Hochziit. Mir sind sit em 10.09.11 verlobt. Jetzt gahts no 83 Tag und denn simmer scho verhüratet. Also, d Ziit gaht mega schnell ume und ich freu mich jede Tag meh druf und wirde immer chli nervöser

Höt sind no eusi Chärtli für eusi spontane Aperogest cho, die wetti denn bis Endi Wuche abgschickt ha.
Gester simmer no mit de Schwiegereltere de Wii gah usläse. Isch das au erlediget

Wünsche eu ganz en schöne Abig.

Grüessli

22.04.13 20:21
Sterndli04 

Uh, ha no e anderi Frag:
Ha scho lang nüt meh vode LadyWolverine gläse. Sie het doch au ghürate im März, oder?

Zuletzt bearbeitet am 22.04.13 20:24

22.04.13 20:51
Angita 

halli hallo ha doch no gseit i brichte wegem ehevorbereitigsspröch: isch mega schnell gange und schmertzlos.. bi zerst chli nervös gsi! mir händ es formular müese usfülle... dokument abgeh und zahle... denn hämmer no trauig besproche.. ring ustusche ja od nein.. kuss musik.. sölled gäst scho dinne sii? laufemer zämä ine? ezt müends di span. unterlage vom schatz ireiche und denn gits nomol es formular zum unterschribe und i dörf denn de termin mit em passbüro für id u pass mache .. nomol en wichtige schritt gmacht :-)

23.04.13 07:43
valey 

Guete Morge mini Brütlis :))

alles guet bi eu??

Angita super jetz hesch das au dure :)) bi eus isches au mega schnell gange...

Sterndli... gell ish megaa wenn weder i DIS kleid chasch schlüfe :)) ich ha erst weder am 30. juli go de chanis grad heineh wenn alles perfekt sitzt :))
freumi au schoo.

Me
ich ha gester die letschte ameldige fürs Zivile hochzit bechoo juppi :)
aber fürs kirchliche im august hends es paar noni chönne säge... i ha ameldefrist bis 30. april... aber velecht warti denn en woche länger zum alüte...

nächst woche hani de s gspröch med em restaurant vom zivile hochzit.. tüemmer tischordning bespräche und de ablauf und alles :)) und au no s gspröch med em pfarrer :))
zit lauft...

schöne tag eu allne :D

23.04.13 07:46
apple-pie 

Guten morgen, Mädels!

@Sterndli04
Freut mich das es gut bei dir so gut voran geht.

@Angita
Super, das der Termin so gut gelaufen ist.

23.04.13 07:49
apple-pie 

@valey
WOW, bei euch geht es nun in die Endphase *kribbel*
Bist de eigentlich schon nervös?

23.04.13 07:51
valey 

Hey apple :)

nein nervös bin ich zum glück noch nicht :)) hab noch soo viel zu tun :)

Fürs zivile muen ich no 60 schächteli med zuckermandle bastle :)
denn bruch ich no Tischkartene zum Tischaschribe
Tischplan
bruche au no Ohrering zu mim Outfit :)

ich glaub de heddis :)

1 .. 890 .. 1778 1779 1780 1781 1782 .. 2770 .. 3757
richtig   schnell   eigentlich   bearbeitet   Zuletzt   himbeer   Zeremonie   natürli   vorallem   irgendwie   gspannt   natürlich   schaffe   wirklich   langsam   Hochzit   Kollegin   einfach   eigentli   Problem