| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 1969 .. 3757
02.04.12 17:00
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ bergeri.. de bini nid di einzigi, wo das äuä falsch verstande het

cool, schicksch de paar fotis??

02.04.12 17:03
Keks 

Re: Bräute 2013

Hey Mädels

Bi zwar kei 2013 sondern ä 2012er-Brut. Aber ich schrieb jetz glich mal bi Eu. Ha au diä Schoggi-Loli-Forme vo Tchibo bstellt gha und bi au recht entosche gsi, dases kei Rezept-Vorschläg drin gha hät

Betreffend Couverture: unter confiserie.ch chönder verschiedeni Sorte bstelle, au wissi

Liebs Grüässli Keks

02.04.12 17:06
MaLu 

Re: Bräute 2013

suuuper keks, danke vielmal !!!

02.04.12 17:19
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: Jo wenni hüt macha und si miar klingen denn schu.

@Keks: Danka

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

02.04.12 17:34
Keks 

Re: Bräute 2013

Bitteschön

Ich ha jetz grad no ä Homepage entdeckt wo au ä chlini Uswahl a bstellbare Artikel hät. Was aber no viel besser isch, äs hät detdruf diversi Tips für selber gmachti Schoggi, Praline usw. und äs hät viel Rezept für Praline. Ich dänke diä Rezept chamer sicher au für so Schoggi-Lolis bruche. Ich probiere dän sicher mal s'eint oder ander us

ah ja, d'homepage wäri: bedello.ch

02.04.12 18:03
MaLu 

Re: Bräute 2013

@keks, merci, du bisch super
@bergeri, i ha eigentlich fotos vom fotograf gmeint.. aber vo de lollis natürlech o..

03.04.12 08:46
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!!!!

@Lula
hmmmmmmmmmm die gseh ja gluschtig us......!!!! ehm....was isch couverture...?;O)

@ValeriaD
i ha nöime gläse bimne rezept dasme d schokos u guet chönti igfrühre!!

kennt de öper die??
Babycakes Popcake Maker Set
http://www.tortendecor.ch/index.php?opti...1&Itemid=56

@keks
merci füre link!!!;O)

So, mir hei üs iz entschide nid im Usland z hürate (schluchz);O)
und ize weimer z burgdorf hürate....! si ja beidi dete paar jahr id schuel und hei üs dete kenneglernt und er wohnt immer no dete und de heimer e bezug dezue....ize suche mer eifach dete fürne geeigneti location....aber bi froh simer mau e schritt witer;O)

guete Start i Tag wünschi euch!!

03.04.12 08:56
bergeri 

Re: Bräute 2013

@MaLu: Ach so. Okay, hani falsch verstanda.

@Lollis: Also mini hen aswia wieder nid klappt....isch eueri Schoggi amix no ganz flüssig wenn iar si ifüllen? Mini isch nid ganz flüssig gsi, also nid wia wasser eher wia a creme....liiits echt an dem?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

03.04.12 11:39
bergeri 

Bräute 2013

Mädels ich brauche eure Hilfe!!!

Seit letzem Jahr hab ich wahnsinnige Platzangst, extrem! Ich bin letztes Jahr in Venedig in einem wahnsinnig überfüllten Bus (im Sommer in der grössten Hitze) in Ohnmacht gefallen und seit dort hab ich wahnsinnige Platzangst! Ein kleiner Raum mit vielen Leuten, fast unmöglich für mich.

Jedenfalls wollten GG und ich in einer kleinen Kappelle im Schloss Sargans heiraten:





Jetzt hab ich aber auf der Homepage gesehen, dass es auch möglich wäre im Schlossgarten die Zeremonie zu machen und irgendwie gefällt mir die Vorstellung auch gut. Es wäre halt sch****** wenn ich in die überfüllte Kapelle reinlaufe und fast einen Herzstillstand bekomme und anfange zu schwitzen und atemnot bekomme, das wäre an diesem Tag sicherlich kein Vorteil

Jedenfalls sind wir uns jetzt am überlegen ob wir die Zeremonie im Schlossgarten machen sollen:



Dort wäre dann auch der Apero und ich weiss ehrlichgesagt nicht, ob das wiederum ein Vorteil oder ein Nachteil ist.....

Es ist so schwierig!



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Datei-Anhänge
Kapelle.jpg Kapelle.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 65 kB

Kapelle 1.jpg Kapelle 1.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 38 kB

Kapelle 2.jpg Kapelle 2.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

Schlossgarten.jpg Schlossgarten.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 81 kB

03.04.12 11:45
angiyves 

Re: Bräute 2013

Glaubst Du denn, dass Du es in der Kapelle nicht aushalten würdest? Wie wars dann, als Du drinnen warst? Und wie sieht es in dem Schlossgarten aus? Ist das gross genug? Wie wärs ohne Zelt?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 .. 90 .. 177 178 179 180 181 .. 1969 .. 3757
Zeremonie   einfach   gspannt   richtig   schaffe   vorallem   Problem   Kollegin   natürli   Zuletzt   schnell   wirklich   Hochzit   langsam   natürlich   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   eigentli   himbeer