| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 896 .. 1790 1791 1792 1793 1794 .. 2776 .. 3757
24.04.13 08:23
valey 

Re: Bräute 2013

Lus:
hihi ja valey... wenn i de cha usschlafe und mi erscht tag aus ehefrou darf gniesse hesch du de grad di gross tag


uhhhhhh be grad kli kribbelig hihihihi

24.04.13 08:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

morge mädels

uiui, bi mier geschter au no 4 mönet gsi
jetzt gahts langsam aber sicher vorwerts ... git
aber no einiges zum mache

24.04.13 08:26
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Je lenger dasi drüber nachedänke, desto nervöser wirdi itze ou
Die Wuche dueni mini Dekosache und Gaschtgschänklisache no bsteue...
U d Offerte vode Blueme sött ou no cho.... (si machemer e günschtegeri Variante und e chli e tüüreri Variante, findi no guet) u am 13.5 geits de ab is resti ga luege wägem ässe
ach jeee d zyt louft

24.04.13 08:27
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@elea: recht chames schinbar nie allne mache..

Jetzt ha ig nomol e frog.... heit dir spezielli idee für euchi Shootings? Ig bi mir bitz am überlge was mir chli chönnte mache, mir göh jo bevor mir as Esse göh, i Wald goh föteli mache und ig stell mir be so gwüssi nache no cool vor.. Z.b. het d Fotographin gseit, ig söll gummistifeli mitneh.. ha soo ganz cooli fürs Openair im Leoprint und denn ha ig no es pinks tabourettli gchauft mit wisse pünktli druf wo ig wett druf stoh udn mim schatz en kuss gäh will er doch viel grösser isch as ig..
was heit dir so für idee? will au so romantischi aber nid nur so doofi 0815 bilder...

24.04.13 08:29
valey 

Re: Bräute 2013

Mona hihi
jaa würd viellicht ma afo luege wegem resti hihi


schmetterling
weg de föteli machi mer do kei gedanke... mer überlönd das eusem fotograf.. er macht sooo hammer bilder :))

24.04.13 08:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
Wäge de Fötei machimer nid gross gedanke....
Mir hei e rächt e jungi Fotografin u i weiss, dass si sehr kreativ isch
I gloube, mir düe de ganz spontan luege wasmer mache

24.04.13 08:31
elea 

Re: Bräute 2013

ou schmetterling dasch jo gueti idee... i muss mer au no meh gedanke wegem shooting mache (vorallem muessi no en ort fende womer fötele wenns regnet)

da metem taburettli esch e zockersüessi idee gfallt mer super!!!
i hamer erst fang es paar pose öberleit woni wet mache. wel mer gfalle die 0815 langwilige (scho hondert mol gseh) hochzits fotis au ned!
i wet secher no eusi tafele metneh ond de det gross "merci" frugschribe, de chöne mers grad förd dankeschärtli bruche... ond velehct mol do mrs. & mr. drufschribe . stelli mer au no herzig vor!

24.04.13 08:37
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@elea: was hesch für Tafele? So linwänd?
Jo ha das Taburettli gseh und has eifach mega gfunde.. udn die idee ha ig scho lang gha und mit pink wirds doch grad nomol lustiger...

Jo si het sicher au idee aber mir hei mol es shooting gmacht am Strand und bis uf es paar föteli find ig die posene eifach grottig.... so mit palmeblätter hebe und d Sunne uf dr hand...
Weg dem mach mr bitz meh gedanke..

so jetzt muess ig bitz goh lüt bloge.. muess d Stüre fakturiere,.... bis spöter....

24.04.13 08:40
Angita 
Re: Bräute 2013

guete morgä brütlis!

schmetterling: loh dä typ sii... i denke fast dä hät doch sust problem so wie gschribe häsch! und lohts ezt würkli a eu usä... mensche gits....

shooting: mir werdet am see si.. aber meh weissi nonig.. mir händ nöchst samstig no äs engagement-shooting und do wüssemo au nonig gnau wo ane... min schatz will uf dä fuessballplatz ;-) gäb sicher no gueti fotis

me: gester hämmer d päkli abgholt in konstanz! ha soo mega freud gha! szweite isch jo gester acho (han smail übercho) und so hani nochem schaffe gad müese losdüsä! ezt hani d reagenzgläsli dihei und chärtli zums aschribe, es strumpfband, so molitafle fürd chind, herzli für namenschärtli, und serviette für s Esse vom Zivile

24.04.13 08:46
elea 

Re: Bräute 2013

schmetterling, jo mer hend e chlini wandtafele woni wiis agmolet ha. die hemmer au förd iladige brucht. ond die wetti secher weder ne!
jo i be au ned so fan vo dene "henderem baum före gügsle"-belder! esch herzig, aber halt nix neus....

 1 .. 896 .. 1790 1791 1792 1793 1794 .. 2776 .. 3757
langsam   natürli   bearbeitet   schnell   eigentli   Zuletzt   natürlich   einfach   gspannt   Hochzit   vorallem   Zeremonie   himbeer   eigentlich   wirklich   schaffe   Problem   Kollegin   richtig   irgendwie