| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 901 .. 1800 1801 1802 1803 1804 .. 2781 .. 3757
24.04.13 14:03
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
Jojo isch blöd aber naja.. Ja i wür nomal mit ihre rede.. logisch chasch nid bis august warte und i glaube chum das sie vo de geburt eweg 24h am tag bi ihre tochter sii wird :P

24.04.13 14:06
valey 

uuuuuuuuuufff hüt isch tag der blöden!!

so eine hed aglüte sind au zweite und ebe gseit ja er chönds noni säge wegem august
wel er mues jez im mai go operiere und er weis ned wie alles goht bis im august er chas jez noni säge

wends mi hüt verarsche??

24.04.13 14:08
elea 

ou mein gott....was esch au das för en OP wo me sech 3mönet spöter no mues erhole???

24.04.13 14:12
Lus

nicht registriert

ou valey, das isch scho e seich. Müehsam! Wie wotsch so e Tischordnig mache? Klar, eine oder zwe no "inedrücke" geit ja sicher, aber mi dünkts, entweder mäudet mer sech ab oder ah, mit aune konsequänze!
I ha das problem mit unsichere Gescht zum Glück nume bim Apero. Dete ischs mer ehrlech gseit egau öbsi de chöme oder nid.

24.04.13 14:12
valey 

i weis ned... er isch ebe über 70i... weis au neddd... i warte jez dett bis nach de op de frogi mal noche

ufffff

24.04.13 14:18
elea 

oh sooo müehsam... i fende do müsste sech d lüt au eifach selber entscheide ob si wend cho oder ob si halt lieber of nommer secher wend go ond sech de halt abmelde... i meine die ameldefrischt esch ned för loschtig. die het en grond...

24.04.13 14:45
apple-pie 

Huhu, Mädels!

@steffi
Herzlich willkommen und eine schöne Vorbereitungszeit wünsche ich dir.

@McDonalds.
Das würd ich auch machen und dann schön Fotos knippsen

@elea:
Freut mich, das du bereits eine anmeldung für die Hochzeit hast :) !

@me
Heute kommt mein Schatz wieder und heute haben wir auch unser 6-monatiges.

24.04.13 15:36
Mona83 

hey apple gratuliere dir zum 6 monatigen mit deinem schatz. geht ihr weg oder feiert ihr zuhause?

valey lah di nöd nervä, duä das dim mami übergäh zum mit ihrä redä. han mir au säge lah mä muäs meh abgäh wo eim aschisst.

zur ziit schisst mi s schuä chaufä ah (chani nöd abgäh) und mini mädels fröge öb sie ide chilä fürbitte mache würdet (kei ahnig han irgendwiä kei muät das z fröge) und dän hani schüch mini tz gfrögt öb sie das würd machä. und natürli macht sies

hey nei jetzt hät mer doch grad mini fotografin gschribe und dä termin vo hüt abig abgseit. sie heg zahweh. grrrrrrrr

nei isch au glich, bi dem schönä wätter hani einäwäg no chli welä go joggä und so chani länger gah.

24.04.13 15:51
Lus

nicht registriert

@apple-pie
Glückwunsch zum 6-monatigen!
Ihr wart euch dann schnell sicher

@mona83
I würds ou säge, lieber ds schöne wätter gniesse hüt.... dr termin cha doch no es birebitzeli warte I wott hüt uf au fäu ou no chli use...

@me
mi chef isch mit üs chones zvieri näh vore ir kanzlei und het de prompt gseit, mir chönne morn (ds wätter wott ja ou wider so schön) de chli früecher hei u när hani vom GG es telefon becho, dasi scho wider gwunne ha (letscht jahr 2 Kaffimaschine, das jahr es paket vode wander mit ovodings drinnne, es päckli mit sache vo nivea, es päckli mit lippestifte, etc. und itze hani scho wider bide nivea gwunne: e kiste voll bodylotion, deo etc.....
chamer ächt ou e perfekti hochzyt gwünne?

24.04.13 15:59
Mona83 

lütlis, ä frag, agnah ä person isch no nöd sicher (alti grossmuter) öb sie dä apero mag durästah und am abig no däbi sie. wenn mer sie im restaurant amäldet und nacher gahts glich nöd, zahled mer. aber wiä wär das wänn mer achömet und säged, sie äs isch no öpert meh. oder am abig vorher alütet! :-)

1 .. 901 .. 1800 1801 1802 1803 1804 .. 2781 .. 3757
gspannt   Zeremonie   schaffe   natürlich   natürli   Hochzit   eigentlich   langsam   eigentli   irgendwie   richtig   himbeer   vorallem   schnell   wirklich   einfach   Problem   Zuletzt   Kollegin   bearbeitet