| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 902 .. 1802 1803 1804 1805 1806 .. 2782 .. 3757
24.04.13 17:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

hello ladies... ja ich weiss ihr sind sichr scho wieder alli verschwunde... echt bemerkenswert wie ihr de ganz tag chönd schriebe wäred em schaffe....

tja, viel zum kommentiere hani leider nöd, han ehrlich gseit kei lust gha zum 17 siete nahläse...

@me: mir händ hüt i vier mönet euses grosse fäst, freu mi scho riesig!!! und genau hüt hani erfahre dasi definitiv gotti wirde!!!!!!! ou mann ich freu mi so mega!!! isch sooooooooooo schön!! bis vor zwei täg isches noni sicher gsie dass sie wükli schwanger isch und jetzt isches bestätigt!! jupppiiiii!!!! isch mis erste gottichind, frue mi so mega!!

hüt hani no en termin abgmacht für zum mitem herr vom schloss alles go bespreche. jetzt gahni am 10.mai gos chleid abstecke und am elfte (hani au geburi) go schlossbesprechig mache und nacher go znachtesse i eusere abiglocation!! juhui, wird en tolle geburi!!

so, jetzt hani gnueg senf verzellt...
wünsch eu en schöne abig!
nemo

24.04.13 19:28
sonne13 

Wow nemo, das tönt jo alles suuuper! freu mi für dich, das isch jo allerhand grund zum happy sii

24.04.13 20:56
elea 

oh nemo so schön! gratuliere er ganz herzlich zo dimzuekönftige gottichend!! dasch soöpistolls!!! mis erste gottichendesch erst 3mönet alt udn nöchst monet esch den sini aufi!ond es esch so en freud!!!
hets hesch 2 sache zom di druf freue ;)

24.04.13 22:36
LucyLu 

@ Nemo: Yeeeeaaahhhhh Nemoooo, hät's voll klappet? Soooooo cool!! Freut mich sehr für dich! Ich wär au uh gern Gotti aber bis jetzt hät's nanig klappet.

@ Canoa: ächli verspötet aber Wege de Flittis. Mir gönd am 2.11 für drü Wuche (Perth - Alice Springs - Adelaide - Melbourne - Sydney) und denn na für zwei Wuche nach Neuseeland (Südinsel).

@ elea: hoffe uf baldigi Reaktione uf oi Ihladige.

@ Steffi: herzlich Willkomme bi ois im Forum.

@ Lus: wow din Chef isch ja echt en Riese Schatz, cool! Gnüß es!

@ Valey: mir händ au zwei Pärli wo sich provisorisch ahgmeldet händ. Die einte us Gsundheiltliche Gründ will sie nöd weiß wie es ihr denn gaht und die andere will sie mitti Juni Geburtstermin hät und nöd weiß wies mitem Baby gaht etc.. Ha jetzt eifach mal drü verschiedeni Tischordnige gmacht, eini wo all däbi sind und eini wo die us gesundheitliche Gründ nöd chönd und na eini wo die andere mitem Baby nöd chönntet.... Haha... Hät viel arbet gäh aber janu.

@ me: am Samstig hämer de Termin zum de Ring Probeträge freuuuiiii miiiiii!

So gnueg verzehlt.... Grüessli

25.04.13 07:39
Mona83 

Morge ladys

sinder fit?

nemo gratuliär der zum gotti sie. isch äs wahnsinns gfühl nöd?

LucyLu: was machsch mitem Ring? Probeträge? also laufsch dä ganz samstig umä und häschen ah oder wiä chan mer sich das vorstelle?

25.04.13 07:44
anyany 

Hallo liebe Mitbräute,

Ich habe mich erst diesen Januar im Forum angemeldet und dann auch fleissig mitdiskutiert, da ich hochmotiviert war.
Leider gab es in meinem Umfeld einschneidende Ereignisse, welche mich irgendwie etwas von der Hochzeitsplanung und der ganzen Vorfreude abhielten, da ich ziemlich ergriffen war und beschlossen habe, dass diese Leute, die mir so viel bedeuten jetzt an allererster Stelle stehen. Ich hoffe, es nimmts mir niemand übel, dass ich eifach so "abgehauen" bin.

Auf jeden Fall freue ich mich jetzt, wieder fleissig mitzuschreiben und kann mich jetzt auch richtig auf die Vorbereitungen freuen. Jetzt ists ja nur noch ein halbes Jahr!! Wie doch die Zeit vergeht...

Für einige ist's ja bald soweit, da die Hochzeitssaison bald beginnt! Ohh... Ich freue mich auf eure Rückmeldungen und Berichte.

Liebe Grüsse
Anyany

25.04.13 07:45
valey 

Morge mini Brütlis

d Sunne schiinnnt :))

Nemo jöööö voll süess.. gratuliere :)))

LucyLu

uiii hesch verschideni Sitzordnige gmacht :) hihi
i be gester de plan duregange und ha jez en Tisch ganz hinderst im saal no offegloh für all die wos noni chönd sege... fals jez die doch settet cho platzier ich die all dett hihi

elea
hesch gester no paar reaktione becho?? :))

anyany
wilkomme zrugg!! jaa cha emmer öppis sii de hed mer chli en phase
aber send froh bisch jez voll weder im hochzitsfieber :)))

25.04.13 08:06
elea 

guete morge zeme!

anyany, jo i hami schomol gfrogt wo du echt stecksch! schön besch weder zrog!!!

valey, jetzt chani euchi entüschig wege de usblibende reaktione voll verstoh. i ha denkt eusi lüt schribe minimom rasch es sms zom sech förs chärtli zbedanke. di einzig wo öpis degliche do het esch mini TZ gsi! soscht NIX!!
ond debi hend alli emmer gstörmet "wenn chont entli d iladig blablabla?" hmm, jetzt hani extra mega pressiert ond ned emol es "merci"... ha do scho bez meh erwartet muessi sege... ond gester het mi nomol öpis recht gnervt ergendwie...
de cousin vo mim frönd chont jo zeme met sinere fröndin es baby öber. si esch au die (has mol verzellt) wo domm do het vo wege si wöss jo ned ob si as mueter de zit het zom a eusi HZ zcho... jez hend si beschlosse chorz vor de geburt glich no zhürote aber nur zivil. ond si hend au gseit si gönd ofs standesamt ond fertig (kes esse! kes fest! nix!). oke jede winer wet oder...
jetzt het gester d schwögerin vo mim frönd (si kennt mech ond au die wo schwanger esch guet). en chat ufgmacht bi whatsapp metem name "Hochzeit von *name vode schwangere* ond het no 3 anderi wiiber vode familie dri gno. de hani mi scho mega gwonderet, vorallem es esch jo gar niemert a eri HZ iglade, aso was gehts den do för eus zbesreche? i weiss jo jez gnue guet vo minere eigete HZ her dass wennd öper ned iladsch wetsch jo au ned dass de de denn plötzli öberrascht ond glich chont... jo of all fell hanis komisch gfonde. 2min spöter verloht die wode chat gmacht het de chat weder ohni ergend öpis dri gscheebe zha... de hani de seich au glösche.... erschtens het mi ufgregt, dass desi anschinend för die andere öpis wet plane obwohl si jo anschinend kes grosss tamtam wend. ond 2tens het mi gnervt vo wege, för so komischi pseudo chats hesch zit, aber zom mer chorz danke sege förs chärtli langets ned? ke ahnig wiso, het mi so ufgregt dassi ha müessi go jogge oke esch jetzt echli e langi ond doomi gschecht aber has chöne ufschribe ond sege dasi mi gnervt ha aso esch alles weder guet

25.04.13 08:09
valey 

eyy eleaa..
jaaaaaaaa ich verstoh diichh... isch be mega blöd.. me schickt chärtli use und weis jede heds becho
und chunt eifach nix.. be mer isch ebe zum teil nach 3 mönet no nüt cho vo de einte
nedmal es danke!!

und die ander!!! med em whatsapp chat soo doooooff..
aso ehrlich gseit heddis mich au mega gnervt!!... sooo doooff..

25.04.13 08:14
elea 

du hesch nach 3mönet no nix ghöhrt? me nervts eifach welli 1. mega ongedoldig be ond 2. chanis ned nohvollzieh welli emmer emmer emmer sofort danke schribe wenni so öpis bechome (nome scho wenn mer öper en postcharte us de ferie schrib)!

1 .. 902 .. 1802 1803 1804 1805 1806 .. 2782 .. 3757
himbeer   Kollegin   Problem   natürlich   gspannt   irgendwie   schnell   natürli   eigentlich   Hochzit   schaffe   richtig   langsam   bearbeitet   Zeremonie   einfach   wirklich   vorallem   eigentli   Zuletzt