| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 903 .. 1803 1804 1805 1806 1807 .. 2782 .. 3757
25.04.13 08:17
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa elea isch uere müehsam ich weis
ich be au mega ungeduldig und find au weni würd es kärtli becho würdi mi grad bedanke..

eine hed mer au aglüte zum säge ebe das sie ned chönd cho am zivile
nedmal es danke nüt...

nur so: ah hoi.. ebe los mer chönd denn ned cho



und es paarne hends minere muttere gseit das sie chömed... vorgester

ohni es danke od so und au mer nie öppis säge..

i denk mer eifach ich lad lüt ih wel ich gern möcht mit dene fire.. aber amigs bi paarne isches mer inecho wie die gar kei lust hend

25.04.13 08:20
anyany 

Re: Bräute 2013

Danke, elea ond valey,

Ech fröi mi ächt, weder doh z sii.

@ elea
Ohje, das chani ächt verstoh, dass du chli enttüscht besch. Aber no e Frog, wie möcheder das met de Chärtli. Mer dönd drom alli Chärtli för die gladne Gäscht persönlech verbii brenge (esch be öis ofem Land bzw. i öisere Region no so Standart) ond die för d Aperogäscht womer chöned lömmer eifach i Breifchaschte abe. Nor för osserhaub vom Dorf werd gscheckt. Send be ca. 140 Chärtli nome öppe 30. :)

25.04.13 08:32
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Mona83:
LucyLu: was machsch mitem Ring? Probeträge? also laufsch dä ganz samstig umä und häschen ah oder wiä chan mer sich das vorstelle?


Hihi... Mona, ich weiss es eigentlich au nöd so recht, sicher mal go Probeträg ih dem Sinn ob er eim passt vo de Grösse, Gwicht etc. Aber de ganz Samstig mit dem Umelauf wirdi wohl eher nöd, woti au nöd

25.04.13 08:38
elea 

Re: Bräute 2013

nei mer hend alli per post gscheckt... eifach nor well mer doch eusi eigete briefmarke soo cool gfonde hend!

valey da fendi aber au ned ok, dass si der öber dini mueter lönd lo usrechte dass si ned chöme. oder ebe absege ond sech ned emol förd iladig bedanke! ke astand die lüt...

25.04.13 08:46
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Liebi elea, ich verstah dich au zueguet, stell dir vor, bi mir hät sich mis GOTTI nie bedankt für d'Ihladig. AM 28.2 hämer Ahmeldefrist kah, sie hät sich a dem Tag am Abig am 23i per Mail abgmeldet und zwar so:

Liebe LucyLu, Lieber XYX
Leider können wir nicht kommen.
Liebe Grüsse

ääähhhh jawohl, keis Danke, keis alles gueti, eifach nix. Bin masslos entüscht gsi und sehr trurig....

25.04.13 08:53
Mona83 

Re: Bräute 2013

Verstah di lucylu, s brucht scho kei rächtfertigung aber ich erwarte das vo dä ängere lüt ame hochziit. weisch zum bispil sorry chan nöd cho, bin dän ide feriä oder so.
bi mir sind all u flott gsi und händ sie liäb a oder abgmäldet ussert ei cousinä.

han bi ihre nachegfraget öb sie s chärtli nöd becho heg und öb sies scho wüssed (frist sich det au scho abgloffe gsi) und dän schribt sie: haben die karte bekommen und melden uns mal abg. gruss

hallo??????????? voll frächt.

aber eis guäts häts bim hochziit märksch wär astand hät und wär nöd und uf wen di chasch verlah.

25.04.13 08:53
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei, ond das vom gotti.... da wörd mi mega entüsche...

einersits sette doch d lüt freud ha well em wet met ene fiire ond andersits eschs die iladig jo au emmer e grosse ufwand gsi för eus ond au ned bellig... ebe mer erwate jo ned en 3sittige dankes brief aber mini mom rasch es whatsapp (choschtet jo ned mol öpis) fendi sett dennelegge...

joo mona hesch voll recht!!
hürote esch wörkli chli en usnahme situation wod merksch werr der wörkli gern helft ond wer eifach es grosses muul het aber der nie d helf abietet...

Zuletzt bearbeitet am 25.04.13 08:55

25.04.13 08:53
anyany 

Re: Bräute 2013

@ LucyLu

Ohje, das esch jo mega schlemm. Ech cha mer das öberoupt ned vorstelle. Be öis hemmer aber no chli es anders Problem. Ond zwar esch mim Zuekönfige sis Gotti ned grad die sympathischisti. Das heisst, si get öis ned mou d Hand, wemmer si amene Familieahlass träffe. Het aber mega öber öis abgläschteret, wöu sis ned aus erschts erfahre het, dass mer hürote, debii hets zo dem Zytponkt noniemmer gwösst ossern öisi Öutere (sini Öutere hends ehre de ebbe verzöut) ond Grossöutere. Iez wössemer gar ned, öb mer si selle ihlade, wöu si EMMER schlächtli Luune verbreitet ond öber alli läschteret... Aber das esch ned so eifach.

25.04.13 08:55
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu

sone Absag hätt mi ou sehr enttüscht. S faut eim ja ke Zagg us dr Chrone wemer hurti alütet und seit dasmer nid cha. Und zmingscht danke für d Iladig sött mer doch eifach!!!! chadi aso guet verstah I hoffe aber, dass schüsch e huuuufe positive reaktione becho hesch?

@me
I ha geschter d Offerte vom 2. Bluemelade ir Post gha (has Kuvert fasch überseh wüus nume gaaanz es chlises gsi isch). I bi sehr erstuuunt. Si heimer 2 Variante gmacht, e chli e billegeri (weniger Blueme, bide geschtasteckerli ke rose, etc.) und e chli e tüüreri. Bir tüürere zahleni itze 480.--. Das isch gueti 100.-- Franke günschtiger weder dr ander lade MIT em Rabatt vo 10% I hami ou sehr guet berate gfüeut und weiss, dases guet chunnt (i ga vieu dete ga Blueme hole u die mache schampaar schöns züg). I gloube, ds Thema Blueme isch somit für mi ou erlediget vorläufig
Wie gseht eigentlech bi dir us Mona83.... bisch mau gsi?

25.04.13 08:58
valey 

Re: Bräute 2013

ohhh jee lucylu aso vomene gotti findis jez au gar ned grächt so!!

weis ned echt es paar lüt hend voll kei astand ergenwie..

wenschon es klises dankeschön od so weis ned...
isch ja ned selbstverständlich das me a somene fest iglade werd weis au ned

bi eus heds au en onkel vo mim GG er isch gaaanz komisch
er hed mi ned eso gern glaubs voll respektlos
einist semmer amene geburi gsi
und en frau hed mer welle tschüss sege und hed min name vergässe und hed zu ehm gseit "ui jez hani de name vergässe vo ehre wie heisst sie?" und de onkel do vo mim GG seit so zu ehre "egal sie isch ned wichtig"

HALLO??

und seit mer au nie richtig hoi od so

und er hed sich mega lang ned agmolde und gester heder sich uf de website agmolde
und au kei komentar wie danke für die einladung nix

 1 .. 903 .. 1803 1804 1805 1806 1807 .. 2782 .. 3757
natürli   schaffe   Zuletzt   natürlich   vorallem   einfach   wirklich   bearbeitet   eigentlich   langsam   Zeremonie   schnell   Problem   Hochzit   himbeer   eigentli   Kollegin   gspannt   irgendwie   richtig