Bräute 2013 |
|
1 .. 903 .. 1804 1805 1806 1807 1808 .. 2783 .. 3757
|
|
|
|
|
|
25.04.13 09:08
anyany
|
Re: Bräute 2013
@ Lus
Was beenhautet "Blueme" aues? Aso met Teschdeko etc. ? Das schiint mer no rächt gönschtig sii. Ech ha no kei Ahnig, wie tüür dasses be öis chond, hend mou dänkt, mer budgetiere "nome" 700.- Franke, wöu d Schwöschter vom GG Floreschtin esch ond är säuber Gärtner, die hei beidi Rabatt be Blueme ond sie macht de no d Deko...
@ me
Mer hend am Samschtig no e Termin metem Resti, wöu mer gärn e Saal meh wette. Mer send zwor nome 50 Lüüt, aber es wörd schöscht mega äng (Si hend e grosse Saal, wo si chöne i drüü ihteile, momentan hemmer nome zwe), wenn no aui wend tanze oder s ergendwelchi Darbietige get. S Resti esch notürli ned soooo wahnsennig begeischteret, wöu si de haut ned no e zwöiti Reservation chönne ahnäh. Trotzdem fendi, dass si öis das sette gstatte. Aschöscht legge mer de haut nochli öppis druf. Aber ech WOTT de ganzi Saal!
|
|
|
|
|
25.04.13 09:11
Lusnicht registriert
|
@anyany üsi blueme behinhalte: - dr brutstruss (wasserfallstruss mit rote u wisse rose und callas) - dr Struss vor Trozügin (ähnlech wie mine, nume chliner) - ds Strüssli für d Tochter vom TZ (nume rose) - Astecker füre TZ + Brütigam - Astecker für d Gest (es Blatt mit em name druffe, mit Magnetli+ eme Röseli) d blueme fürs resti wärde de diräkt vom restaurant bsorget
|
|
|
|
25.04.13 09:42
Larinya
|
guten morgen allerseits
mona: ich empfehle dir auf jeden fall keine lilien zu nehmen. ich war vor ein paar wochen beim florist. ich wollte unbedingt lilien haben, weil das meine lieblingsblume ist. sie hat alles notiert, alles gut. als ich das dann meinen leuten erzählt hatte, waren die alle geschockt. lilien riechen eeeeeeenorm stark. meine cousine hatte auf ihrer hochzeit lilien im strauss, ihr wurde schlecht. meine tante hatte im krankenhaus lilien geschenkt bekommen, ihr wurde schwindlich davon... also, KEINE lilien, auch wenn sie so schön sind :-P
leute, ich hab da ne frage. ich heirate im september, probefrisur und make-up mach ich erst im august (coiffeuse meinte, das würde ohne probleme reichen). was mir fehlt, ist schöner haarschmuck. das hat die coiffeuse nicht. wo kann ich nicht zu teuren haarschmuck finden? möchte keinen schleier und kein diadem...
|
|
|
|
1 .. 903 .. 1804 1805 1806 1807 1808 .. 2783 .. 3757
|