| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 903 .. 1804 1805 1806 1807 1808 .. 2783 .. 3757
25.04.13 09:00
elea 

Re: Bräute 2013

läck valey dasch aber au grad echli decki post vo sim onkel he? onglaublech er behandlet dech eso, du probiersch dröber zstoh ond ladsch ne i ond er bedankt sech ned emol???? wörkli onfröndlich!!!!

ou super lus, dasch jo e hammer offerte förd blueme!! soo cool jez hesch e grosse poschte erledigt!! so lässig!!

25.04.13 09:01
Lus

nicht registriert

@valey

läääk mir!

25.04.13 09:05
LucyLu 

Mona83:
Verstah di lucylu, s brucht scho kei rächtfertigung aber ich erwarte das vo dä ängere lüt ame hochziit. weisch zum bispil sorry chan nöd cho, bin dän ide feriä oder so.
bi mir sind all u flott gsi und händ sie liäb a oder abgmäldet ussert ei cousinä.

han bi ihre nachegfraget öb sie s chärtli nöd becho heg und öb sies scho wüssed (frist sich det au scho abgloffe gsi) und dän schribt sie: haben die karte bekommen und melden uns mal abg. gruss

hallo??????????? voll frächt.

aber eis guäts häts bim hochziit märksch wär astand hät und wär nöd und uf wen di chasch verlah.

Danke eui allne fürd Wort! Und ja Mona und elea, bim Thema HZ gshet mer würkli wer ahstand hät und wer nöd. Ich het au nöd viel erwartet und au de Grund isch mer schlussentlich egal, aber wenigsten es "Dank viel mal mir chönnt leider nöd cho, wünschet eui aber es super schöns Fest und alles gueti", het scho chöne drin liege. Oder wied d'Lus so schön schrieb, da keit eim ja sicher kein Zacke us de Chröne bim sich bedanke.

Valey, ja d'Reaktione sind seeehr unterschiedlich usgfalle... Also die meiste händ sich ja über d'HP ahgmeldet und sich de bi de Bemerkig seeehr bedanke und sie freuet sich sehr und das Züri-Fest grad chöng ihpacke, oises Fest werde sicher de Hammer etc. Das stellt natürlich meeega uf

25.04.13 09:07
Canoa 

Guete Morge Brütlis

Oh jesses das send werklech ned grad schöni Iträg woni do lese...

Valey: Tued mer leid, sones A met Ohre muess mer eifach lenks legge loh...so öbert heds ned verdient, dass mer dem no hoi seid...

Elea: Ech verstoh di guet, be mer esch es ähnlech, ha vo vöune keis Danke öbercho. Ech muess eifach probiere dröbert zstoh...

Lus: Schön hesch s Thema Blume jetzt au chönne abhögle.

LucyLu: Ohje sone Absag esch eifach nome armselig, mer wörd das nie ifalle sech so abzmäude. Vorallem de no aus Gotti!!!!!

AnyAny: Welcome back! =)

Me: Mer send geschter no be eusne Täschis gseh go HZ Föteli luege...ond sie met Froge go löchere...=)

Jetzt semer eus am öberlege am zivile go es Paarshooting goz mache, sie hend das au gmacht wo sie ghürote hend, hed super Föteli gäh! =)

Zuletzt bearbeitet am 25.04.13 09:09

25.04.13 09:08
anyany 

@ Lus

Was beenhautet "Blueme" aues? Aso met Teschdeko etc. ? Das schiint mer no rächt gönschtig sii. Ech ha no kei Ahnig, wie tüür dasses be öis chond, hend mou dänkt, mer budgetiere "nome" 700.- Franke, wöu d Schwöschter vom GG Floreschtin esch ond är säuber Gärtner, die hei beidi Rabatt be Blueme ond sie macht de no d Deko...

@ me

Mer hend am Samschtig no e Termin metem Resti, wöu mer gärn e Saal meh wette. Mer send zwor nome 50 Lüüt, aber es wörd schöscht mega äng (Si hend e grosse Saal, wo si chöne i drüü ihteile, momentan hemmer nome zwe), wenn no aui wend tanze oder s ergendwelchi Darbietige get. S Resti esch notürli ned soooo wahnsennig begeischteret, wöu si de haut ned no e zwöiti Reservation chönne ahnäh. Trotzdem fendi, dass si öis das sette gstatte. Aschöscht legge mer de haut nochli öppis druf. Aber ech WOTT de ganzi Saal!

25.04.13 09:08
LucyLu 

@ Lus, cool wege de Blueme, jetzt häsch de Poste au erledigt

@ valey, kraaass de Onkel, uiii nei, echt untersti Schublade!!!!

25.04.13 09:09
valey 

Lus hey super weg de blueme offerte
hesch ja gseit gha det hesch die richtig wohl gfühlt :) machsches demfal dett?? :))

weg de reaktione
sind würkli uere unterschidlich
finds aber vo paarne echt denebed wies tüend....
ebe de onkel do... echt so en freche... er geht mer a so fäster au ned d hand zum grüesse
er lauft amigs a mer verbi und grüesst mi nedmal
und er hed zerst au ned welle cho... und ich glaub er isch cho suscht wärend d eltere vo mim GG hässig gsi uf ehn...

tuenen am hinderste egge vom saal de mueni ehn ned gse hihi

aber ebe wie ehr gseit hend
do gseht me wer astand hed und wer ned!!!!

25.04.13 09:11
Lus

nicht registriert

@anyany
üsi blueme behinhalte:
- dr brutstruss (wasserfallstruss mit rote u wisse rose und callas)
- dr Struss vor Trozügin (ähnlech wie mine, nume chliner)
- ds Strüssli für d Tochter vom TZ (nume rose)
- Astecker füre TZ + Brütigam
- Astecker für d Gest (es Blatt mit em name druffe, mit Magnetli+ eme Röseli)
d blueme fürs resti wärde de diräkt vom restaurant bsorget

25.04.13 09:36
Mona83 

wow lus das isch aber äs hammer agebot

hmm d mona und ihri bluämä isch so äs thema.... morn gahni mitem schatz und minere mam in bluemeladä. scho mal än schritt. nimmt mi dän wunder wiä diä bluämäfrau geduld hät mit mir. ich mein wäns öpis git woni kei ahnig han dän isches definitiv bluämä. säge nur sie müänd wiss und viollet sie.

mini trauzügin chan am samstig nöd uf d schuäjagd cho. janu, nimi sust ä kollegin mit. au nöd schlimm! dörf mir jetzt ja nöd däzuä verleitä lah zum säge dän gahni au nöd....

25.04.13 09:42
Larinya 

guten morgen allerseits

mona: ich empfehle dir auf jeden fall keine lilien zu nehmen. ich war vor ein paar wochen beim florist. ich wollte unbedingt lilien haben, weil das meine lieblingsblume ist. sie hat alles notiert, alles gut. als ich das dann meinen leuten erzählt hatte, waren die alle geschockt. lilien riechen eeeeeeenorm stark. meine cousine hatte auf ihrer hochzeit lilien im strauss, ihr wurde schlecht. meine tante hatte im krankenhaus lilien geschenkt bekommen, ihr wurde schwindlich davon... also, KEINE lilien, auch wenn sie so schön sind :-P

leute, ich hab da ne frage. ich heirate im september, probefrisur und make-up mach ich erst im august (coiffeuse meinte, das würde ohne probleme reichen). was mir fehlt, ist schöner haarschmuck. das hat die coiffeuse nicht. wo kann ich nicht zu teuren haarschmuck finden? möchte keinen schleier und kein diadem...

1 .. 903 .. 1804 1805 1806 1807 1808 .. 2783 .. 3757
natürlich   schnell   natürli   Hochzit   Problem   wirklich   vorallem   langsam   bearbeitet   eigentlich   eigentli   Kollegin   Zuletzt   himbeer   schaffe   gspannt   Zeremonie   irgendwie   einfach   richtig